Zo, mijn eerste carnavalsavond zit er op. En ik leef nog. Morgen weer. Dussssuh. En de frietkot was ook al dicht. Dus nu lekker kaasdinges in de frituur. Ja, ik ben dronken. Dus spelvouten en zo, boeiend, dus niet en zo. Morgen optocht en zo, en dan weer bier en zo, en dan feesten en zo, en zo, en dan eerder iets eten, want ik heb nu zo hongerrrr.
Nou, ik ben nu ook officieel bosschenaar, want ik heb door de straat gelopen vol met plastic bekers. En het is pas dag 1.
![]()
Ik ga m'n kaasdingen warm maken en dan nog even m'n dvd kijken: dit was het nieuws. helemaal leuk! En dan Zzzzzzzzzzzzzzzz.
Had ik al laten weten dat ik dronken was? Nee, nou ik ben het nog steeds. Dusssuh...
Alaaf en zo. Ik heb m'n ogen trouwens uit gekeken, wat een mafketels lopen er rond. Ik moest er wel even inkomen, maar na wat biertjes ging het goed, en toen ook een tent gevonden waar het niet zo retedruk was. Ik geloof dat ik al veel te veel zit te typen. Niemand die het leest, zeker Lamon niet.
![]()
Of misschien wel, want hij verwacht natuurlijk nooit zo'n lange tekst van mij. Nou, bij deze. Blij en alaaf en zo. Houdoe zzzzzzzzzzzzz, nee, eerst eten natuurlijk.