Dan kun je toch ook gewoon in het SC topic gaan babbelen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:07 schreef Danaa het volgende:
Ja oke, maar we kunnen niet altijd over Jos en Tan praten. Daar hebben we toch echt Tan voor nodig we kunnen niet zelf dingen gaan verzinnen.
Ja kan wel, maar we blijven hier in afw8ing of Tan komt..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook gewoon in het SC topic gaan babbelen?
Pas je post dan even aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Excuses voor het verneuken van de layout...![]()
Meestal LS of Manuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wie is nou de vaste Tanja deel # opener?
als Ls er niet is en aangezien Peter vakantie heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wie is nou de vaste Tanja deel # opener?
Ben jij overdag ook knetterstoned dan?quote:
Heeft ze op jou dan ooit een nuchtere indruk achtergelaten dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij overdag ook knetterstoned dan?
Wie denk jij wel niet dat je bentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef Suikeroom het volgende:
tann is er 1 dagje niet en gelijk die paniek hiertog verrassend dat Bob gewonnen heeft hoor
![]()
Ik zit er hard aan te denken om een foto van mijn bamk te plaatstenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:51 schreef Coos het volgende:
Heeft iemand al een invalshoek voor de rel van vanavond??![]()
zwakke pogingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie denk jij wel niet dat je bent![]()
Of moet ik zeggen wie denken wij wel dat je bent
Ja, een bamk hebben we nog niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit er hard aan te denken om een foto van mijn bamk te plaatsten![]()
Geen inspiratiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |