Dan ga ik maar weer naar Daphne Bunskoek kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen inspiratie![]()
Wist je trouwens dat je hier niet meer offtopic mag slowchatten
Waarom APK??quote:
Vraag het ajb niet aan mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer naar Daphne Bunskoek kijken.
Ik ben verliefd op haar.
Ik denk dat er best Fokkers zijn die mij kunnen uitleggen hoe ik zo iemand moet stalken.![]()
Wel ook de trucjes om telefonisch contact te krijgen graag.![]()
Wrijf het maar inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Waarom APK??![]()
Hij heeft gewoon gelijk over dat zwakzinnige gedoe.![]()
Als je een beetje tussen de regels kan lezen is het behoorlijk ontopicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:02 schreef Manu82 het volgende:
Dit is weer fantastisch on topic en ja daar ben ik ook goed in![]()
als jij mij even verteld wat ik verziek en wat ik tussen de regels door moet lezen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je een beetje tussen de regels kan lezen is het behoorlijk ontopic![]()
( maar dat heb jij nu wel weer verziekt ja)
Als jij denkt dat ik daar zin in heb...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als jij mij even verteld wat ik verziek en wat ik tussen de regels door moet lezen?
Psst...ze willen ons (dus de SC'ers) gewoon weghebben, dit is de "hardcore" en die willen graag een topic kapen zoals dat heetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:02 schreef Manu82 het volgende:
Dit is weer fantastisch on topic en ja daar ben ik ook goed in![]()
Neuken lieverd ? Gewoon om het goed te maken van gister?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef fashionably_late het volgende:
hoi, ik verveel me.. maar ik heb geen zin om me in te lezen... wat te doen...
Biddenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef fashionably_late het volgende:
hoi, ik verveel me.. maar ik heb geen zin om me in te lezen... wat te doen...
Dat is goed schatje.. ik stap NU op mijn fiets en kom naar je toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuken lieverd ? Gewoon om het goed te maken van gister?![]()
![]()
Leg je wel een warme pannelap op het zadel?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:15 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
ik stap NU op mijn fiets en kom naar je toe.![]()
Wat heb je geflikt danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuken lieverd ? Gewoon om het goed te maken van gister?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:15 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Dat is goed schatje.. ik stap NU op mijn fiets en kom naar je toe.![]()
Gaat je niets aan egocentrisch eendje...gun mij ook een keer een verzetje...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb je geflikt dan
Dan ga ik het ook proberen![]()
Ik ga Josje even in badje doen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef Manu82 het volgende:
dit gaat idd on topic, volgens mij duurt het nog even voordat het gesloten wordt
Op de fietsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik ga Josje even in badje doen..![]()
Ja want ik heb zo'n fietskarretje... dat is heel handig.quote:
Ik ga me niet verzetten hoor.. wat krijgen we nou??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaat je niets aan egocentrisch eendje...gun mij ook een keer een verzetje...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |