Wel hoor.. ik had ook een slechte smaakquote:
Jij hebt een aparte smaak, da's wat andersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:00 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Wel hoor.. ik had ook een slechte smaak![]()
Volgens mij vind soul iedereen zijn smaak hier slecht ofzo![]()
Terwijl ze een stuk schuurpapier tussen de amandelen heeft en tegelijkertijd bruut en ongelubriceerd genomen wordt door Khomeini, nog wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:26 schreef Elephant het volgende:
Dylan is een zingende geit die net een fles pure siroop heeft gedronken.
Daarom is "Johnny & Mary" in de uitvoering van Placebo ook zoveel beter dan het origineel van meneer Palmerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige die heel er zenuwachtig word van de stem van Robert Palmer.
Wat een wijf zeg....
Als je me aan ouwe RnB probeert te helpen is dat in ieder geval vergeefs meneer.. ik ga al iets langer mee en ik had die muziek zelf inmiddels wel goed gevonden denk ik. Maar ik vind er geen hoela aan, hoort u me?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Pardon? Complex? Jongetje?
U is denk ik meer op zijn plaats hier. En het was welgemeend advies. Bovendien ageerstoelen zijn mij vreemd in deze. Jammer hoor, het is een erg leuk nummer: Gesloten als de met zorg uitgekozen strakgespannen lederen pakjes van ...?![]()
Tgaat niet lukken, zeker niet met zulke doorzichtige pogingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Evenals "beste tijd" in combinatie met The Cure?.
Volgens die redenatie hadden the beatles ook wel mogen stoppen na please me please mequote:
RnB? Nee hoor! En wie is tante Cor, die volg ik even niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als je me aan ouwe RnB probeert te helpen is dat in ieder geval vergeefs meneer.. ik ga al iets langer mee en ik had die muziek zelf inmiddels wel goed gevonden denk ik. Maar ik vind er geen hoela aan, hoort u me?!
Blanke britten met strakke leren pakjes zijn in elk geval in staat wat leukers te bedenken dat de door u voorgestelde platgetreden gemeenplaatsen van tante Cor..
Heilige huisje marvin gaye behoort onder meer tot de rythem and blues stroming for your knowledge..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:32 schreef NoSigar het volgende:
[..]
RnB? Nee hoor! En wie is tante Cor, die volg ik even niet?
Ja, soul zou ik zelf misschien eerder zeggen, maar goed. Maar ik had het over de verassende cover-versie van the Slits, vond ik althans.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Heilige huisje marvin gaye behoort onder meer tot de rythem and blues stroming for your knowledge..
Tante Cor doet daar altijd krakelend de afwas bij
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:02 schreef kamagurka het volgende:
(waarschuwing:) Vooral géén Dylan, Pink Floyd, Beates, Leonard Cohen, Pixies, Led Zeppelin (die kan ieder ogenblik gaan komen natuurlijk) bashen alvast, die zijn heilig!
Bij deze dan: Ledzep is allesbehalve okquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef Doc het volgende:
[..]
beatles en Ledzep zijn wel OK, maar een ieder die die wil bashen staat ook vrij.
Het stemgeluid van die dwaas die zich daar de liedzanger durfde te noemen is eigenlijk wel gruwelijk bij nader inzien. Naast het feit dat vrijwel alles dat ze deden geript was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Bij deze dan: Ledzep is allesbehalve okZe konden 1 kunstje en dat was dan ook nog eens lang niet zo origineel en geweldig als een triljoen fans beweren
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Soul79 het volgende:
Ontopic: Stevie Wonders cover van Bob Marleys 'Redemption song'. Uiteraard veel beter![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Soul79 het volgende:
Ontopic: Stevie Wonders cover van Bob Marleys 'Redemption song'. Uiteraard veel beter![]()
Tja, Stevie had nu eenmaal veel meer talent dan Bob Marley. Dus als hij hem covert of zich door hem laat inspireren, is het bijna onvermijdelijk dat het beter is. Idem met Master blaster.quote:
je bent enkel 2 woordjes vergeten toe te voegen aan je betoogje. Welke dat zijn:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tja, Stevie had nu eenmaal veel meer talent dan Bob Marley. Dus als hij hem covert of zich door hem laat inspireren, is het bijna onvermijdelijk dat het beter is. Idem met Master blaster.
Idd ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent enkel 2 woordjes vergeten toe te voegen aan je betoogje. Welke dat zijn:
VIND en IK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |