Het is hier dan ook erg gezellig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Arcee is een weekendje wegVerzaakt zijn plicht
![]()
Trusten![]()
Ja ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 05:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik heb vanavond ook Jeff Buckley gehoord. En welterusten.
Thisbe, wees blij dat je ervan af bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:37 schreef Thisbe het volgende:
ik ben een gedeelte van mijn scriptie kwijtgeraakt![]()
Pffft, geen van beide.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:48 schreef Thisbe het volgende:
Ben je een zak hooi of een trut?
heb dit nummer/ versie van Jeff Buckley op een begrafenis meegemaakt..quote:Op zondag 26 februari 2006 03:34 schreef broer het volgende:
Ja. Dit was de plek waar ik met mooie songteksten terecht kon. Download dit nummer. In de versie van Jeff Buckley. Misschien die van k.d. lang (erg mooi!). Of gewoon het origineel van Leonard Cohen.
Zo. Mijn missiewerk zit er weer op voor vanavond.
Hallelujah
-knip-
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef svann het volgende:
[..]
Tja. Zo loop ik hier al weer zes jaar rond.
Soms wat minder, soms wat vaker -zoals dat gaat.
OMG, wat een lulverhaal. Dat doe ik nu niet meer, hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 03:32 schreef Biene het volgende:
Zo, mijn eerste carnavalsavond zit er op. En ik leef nog. Morgen weer. Dussssuh. En de frietkot was ook al dicht. Dus nu lekker kaasdinges in de frituur. Ja, ik ben dronken. Dus spelvouten en zo, boeiend, dus niet en zo. Morgen optocht en zo, en dan weer bier en zo, en dan feesten en zo, en zo, en dan eerder iets eten, want ik heb nu zo hongerrrr.
Nou, ik ben nu ook officieel bosschenaar, want ik heb door de straat gelopen vol met plastic bekers. En het is pas dag 1.Ik ga m'n kaasdingen warm maken en dan nog even m'n dvd kijken: dit was het nieuws. helemaal leuk! En dan Zzzzzzzzzzzzzzzz.
Had ik al laten weten dat ik dronken was? Nee, nou ik ben het nog steeds. Dusssuh...
Alaaf en zo. Ik heb m'n ogen trouwens uit gekeken, wat een mafketels lopen er rond. Ik moest er wel even inkomen, maar na wat biertjes ging het goed, en toen ook een tent gevonden waar het niet zo retedruk was. Ik geloof dat ik al veel te veel zit te typen. Niemand die het leest, zeker Lamon niet.Of misschien wel, want hij verwacht natuurlijk nooit zo'n lange tekst van mij. Nou, bij deze. Blij en alaaf en zo. Houdoe zzzzzzzzzzzzz, nee, eerst eten natuurlijk.
Ik zat nog te twijfelen om het weg te halen. De post, bedoel ik. Zo dronken was ik uiteraard niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedeavond.
Mooie post, Biene. Het is al een aantal delen geleden dat ik zoiets gepost heb hier (maar ja, in Ierland gaan de pubs te vroeg dicht voor echte dronkenschap en bovendien ligt m'n internet er regelmatig uit hier, dus ik denk dat het weer A'dam wordt voor ik die traditie in ere kan herstellen).
En hoi natuurlijk.
Halloquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:13 schreef Twisted_fok het volgende:
HoiI.R.
WeltrustenI.R.
En de rest natuurlijk ook.
Tsja waarschijnlijk veilig in 't ouderlijk huis achter de pc.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
Wat mankeert mensen die dingen als "Dag, Taïda" posten toch?
Ik bedoel, ik vind absoluut gezien ook dat er geen speld tussen de redenatie van Verdonk te krijgen is (..al zou ik al gauw denken, laat het kind haar school even afmaken, maar ik zou dan ook een politicus van niets zijn.) dus daar is niets mis mee.
Maar mensen die daar van lijken te genieten, zijn die een beetje debiel ofzo?
Die link die je net postte even rechts klikken en save-ass doen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, ik ga slapen, maar daarvoor wilde ik eigenlijk nog op een of andere manier www.dolfbrouwers.nl/sounds/poly.wav saven op mijn computer zodat ik het ooit met een kek programma of zo kan overzetten naar m'n telefoon zonder ervoor te betalen. Maar ik kan het niet saven want quicktime opent het. Heel stom dus. Weet iemand hoe dit op te lossen valt?
Welkom in de reeks 'IR is een stomme randdebiel, deel 1'.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:39 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Die link die je net postte even rechts klikken en save-ass doen?
Maakt niet uit baboon.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welkom in de reeks 'IR is een stomme randdebiel, deel 1'.
Echt, ik voel me nu héél dom.
Welterusten..
Alhoewel een pakkende titel, zijn nieuwe reeksen niet toegestaan dus IR is veroordeeld tot deze.quote:
Ik jou ook, geloof ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:22 schreef Ole het volgende:
![]()
maarreh... ik heb jou eerder gezien hier![]()
![]()
Ja, zeg! Vaag doen is mijn rol. Ben er nog over na gaan denken ook.quote:Of ergens anders
Ik zag je nog op het journaal!quote:Op maandag 27 februari 2006 03:32 schreef Biene het volgende:
Zo, mijn eerste carnavalsavond zit er op. [...]
Precies.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:29 schreef sig000 het volgende:
Tsja waarschijnlijk veilig in 't ouderlijk huis achter de pc.![]()
Later op eigen benen gaan ze in R&P posten.![]()
Ik heb dan wel weer een zwak voor mensen die ertussendoor weten te slippen en gewoon presteren hier.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:13 schreef svann het volgende:
[..]
Precies.
Ik kan er echt niet bij waarom die meid niet die paar maandjes extra mag hebben om haar diploma te halen.
Die agressie die dat uitstraalde van zo'n machtspersoon.
Nah... Toont maar weer eens je menselijkheid aan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welkom in de reeks 'IR is een stomme intelligente interessante randdebiel, deel 1'.
Echt, ik voel me nu héél dom.
Welterusten..
Oeteldonk, yeah.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:48 schreef svann het volgende:
[..]
's Prinsenbosch toch?
Zit er nu elke ochtend een extra kater naast je bed?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |