Leuk bandje trouwens.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:29 schreef Dagonet het volgende:
Solo-topic
Niet doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:29 schreef Janetje het volgende:
Lekker denken over je soon-to-be-fucked-up-life bij Persephone - Guardian Angel
Ach ja.. je kan er ook zo weinig aan doen he..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet doen!
Iedereen heeft een fucked up life, maak je niet druk, niemand is wat hij wilde worden, getrouwd met wie hij wilde en heeft kutkinderen.
Ik bespeur hier een trend in nummers, liefdesverdrietdingen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. je kan er ook zo weinig aan doen he..
Phil Colins- Against all odds...
Neuh.. van-huis-vertrek-blues..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een trend in nummers, liefdesverdrietdingen?
Ga je op jezelf? Vrijwillig?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. van-huis-vertrek-blues..
Metallica- Sad but true.
Nou ja, soms dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:33 schreef Dagonet het volgende:
*neus voor dat soort dingen heeft.
Zit al 2,5 jaar op kamers..quote:
Dan al, ik dacht pas medio maart, waarom weet ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit al 2,5 jaar op kamers..
Maar vanaf zaterdag 5 maanden op stage, in Dublin
Brian McFadden- Irish son.
Tja IR woont vlakbij.. schijnt..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan al, ik dacht pas medio maart, waarom weet ik niet? Nou ja, zo erg is Dublin nou ook weer niet. En Ierland is een leuk land. Doe je de groetjes aan IR?
Eerste week is het moeilijkst, daarna ben je er zo aan gewend.
Goed he!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef Catch22- het volgende:
kuttopic zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |