ik vond het begin juist tergend van Zzzzzz, maar na een paar biertjes achterin meenden we toch doors invloeden te herkennenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Litso het volgende:
Hela. Vond jij zZz ook zo'n teringherrie?
Het begon zo leuk maar het ging veel te lang door
Die Doors invloeden waren er al ja, maar na een tijdje begonnen die nummers zo te vervelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vond het begin juist tergend van Zzzzzz, maar na een paar biertjes achterin meenden we toch doors invloeden te herkennen
voicst was geweldig tho!
Voicst rocks!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Die Doors invloeden waren er al ja, maar na een tijdje begonnen die nummers zo te vervelen
Dan begon het lekker fel en strak met veel drums enzo, maar elk nummer verzandde in een grote chaos van lawaai en dan ging het nog 2 minuten te lang door
Voicst was idd top!
Helaas, ook dan werken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Voicst rocks!
als je zaterdag vrij bent moet je ze echt even gaan bekijken in bosch!
ik baal echt dat ik daar niet bij kan zijn
la Baggúhquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:28 schreef the_witch het volgende:
Deze topic is zo slecht, jij kan het niet eens een bagger topic noemen
neuken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:28 schreef the_witch het volgende:
Deze topic is zo slecht, jij kan het niet eens een bagger topic noemen
ik ben nog in training tot baggeraarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef moemoe het volgende:
Je kan wel merken dat de baggeraars gebanned zijn.![]()
Huh? Remlof zijn er nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef moemoe het volgende:
jah, da's een beetje jammer, ik probeer het, maar ik kan het niet alleenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef moemoe het volgende:
bijna!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef the_witch het volgende:
Hey!! Die ken ik van ergens......?! Shit, ik ben al bijna ingeburgerd
ok, maak het maar vast warm, ik kom zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vandaag helemaal niks, best goed van mezelf. Ik ga zo maar eens richting bed.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, maak het maar vast warm, ik kom zo
Dat je heeeel veeel HJ op hebt geloof ik graag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, maak het maar vast warm, ik kom zo
truste moemoe, droom maar lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat je heeeel veeel HJ op hebt geloof ik graag.
Slaap lekker remlofje![]()
![]()
Sc, incl. een nepfranse TT.quote:
Komt me erg bekend voor.quote:
Argh. Lees je eens in hoer.quote:
Neen, ovjl.quote:
daar verblijf ik al een tijdje, en dit mag niet maar het kan, op het randje... en van wie ben jij een kloon?quote:
Ach, dat ruimen ze morgenochtend wel weer op hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:23 schreef remlof het volgende:
en dit mag niet maar het kan, op het randje...
precies, en ik mag hopen voordat ik wakker word!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, dat ruimen ze morgenochtend wel weer op hoor.
als ik nuchter was zou ik deze in het mod uitspraken archief posten maar nu lijkt me dat belachelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:46 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb m'n eigen baggertopic, maar dank je.
hoelang ben jij wel niet wakker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie voor mij post is lelijk en stinkt.![]()
hey rateldinges! add me eens op msnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie voor mij post is lelijk en stinkt.![]()
Heb ik toch al gedaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
hey rateldinges! add me eens op msn
Het is je al gelukt hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ooit zal het me lukken
truste ratel!![]()
ooh eindelijk, zulks een bevrediging!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is je al gelukt hoor..
Je komt net online.![]()
Zodadelijk lekker slapen.quote:
ik ga over een half uurtje iddquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Trusten? Wat krijgen we nu? Slapen?
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |