Dikke knuffelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:52 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga weer verder met mijn etenvoor iedereen een dikke knuffel
![]()
en tot later![]()
niks aan kijk liever naar Ferrr in zijn pakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die echt ontopic aan het posten is nu... de rest kijkt naar heel hard schaatsende mannetjes en vrouwtjes![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat slaan rrrr wacht maar![]()
zow voelie um
![]()
Heb nog niet echt een goede cap kunnen maken van Fer in pak... maar doe mijn best voor julliequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
niks aan kijk liever naar Ferrr in zijn pak![]()
mmmm
![]()
Dag lieve schatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dikke knuffelen succes ermee... tot later
Maakie een mooie voor mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb nog niet echt een goede cap kunnen maken van Fer in pak... maar doe mijn best voor jullie
Whahahaquote:
BEWquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
Alle streams nu op slaapkamerlock
BEW btw
Ja ik zag je caps, wel erg overdreven om de boel meteen opslot te gooien m.iquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BEW![]()
Heeft met het ongeluk buiten te maken denk ik...
Bob de Jong staat op Goud. Fabrice heeft 20 seconden verloren en dat was een favorietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel, en is het spannend?
Ik hoorde dat het niet zo gaat zoals ze gedacht hadden. Dat vonden ze jammer. Marco Borsato wordt ook niet gedraaid (ivm met rechten geloof ik) maar dat wordt nu 'Zij geloofd in mij'.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:03 schreef frizti het volgende:
Het tijdschema van de bruiloft loopt aardig in het honderd heb ik zo het idee.
Dus die Borsato imitator is er ook niet? Wat een flauwekul.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het niet zo gaat zoals ze gedacht hadden. Dat vonden ze jammer. Marco Borsato wordt ook niet gedraaid (ivm met rechten geloof ik) maar dat wordt nu 'Zij geloofd in mij'.
Kliko denkt alleen aan zichzelf.... dat weet je nu toch welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef frizti het volgende:
Kut wijf, vieze zeug zit weer te zeuren over haar dans-act van vanavond.
De bruiloft is nu, stomme muts... Zet je eens wat in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |