Hoop dat het beter gaat met je mamsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op.... ik was nu ff snel douchen. Ga zo weer naar mijn moeder![]()
Brakquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoop dat het beter gaat met je mamsGeef haar maar een dikke snuffelknuf van mij [afbeelding]
Hopelijk gaat het wat beter met je moeder, . Tot later Sjetje en een dikke knuf voor jou en je mamsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op.... ik was nu ff snel douchen. Ga zo weer naar mijn moeder![]()
Smeagolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef Sjet het volgende:
Maakt die Mieke John nou uit voor 'Smiegel' [LOTR]?![]()
is dat niet dat misbaksel (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) dat aan het eind van de rand werd gegooid?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Smeagol![]()
Blijft toch m'n favoriete personage
Ja ik vond 'm zo zielig.... was in deel 1 geloof ik..... ik weet het niet meer, is al zo lang geleden dat ik die zag...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Smeagol![]()
Blijft toch m'n favoriete personage
http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Smeagolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is dat niet dat misbaksel (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) dat aan het eind van de rand werd gegooid?
sorry ben in slaap gevallen bij LOTR 3![]()
die bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Smeagol
Hai Mabellequote:
Hoi Snappiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Mabelle
Lekker niet, maar vond m zo zielig....
Tot straks lieve Sjetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef Sjet het volgende:
Hoi Mabelle
Ik ga me klaar maken om te vertrekken..... Dag lieverds![]()
Tot laters lieve Sjetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef Sjet het volgende:
Hoi Mabelle
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef Sjet het volgende:
Hoi Mabelle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |