en dan vergeet je lekker je bonuskaartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:07 schreef Aurelium het volgende:
nouja fuck it ook maar, ik ben weer eens de enige die medelijden heeft met mezelf![]()
![]()
Ik ga pitten. En morgen paracetamol halen, wie weet is die shit in de bonus bij de AH
Nouja, mocht het zo gebeuren kan ik er niet mee zitten. Als ik morgen nog overeind sta op utrecht centraal, en alle hongerige reizigers van een duur broodje kan voorzien ben ik zeker gelukkigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en dan vergeet je lekker je bonuskaart![]()
16.00 uur, wat vreselijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:47 schreef Aurelium het volgende:
Ja kut. Vanavond gewoon bij een vriendin gaan eten met een groepje vrienden, moest chill worden, ontschuldig weet je wel. Nu zit zit ik dus hier, nu nog lekker lam, maar morgen met een kater van heb ik jou daar en ik moet werkenvan 16:00 tot 20:00. Lekker, student zijn
!
Ja, vreselijk he?quote:
Ik moet van 10 tot 21.00 :/quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:48 schreef Skv het volgende:
Ach mens, ik zit hier al weer 50 minuten.
En ik moet nog tot 17.00
Same here, maar ik hoef maar tot 1645quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:48 schreef Skv het volgende:
Ach mens, ik zit hier al weer 50 minuten.
En ik moet nog tot 17.00
Gewoon niet drinken met carnaval!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:51 schreef Mobster273 het volgende:
tja, storend die dingen, heb er vandaag ook last van, al heb ik me vannacht kunnen inhouden, lag al om half 2 in bed, maar volgende week carnaval en dan moet ik ook op dinsdag en woensdag gewoon naar stage... dat wordt een stuk zwaarder![]()
Aanstellerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:51 schreef Mobster273 het volgende:
tja, storend die dingen, heb er vandaag ook last van, al heb ik me vannacht kunnen inhouden, lag al om half 2 in bed, maar volgende week carnaval en dan moet ik ook op dinsdag en woensdag gewoon naar stage... dat wordt een stuk zwaarder![]()
aansteller zou ik zijn als ik daarom maar niet meer ga...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |