Niet veel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:35 schreef Misstique het volgende:
Kost da?
Omfg.. en jij dat nadoen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:35 schreef xrrwr het volgende:
Eric Cartman als genefir Glopezzz in southpark.
Wat ga je doen in Ahoy'?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:37 schreef Misstique het volgende:
Owja ik ga slapen, anders val ik morgen in slaap in Ahoy![]()
Kwartfinales ABN AMRO toernooi bekijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Ahoy'?
Slaap lekker in ieder geval
Ik kan hoge stemmetjes erg goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omfg.. en jij dat nadoen?Whehehhehehehe
Ah, dat tennistoernooi zonder toppersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kwartfinales ABN AMRO toernooi bekijken.
Nu echt slapen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik kan hoge stemmetjes erg goed.
En uiteraard doe ik mijn eigen interpretatie.. (dos burrito's é uno taco porrrrfaforrrrr chicooo rewhewhewww!!!!11!!)
toch medelijden met je, als je dat na doetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik kan hoge stemmetjes erg goed.
En uiteraard doe ik mijn eigen interpretatie.. (dos burrito's é uno taco porrrrfaforrrrr chicooo rewhewhewww!!!!11!!)
tot ná het laatste moment, doe ik meestalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:50 schreef Janetje het volgende:Alles uitstellen tot het laatste moment is ok..
Je begint nu aan dat A4-tje?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:50 schreef Janetje het volgende:Alles uitstellen tot het laatste moment is ok..
Oepsquote:
Ach.. boeiend.quote:
Ik denk niet dat ze je terughalen uit Ierlandquote:
Suske, Wiske & Aurelianus en de Nodeloze Noodles.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:02 schreef Aurelianus het volgende:
IK HEB NOODLES!!!!11
Dat striptuig blijft maar met hun tengels van mijn noodles af. Alles is voor Aurelianus.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:06 schreef rompompom het volgende:
Suske, Wiske & Aurelianus en de Nodeloze Noodles.
Ik keek net in zijn fotoboek en zag dat hij oud is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Ik was naar een concert: Voicst was tof. zZz was herrie.
Ik kwam Remlof er tegen.
Morgen moet ik vroeg op -> ik ga meteen mijn bed in.
Doei.
En kalend.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik keek net in zijn fotoboek en zag dat hij oud is.
Aan al het goede komt een eind. Gelukkig kan ik mijn wilde manen nog wild laten wapperen in de wind.quote:
Dus jij wilt beweren dat mijn haren slecht zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:18 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Aan al het goede komt een eind. Gelukkig kan ik mijn wilde manen nog wild laten wapperen in de wind.
*bewonderend kijktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:18 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Aan al het goede komt een eind. Gelukkig kan ik mijn wilde manen nog wild laten wapperen in de wind.
Ik heb niets tegen je haren. Enkel de uitwassen van je haren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat mijn haren slecht zijn?
Aurelianus met zijn Wilderse Haaren...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen je haren. Enkel de uitwassen van je haren.
Ik heb geen uitgroei! Janetje, zeg me dat ik geen uitgroei heb!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen je haren. Enkel de uitwassen van je haren.
Buig je hoofd eens...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb geen uitgroei! Janetje, zeg me dat ik geen uitgroei heb!
Inderdaad, en dan probeer je door te schijten maar dan wil het er niet meer uit komen. Lastig, lastig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:25 schreef mcDavid het volgende:
bah.
fucking kwartier op de wc gezeten, gigantische hoop (moest 2x doorspoelen)... maar NIET dat heerlijke opgeluchtte gevoel
sorry, ik bedenk me net dat jullie dit mischien helemaal niet willen weten![]()
Een paar bezoekjes aan de kapper en ik kan ook politicus worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aurelianus met zijn Wilderse Haaren...
Even bleken, wat korter..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een paar bezoekjes aan de kapper en ik kan ook politicus worden.
Dat kan niet, het is m'n natuurlijke kleur.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Buig je hoofd eens...
*naar rpp's haar kijkt...
Nee volgens mij niet..
Maar hij had het dan ook over uitwassen..
Een paar mokerslagen in het gezicht en een cursus Limburgs bij de LOI moet voldoende zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Even bleken, wat korter..
Maar dan lijk je nog niet..
Ga even een jaartje of 2 in Maastricht wonen.. het went snel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:32 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een paar mokerslagen in het gezicht en een cursus Limburgs bij de LOI moet voldoende zijn.
Zodra ik klaar ben voor een dergelijke marteling zal ik het overwegen. Maar nu eerst slapen. De groeten allen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga even een jaartje of 2 in Maastricht wonen.. het went snel.
Que?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef xrrwr het volgende:
stn
Enen fijne nacht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zodra ik klaar ben voor een dergelijke marteling zal ik het overwegen. Maar nu eerst slapen. De groeten allen.
Onder zeil, enzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zodra ik klaar ben voor een dergelijke marteling zal ik het overwegen. Maar nu eerst slapen. De groeten allen.
The island?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:54 schreef mcDavid het volgende:
nou, weet er nu verdomme nog iemand een leuke film?
Dacht dat je al slapen was.quote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dacht dat je al slapen was.
Je hebt nog een mailtje
Nou ja.. morgen om half 3 Lotte ophalen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:06 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik zag het.
Ben je er overdag niet dan?
In die tussentijd nog online?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. morgen om half 3 Lotte ophalen..
Dan om een uur of 6 naar het huis van mn ma's vriend.. visite enzo..
Kom ik pas rond 1 uur, misschien later weer thuis..
Volgende ochtend vroeg weg..
Hmm.. heel misschien..quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. heel misschien..
In ieder geval morgenochtend vast wel..
Misschien nog om een uur of 4.. maar dat durf ik niet te zeggen..
quote:
Ach als het werkt is het handig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja.. alleen weinig mensen die het gebruiken... dus schiet niet echt op...
IRC anders?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach als het werkt is het handig.
Gmail werkt goed.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:23 schreef xrrwr het volgende:
Trusten gangsters/.:{
Groeten, gosert.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:23 schreef xrrwr het volgende:
Trusten gangsters/.:{
*mee hoopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:58 schreef nyny83 het volgende:
goeiesmorgens allemaalHoop dat het vandaag wat rustiger is dan gister...
Vast wel denk ik. Hier zijn een hoop mensen nog ziek enzo. Directeur ziek... eigenaar op vakantie en nog wat mensen ziekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:58 schreef nyny83 het volgende:
goeiesmorgens allemaalHoop dat het vandaag wat rustiger is dan gister...
Waarom? En waarom weet jij dat? En waarom wisten wij dat nog niet? Leg eens uit huh? Huh?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:12 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen allen
We moeten het zonder Mt doen vandaag
ABN-AMRO toernooi.... de rest kan ik geen antwoord op gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarom? En waarom weet jij dat? En waarom wisten wij dat nog niet? Leg eens uit huh? Huh?
Ook goeiemorgen trouwens
Oh wacht, dat wisten we. Kan ze naar die lekkere Davidenko kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
ABN-AMRO toernooi.... de rest kan ik geen antwoord op geven
Jah precies.... aangezien de rest afgezegd heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Oh wacht, dat wisten we. Kan ze naar die lekkere Davidenko kijken
Ik zeg het net in een ander topic.... of bedoel je rustig in dit topic. Ik doelde op werk namelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef nyny83 het volgende:
Hmm... zou vandaag wel eens een ERG rustige dag kunnen worden
werkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg het net in een ander topic.... of bedoel je rustig in dit topic. Ik doelde op werk namelijk
Ja, terecht! Ik ben ook weinig van plan. Komt volgende week wel weer. Heb nu al zin in het pilsje dat ik later vandaag ga drinkenquote:
Dat is het altijd.... heb je dan al weekend of hoe zit het met die tijdszone van jou daarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:42 schreef rompompom het volgende:
Nog zeventien minuten en dan is werken voor mietjes.
Zo niet meer gay!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah... maar zonder geld zitten ook.
Ik moet morgen ook nog wat werken maar dat zal maar een kleine 2uur zijn. En ik deel zelf in wanneer dus eerst eens uitslapen enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:49 schreef Biogarde het volgende:
Oké, ik geef toe![]()
Ik werk ook, maar niet op dit moment![]()
Ben vrij, maar moet het weekend werken![]()
Goedemorgen! Zeg alstablief dat oe et rustig an ga doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Mogeh.
Weekendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is het altijd.... heb je dan al weekend of hoe zit het met die tijdszone van jou daar?
Ben net wakker men, ik kan niets anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen! Zeg alstablief dat oe et rustig an ga doen!
Goed werk! Vrij vandaag ?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben net wakker men, ik kan niets anders.
Vakantie.quote:
Kijk! Mooi zo... maar volgende week tentamens ofzo ?!quote:
Nouja zeg... ik stagequote:
Geen idee, ik was de week ervoor ziek. Nog steeds wel een beetje. Veel moe en ook een beetje duzelig. Moet straks bellen naar de dokter voor de uitslag van m'n bloedtest. Had hem vorige week woensdag laten nemen, afgelopen woensdag zou hij hem binnen hebben. Ik helemaal in m,'n vakantie vroeg uit bed enzo, heeft hij hem niet omdat ze hem naar de verkeerde dokter gestuurd hadden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk! Mooi zo... maar volgende week tentamens ofzo ?!
Dat schiet niet op nee. Is dat niet op vaste tijdstippen of welke opleiding doe je ?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen idee, ik was de week ervoor ziek. Nog steeds wel een beetje. Veel moe en ook een beetje duzelig. Moet straks bellen naar de dokter voor de uitslag van m'n bloedtest. Had hem vorige week woensdag laten nemen, afgelopen woensdag zou hij hem binnen hebben. Ik helemaal in m,'n vakantie vroeg uit bed enzo, heeft hij hem niet omdat ze hem naar de verkeerde dokter gestuurd hadden..
muhahaha lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja zeg... ik stage
Achja.... nog 2 jaar school dan ist eindelijk klaar
Hahaha... dan heeft het wel weer lang genoeg geduurt... 4 jaar mbo en dan 4 jaar HBO. Gek zatquote:
lijkt me wel ja, ik vond het na 4 jaar HBO wel welletjes. Wat voor opleiding btw?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha... dan heeft het wel weer lang genoeg geduurt... 4 jaar mbo en dan 4 jaar HBO. Gek zat
Bedrijfskundige Informatica op dit moment.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
lijkt me wel ja, ik vond het na 4 jaar HBO wel welletjes. Wat voor opleiding btw?
Aha, ik heb Hogere Informatica gedaan (HvA), dus komt in de buurtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica op dit moment.
MBO was Technische Informatica.... maar ik ben de nerd-achtige kant een beetje zat van de ICT
Daar ben ik mee gestopt in Den Bosch... het programmeren stond me iets teveel tegenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Aha, ik heb Hogere Informatica gedaan (HvA), dus komt in de buurt
Alleen de eerste 2 jaar wat last van gehad, daarna snel laten vallen die zooi.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt in Den Bosch... het programmeren stond me iets teveel tegen
JA precies.... alleen dat gezeur van het eerste jaar had ik al echt geen zin in. Java / C++ dat soort troepquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 jaar wat last van gehad, daarna snel laten vallen die zooi.
dan kun je idd beter bedrijfskundige informatica gaan doen ja. Bevalt het?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:49 schreef jackson het volgende:
[..]
JA precies.... alleen dat gezeur van het eerste jaar had ik al echt geen zin in. Java / C++ dat soort troep!
Bevalt prima. Beetje veel acces geneuzel en nog wat delphi gehad maar dat was goed te doen. Ben benieuwd wat de komende projectten mij gaan brengen op schoolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
dan kun je idd beter bedrijfskundige informatica gaan doen ja. Bevalt het?
Nu even niet, maar ga binnenkort wat anders doen. MAargoed, genoeg van dit gelul, dit wordt anders de saaiste BeF ooit, en dat wil ik niet op mn geweten hebben als ik erbij was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Bevalt prima. Beetje veel acces geneuzel en nog wat delphi gehad maar dat was goed te doen. Ben benieuwd wat de komende projectten mij gaan brengen op school.
Je werk bevalt ook goed nu ?!
Eindelijk een gesprek noem je et saaiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nu even niet, maar ga binnenkort wat anders doen. MAargoed, genoeg van dit gelul, dit wordt anders de saaiste BeF ooit, en dat wil ik niet op mn geweten hebben als ik erbij was.
Waar is de rest eigenlijk? Liggen zeker allemaal nog in hun nest te rotten?
Ja! Doe eens grappig godverdommequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Eindelijk een gesprek noem je et saai
Geeeeen idee.... erg rustig... meestal is die geile donder van een Ch er wel
*snoepjes zoekt om te lokken
Breng me even niet op gedachte waar ik slechter van ga werkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja! Doe eens grappig godverdomme
Misschien is ze nog doesjen ofzo?
doesjende Ch.? Raak je daarvan afgeleid? Zeker omdat je dr liever graag zelf in zou zepen he, of leidt die gedachte je nog meer af?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Breng me even niet op gedachte waar ik slechter van ga werken
JA sjegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
doesjende Ch.? Raak je daarvan afgeleid? Zeker omdat je dr liever graag zelf in zou zepen he, of leidt die gedachte je nog meer af?
nou nou zeg, da's ook niet aardig. Vanwaar deze uitspraak?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:33 schreef Janetje het volgende:
Dood aan fucking iedereen.
Ik heb net gehoord hoe hoog mn stagebeurs is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nou nou zeg, da's ook niet aardig. Vanwaar deze uitspraak?
bar weinig dus blijkbaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord hoe hoog mn stagebeurs is.
Ja. En dan mn stagebegeleider die zegt dat ik me er geen zorgen over hoef te maken omdat ik veel zal krijgen omdat ik geen stagevergoeding krijgquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
bar weinig dus blijkbaarGa je op stage in het buitenland ofzo?
.. en lanzaam en pijnlijk.quote:
lekker gay dan, gaat hij dan de rest van je kosten even vergoeden, aangezien hij zei dat je je geen zorgen hoefde te maken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja. En dan mn stagebegeleider die zegt dat ik me er geen zorgen over hoef te maken omdat ik veel zal krijgen omdat ik geen stagevergoeding krijg![]()
Fuck ze allemaal (door een of ander gruwelijk wild beest) en laat ze gruwelijk sterven.
Joh.. Nou dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
lekker gay dan, gaat hij dan de rest van je kosten even vergoeden, aangezien hij zei dat je je geen zorgen hoefde te maken?
Wordt een zware stage dan, als je er ook nog flink moet bijwerken
Neem een biertje, dat helpt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef JDude het volgende:
Ai ai ai wat een kater...
*schoteltje melk neerzet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef JDude het volgende:
Ai ai ai wat een kater...
Best een garpige uitspraak op zich, gezien mijn avatar.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Best een garpige uitspraak op zich, gezien mijn avatar..
Je vergeet trouwens nog een woord in je ondertitel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Best een garpige uitspraak op zich, gezien mijn avatar..
Past niet meer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Je vergeet trouwens nog een woord in je ondertitel.
Stom limiet!quote:
Hee daar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:37 schreef Stofje het volgende:
Goedemiddag.
Hoi stofje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:37 schreef Stofje het volgende:
Goedemiddag.
Je bent teleurgesteld?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:56 schreef Stofje het volgende:
27 topics gesloten vanmorgen. Een regelrechte schande.
Als dat zo zou worden was je werkloos.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
En verdrietig. En boos. ONZ zal nooit zo worden als ik het graag zou willen.
ik ben voor een naamswijziging: Onzin moet "humor" heten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
En verdrietig. En boos. ONZ zal nooit zo worden als ik het graag zou willen.
Ja. Dat zou kut zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als dat zo zou worden was je werkloos.
Als het dat was was je geen mod.quote:
[HUM].quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:11 schreef mcDavid het volgende:
ik ben voor een naamswijziging: Onzin moet "humor" heten.
aangezien veel users bagger ook "onzin" vinden, denken ze dat het hier mag.
goedemorgen allemaal trouwens
Dan krijgen wel allemaal PTA-ers.quote:
SCD?quote:
SC voor slotchat?quote:
neeh, mên, dat was een apart forum [SC]quote:
Ja, toen kwam ik hier nog niet he. SC ken ik weer wel. Dat archief dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neeh, mên, dat was een apart forum [SC]
SCD stond voor Something Completely Different.
zo heeft ONZ een poosje geheten, toen ik hier voor het eerst kwam
dat zeg ik, newbiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik hier nog niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |