Je snapt het niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:56 schreef BONG4002 het volgende:
@Pinball: Als het je hier niet bevalt ga je toch ergens anders gewoon posten?
Klets gewoon gezellig mee en maak er niet zo'n punt van
Anders houd je een topic ook tof en overzichtelijk voor anderenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:56 schreef BONG4002 het volgende:
Het moet zwaar voor je zijn! Hoop dat L. morgen de parkieten een beetje met rust laat! Geef je ze wel het goede voer? En overwerken is natuurlijk goed voor je, maar kan het begrijpen dat je je bier en chips nogal mist, misschien dat je tijdens de lunch nog wat kunt halen. Succes in ieder gevalquote:
Dat deed ik ook toen jij en je al even kansloze zwaaivriendjes de ooit interessante BB-SC totaal verziekten door er een zwakzinnigenchat van te maken met nog minder inhoud of humor dan een herhaling van SAMSAM.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:56 schreef BONG4002 het volgende:
Welke 2 reacties waren de moeite waard dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef Pinball het volgende:
Oh, en dat zou allemaal niet zo erg zijn, als ik me dan niet ook nog eens in mijn favoriete topic door een niet-aflatende stroom RTL4 pseudo-gezelligheid zou moeten worstelen om die 2 reacties te lezen die wèl de moeite waard zijn. <knip>
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze keer eens lekker blijf.![]()
Ik heb al die josti-smiley sites geblokkeerd, dus die kwam niet helemaal over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:21 schreef mamapan het volgende:
en elke keer als jij hier bent en ik ook dan krijg je van mij![]()
tann is vrij breed georienteerd hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef flugeltje het volgende:
SC over zaken die Tanja niet aangaan mag hier niet meer
Hooooiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
tann is vrij breed georienteerd hoormaar waarom blijven de 2 groepen op elkaar reageren?
jij hebt geen inhoud
nou en dat maak ik zelf wel uit
je hebt geen humor en je posts zijn irrelevant
dan lees je ze tog niet
ga weg met je spam en post is wat zinnigs
ik ga niet doen wat jij wilt
welles
nietes
welles
nietes
ik ben hier wel vroeg trouwens![]()
![]()
![]()
Hoi SOquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
<knip>
ik ben hier wel vroeg trouwens![]()
![]()
![]()
Ja wie nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi SOVraag me nog steeds af wie je bent
watser watser!! tann weet het al en heeft liever dat ik het niet vertel, vraag maar aan LS ofzo die schijnt het ook te weten, tann mag het van mij ook wel zeggen hoor, maar voor mij is het geen big issue meer, weet iemand trouwens hoe laat schaatsen begint?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi SOVraag me nog steeds af wie je bent
Tanja schijnt het voor 99,9% zeker te weten heeft ze van de week gezegdquote:
okee, zal het wel aan LS vragen vanavond als hij er isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
watser watser!! tann weet het al en heeft liever dat ik het niet vertel, vraag maar aan LS ofzo die schijnt het ook te weten, tann mag het van mij ook wel zeggen hoor, maar voor mij is het geen big issue meer, weet iemand trouwens hoe laat schaatsen begint?
dan is het schaatsen al afgelopenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee, zal het wel aan LS vragen vanavond als hij er is
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef flugeltje het volgende:
SC over zaken die Tanja niet aangaan mag hier niet meer
Ik moet straks nog naar de Aldi iig even wat bier halen en ook een slof Gauloisesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef Manu82 het volgende:
Iedereen al boodschappen gedaan?
vrijdag is frietdag, dus ik denk dat ik een bezoekje breng aan de snackbar, voor suggesties zou tann nog ff moeten komen I guessquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef Manu82 het volgende:
Iedereen al boodschappen gedaan?
Ja dat heb ik gelezenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tanja schijnt het voor 99,9% zeker te weten heeft ze van de week gezegd
Tann zei gisteren dat ze om 17:00 uur voor de buis gekluisterd zou zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan is het schaatsen al afgelopenik zal het graag nu willen weten
3 uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan is het schaatsen al afgelopenik zal het graag nu willen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |