Leuk bandje trouwens.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:29 schreef Dagonet het volgende:
Solo-topic
Niet doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:29 schreef Janetje het volgende:
Lekker denken over je soon-to-be-fucked-up-life bij Persephone - Guardian Angel
Ach ja.. je kan er ook zo weinig aan doen he..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet doen!
Iedereen heeft een fucked up life, maak je niet druk, niemand is wat hij wilde worden, getrouwd met wie hij wilde en heeft kutkinderen.
Ik bespeur hier een trend in nummers, liefdesverdrietdingen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. je kan er ook zo weinig aan doen he..
Phil Colins- Against all odds...
Neuh.. van-huis-vertrek-blues..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een trend in nummers, liefdesverdrietdingen?
Ga je op jezelf? Vrijwillig?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. van-huis-vertrek-blues..
Metallica- Sad but true.
Nou ja, soms dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:33 schreef Dagonet het volgende:
*neus voor dat soort dingen heeft.
Zit al 2,5 jaar op kamers..quote:
Dan al, ik dacht pas medio maart, waarom weet ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zit al 2,5 jaar op kamers..
Maar vanaf zaterdag 5 maanden op stage, in Dublin
Brian McFadden- Irish son.
Tja IR woont vlakbij.. schijnt..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan al, ik dacht pas medio maart, waarom weet ik niet? Nou ja, zo erg is Dublin nou ook weer niet. En Ierland is een leuk land. Doe je de groetjes aan IR?
Eerste week is het moeilijkst, daarna ben je er zo aan gewend.
Goed he!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef Catch22- het volgende:
kuttopic zeg
Ik? Terwijl ik aan het werk ben?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef heiden6 het volgende:
Dagonet je hebt toch niet gedronken ofzo he?
Effe wennen en na een maand wil je niet eens meer terug. Na 5 maanden spreek je met een zwaar Iers accent.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja IR woont vlakbij.. schijnt..
Ach het is vast gewoon even wennen..
HIM- Rebel Yell
Dat accent is daarentegen wel weer heul tof.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Effe wennen en na een maand wil je niet eens meer terug. Na 5 maanden spreek je met een zwaar Iers accent.
Aye, that it is lass, that it is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat accent is daarentegen wel weer heul tof.
Vervelende is wel dat ik in veul pubs niet oud genoeg ben om te drinken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aye, that it is lass, that it is.
puike avatarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vervelende is wel dat ik in veul pubs niet oud genoeg ben om te drinken.
Dat wordt dus een vriend zoeken die alcohol met jou op de kamer wil drinken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vervelende is wel dat ik in veul pubs niet oud genoeg ben om te drinken.
Oplete! We zijn al een heel stuk verder, nu is het Ella Fitzgerald en Louis Armstrong Baby it's cold outsidequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:48 schreef remlof het volgende:
janis joplin?
joni mitchell is de shit!
Je kent het?quote:
Tja.. als je het zo zegt..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat wordt dus een vriend zoeken die alcohol met jou op de kamer wil drinken.
You go girl.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:51 schreef Janetje het volgende:
Tja.. als je het zo zegt..
Ja.. eigenlijk.. ja ik heb gewoon geen andere keus..
*girl goesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
You go girl.![]()
Chris deBurgh - Lady in red
konden wij maar HTML doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:07 schreef Dagonet het volgende:
Tijd weer voor Janis
Another little piece of my heart
<h1><b>Take it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Take another little piece of my heart now babay!!!!
Wheaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooo</h1></b>
misbruik maken van knopjes die wij niet hebben...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:07 schreef Dagonet het volgende:
Tijd weer voor Janis
Another little piece of my heart
<h1><b>Take it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Take another little piece of my heart now babay!!!!
Wheaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooo</h1></b>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |