Dan werk je toch gewoon nog 3 wekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:34 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Het is een hoop geld man. Ik weet het niet. En nu met die geruchten van M$ over handheld gaming.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
PSP kopen, anders komt er nog een vervolgtopic:
Ik kan niet gamen op mijn portable dvd speler
Die is toch niet portable...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
3 weken over gedaan om geld voor een PSP bij elkaar te schrapen....spaar lekker door voro een PS3 man.
Das toch pas in het zomerseizoen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:50 schreef Skv het volgende:
En jezus, wat voor kutwerk heb je. 300 euro in 3 weken?
Bollenpeller
wel als je hem in je auto monteertquote:
Dan neem ik z'n PSP en portable DVD speler wel overquote:En dan komt er nog een topic: "Ik mag geen PS3 kopen, want ik heb al een PSP, Portable DVD speler, DS, Tv, PC, PS2KUT OUDERS"
Stagequote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:50 schreef Skv het volgende:
En jezus, wat voor kutwerk heb je. 300 euro in 3 weken?
Bollenpeller
Uit profielquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:52 schreef Marty26 het volgende:
Damm ben je een vrouw ofzo dat je niet weet wat je wil? Ongesteld meschien?
Verdien ik ook ongeveer met mijn stagequote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef Skv het volgende:
Ja, maar drie weken werken is 21 dagen.
300 euro verdienen in 21 dagen..
Ga er van uit dat het normale werkdagen zijn, dus 8 uren.
21 * 8 = 168 uren.
300 euro gedeeld door 168 uren = 1,78 euro schoon.
Tering. Je naait jezelf, gek![]()
Denk inderdaad dat het daar al fout gaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Uit profiel
Geslacht: Man
Misschien zit er dan iets verkeerd?
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat het daar al fout gaat.
300euro om een vrouwtje te worden bij robert schumacher![]()
Zo werkt het met stage.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef Skv het volgende:
21 * 8 = 168 uren.
Sony begint binnenkort in de VS met een nieuwe verkoopstrategie; koop de DVD van een film, en voor 2,50 dollar extra mag je de UMD ook hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef vet_seg het volgende:
Als je het echt voor de films doet zou ik een portable dvd speler kopen. Daar gaat toch gewoon een gewone dvd in?? Die kan je gewoon branden, kopieeren en van mij part downloaden.
Voor de PSP heb je een UMD schijfje nodig en ik vraag me af of je die kan branden, kopieeren of downloaden. En je betaald toch zo'n 20 euro voor een UMD film in de winkel.
Persoonlijk zou ik toch voor de PSP gaan wat ik speel liever een spelletje in de trein dan een film.
Maar dat ben ik.
Sterkte![]()
340quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:55 schreef vet_seg het volgende:
[..]
Zo werkt het met stage.
Het is geen salaris maar een vergoeding.
(loopt zelf stage voor zo'n 250 euro per maand)![]()
Op jouw kan ik bouwen. Dankjewel voor deze informatiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef vet_seg het volgende:
Als je het echt voor de films doet zou ik een portable dvd speler kopen. Daar gaat toch gewoon een gewone dvd in?? Die kan je gewoon branden, kopieeren en van mij part downloaden.
Voor de PSP heb je een UMD schijfje nodig en ik vraag me af of je die kan branden, kopieeren of downloaden. En je betaald toch zo'n 20 euro voor een UMD film in de winkel.
Persoonlijk zou ik toch voor de PSP gaan wat ik speel liever een spelletje in de trein dan een film.
Maar dat ben ik.
Sterkte![]()
Ik loop dadelijk 2 jaar stage voor nietsquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef Skv het volgende:
21 * 8 = 168 uren.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:57 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Op jouw kan ik bouwen. Dankjewel voor deze informatie
TS loopt geen stage hoor...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:57 schreef Skv het volgende:
Ja, ik kan toch niet ruiken dat het om een stage gaat
En dan nog, die stage is verplicht en je hebt ook stages dat je helemaal niks krijgt.
Elke cent die je dus krijgt voor je stage mag je als gekregen beschouwen.
300 euro blijft 300 euro, maar maak dan ff een goede kosten / baten-afweging.
Ik zou iig sneller 300 euro gekregen geld uitgeven dan 300 euro waar ik hard voor heb gewerkt.
Dan moet ie niet zeggen dat hij drie hele weken heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:58 schreef SupaMario het volgende:
[..]
denk dat je eerder vijf dagen moet rekenen en niet 7 dagen per week!
En je weet niet of de TS heel de week werkt of mss maar een paar dagen per week!
Maar goed dan nog: KOPEN DAT DING!
Daar moet ik je gelijk ik gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan moet ie niet zeggen dat hij drie hele weken heeft gewerkt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
TS loopt geen stage hoor...
Dat wordt gewoon geinsemineerd door sommigen hier!
TS loopt wel stage! Nieuwkomersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
TS loopt geen stage hoor...
Dat wordt gewoon geinsemineerd door sommigen hier!
Gast, loop dan niet te miepen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:00 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik maak 5 dagen per week 8.5 uur. Ik mag eigenlijk blij zijn dat ik wat krijg
Maja die PSP he, als je hem ziet denk je gewoon WOW!
Kan ik die dingen gewoon ISO downen en dan erop zetten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Gast, loop dan niet te miepen.
Als je em zo tof vindt, koop er dan eentje.
maar zorg er iig voor dat je er een grote en snelle memorystick bij haalt.
Anders betaal je je achteraf nog steeds helemaal arm aan de games.
Ja, met nieuwsgroepen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:03 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Kan ik die dingen gewoon ISO downen en dan erop zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |