weet nog wel een goed pension!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
icequeenik vind wel een andere oppas voor Dommel
![]()
Toch weer een complot he, of heb ik weer teveel geblowed?quote:
shit is aan jeweet zelf, het wordt master, maar Kiddo is zn bril kwijt als je 'm vindt sms dan ff 35 naar 3535bril en dan komt ie ff bij je langs om zn bril op te halen, die man ziet niks serieusquote:
Nou, succes met je cito-toets dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:31 schreef Kimske het volgende:
En wat betreft vacatures: zit int basisonderwijs![]()
Idd dat kloptquote:
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd dat kloptLeuk je hier te zien hoor
![]()
In elk geval begin ik nu net zo para te worden als jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch weer een complot he, of heb ik weer teveel geblowed?
Denk t ook wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
Als we geluk hebben dan komt Tanja ook nog even langs maar ik denk zelf eerlijkgezegd van niet en dat ze alis
Ze snappen het niet.quote:
Waarschijnlijk is ze de weg kwijt geraakt hier, tussen al dat gedoequote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
Als we geluk hebben dan komt Tanja ook nog even langs maar ik denk zelf eerlijkgezegd van niet en dat ze alis
Heb jij een tom tom voor dr ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze de weg kwijt geraakt hier, tussen al dat gedoe![]()
ik red de economie van Marokko velden blow ik op yoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch weer een complot he, of heb ik weer teveel geblowed?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De kooktips voor morgen, want die zijn er nog niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |