Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef Remzz het volgende:
Is nu al duidelijk of die lelijke Opitz gaat rijden ?
Ik ben meer zenuwachtig voor de 10.000 meter vandaagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben wel een beetje misselijk
zullen de zenuwen wel zijn
Ingrid Paul is nu ook ziek, dankzij Bert. Het ziet er niet goed uit, volgens mij moet voor de loting worden afgemeld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:32 schreef Hankster het volgende:
rustig Milalaa ... Anni is vast niet de enige die ziek kan zijn, als we Bert mogen geloven
Is dat jouw definitie van lelijk ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef Remzz het volgende:
Is nu al duidelijk of die lelijke Opitz gaat rijden ?
Is dat Opitz?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Keijs het volgende:
[..]
Is dat jouw definitie van lelijk ?
[afbeelding]
Zeg. Het staat erbij hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef mcintosh het volgende:
Zeg zet er eens even bij in die OP hoe laat er gereden gaat worden, een schema ofzo, voor de mensen die wel graag kijken maar verder niet weten hoe laat de festiviteiten beginnen...
Hé, jij ook hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef mcintosh het volgende:
Zeg zet er eens even bij in die OP hoe laat er gereden gaat worden, een schema ofzo, voor de mensen die wel graag kijken maar verder niet weten hoe laat de festiviteiten beginnen...
Ze heeft na de 3000 meter gezegd dat ze zich goed zou voorbereiden, want ze zou het haar nooit vergeven als ze toch nog een kans zou krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:05 schreef Wackyduck het volgende:
Als er al iemand zou afvallen is het natuurlijk de vraag of Greta zich goed genoeg heeft voorbereid.
huh?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:18 schreef Deetch het volgende:
Ik vind het een raar systeem dat op de olympische spelen nog mensen worden toegevoegd aan de 5 km omdat ze de 3 km zo goed hebben gereden.
Ik denk het niet. Dit wordt goud voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:18 schreef Deetch het volgende:
Ik vind het een raar systeem dat op de olympische spelen nog mensen worden toegevoegd aan de 5 km omdat ze de 3 km zo goed hebben gereden.
Verder is het natuurlijk ubertactisch dat die duitsers geen mogelijke concurrente (Gretha Smit) voor Pechsteins goud. Helaas zal mevrouw Pechstein merken dat ze te oud is voor goud.
Jazeker, hele week ziek geweest, dus ondertussen volg ik de Olympicsquote:
jij niet .. ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb voor morgen geen last van zenuwen![]()
Ze heeft wel de stoerste naam, iig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:17 schreef Ericr het volgende:
Kleibeuker moet het doen.
Kom op Claudia, dat zand in de ogen strooien kennen we nu wel. 4 jaar terug zou ze een snee in d'r been hebben, maar won ze de 5k ook. Het begint nu afgezaagd te wordenquote:TURIJN - Claudia Pechstein voelt zich niet helemaal fit voor de 5000 meter van zaterdag. De Duitse schaatsster zei dat vrijdag na de training. Pechstein kan de eerste wintersporter worden die vier keer achter elkaar goud behaalt op hetzelfde nummer. In Lillehammer, Nagano en Salt Lake City veroverde ze de olympische titel op de 5 kilometer.
"Ik ben niet 100 procent fit", zei de 34-jarige Berlijnse vrijdag, "maar ik zal morgen wel 100 procent geven." Over haar kansen op olympische geschiedschrijving wilde ze niet spreken: "Zulke speculaties haat ik. Ik wil goed schaatsen en hopelijk hoog eindigen. Meer niet."
wordt dat been afgezaagd???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:09 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Kom op Claudia, dat zand in de ogen strooien kennen we nu wel. 4 jaar terug zou ze een snee in d'r been hebben, maar won ze de 5k ook. Het begint nu afgezaagd te worden
Claudia doet wel meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:41 schreef Ambrosius het volgende:
Claudi zeurt maar wat, ze wint morgen gewoon.
Iddquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:20 schreef Ericr het volgende:
Reken maar niet meer op Smit, zo'n voorbereiding is zwaar ruk.
Dat is wel raar twee uur voor de wedstrijd pas laten wisselenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:34 schreef Denewar het volgende:
hoorde dat tot twee uur voor de wedsrijd iemand gewisseld kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |