Goede vraag! Daar had ik niet eens over nagedacht. Ik ging er eigenlijk van uit dat elk apparaat dat usb 2.0 ook werkt op langzamere usb-poorten, en dat de overdracht dan alleen wat langer zou vergen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
Moet het USB 1.0 of 2.0 zijn?
Vandaar dat ik het ook vroeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:45 schreef Byte_Me het volgende:
een echte low-budget laptop is oud en heeft dus helemaal geen usb2.0.
Inderdaad. Maar ik ging er vanuit dat een 2.0 apparaat ook op een 1.0/1.1 usb-poort werkt, alleen wat langzamer. Is dat niet zo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:45 schreef Byte_Me het volgende:
een echte low-budget laptop is oud en heeft dus helemaal geen usb2.0.
Ja hoor, dat isook gewoon zo... Maar bij overzetten van foto's is een iets snellere connectie natuurlijk wel lekkerder. Maar een oudere laptop zal waarschijnlijk alleen usb 1 hebben, wel langzamer dus maar werkt net zo goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:18 schreef 51cent het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ging er vanuit dat een 2.0 apparaat ook op een 1.0/1.1 usb-poort werkt, alleen wat langzamer. Is dat niet zo?
Nu snap ik het welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:17 schreef 51cent het volgende:
Is reeds ge-edit.
Mja, de specificaties zijn op zich ruim voldoende. De harddisk is veel te groot. Heb maar 4 gig nodig. Maar eigenlijk is een werkende cd-rom wel pure noodzaak.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb een Dell CPt (SG600 geloof ik) met
-Celeron600 cpu,
-192 MB geheugen,
-15" scherm (1024 bij 768 - slechts 1 blauw pixeltje, merk je niks van),
-30 GB harddisk,
-NT licentie
-docking station met extra adapter (dus twee adapters in totaal meegeleverd)
-ingebouwd mousepad en mousepointer (ook wel 'klitje'genoemd)
Ziet er perfect uit, draait momenteel vrij netjes XP en ik internet er draadloos mee via een wifi-usb stick
Nadeeltjes: cd-rom speler defect (wel werkende floppy), op te lossen door bijv. usb stick of cd/dvd brander via usb. Batterij gaat nog maar paar minuten mee, voldoende om hem binnenshuis van het ene stopcontact naar het andere te verplaatsen Ook heeft het keyboard een Zweedse layout, die op wat leestekens na aardig overeenkomt met de Nederlandse.
Indien interesse; wat geef je ervoor?
[afbeelding]
Niets van gehoord meer. Maar ik denk dat het niets voor mij is, omdat ik eigenlijk wel per sé een werkende cd-rom drive nodig heb. Dus als je interesse hebt, ga je gang.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef V.en.A het volgende:
Al iets van EdvandeBerg gehoord? Mocht de laptop niets voor jou zijn dan heb ik namelijk wel interesse.
Het levert je iig een extra schopje op.
De dvd-speler is een beetje gaar? Is het cd/dvd drive? Dat betekent dat dat de cd-rom drive ook gaar is? Of niet? En hoeveel USB-poorten zitten erop?quote:Op maandag 27 februari 2006 07:50 schreef dahei het volgende:
Ik heb hier nog een Dell liggen van 366Mhz en 192MB geheugen. Helaas is de dvd speler die er in zit een beetje gaar, verder doet hij het nog prima. Er zit een 15" TFT in en de accu werkt nog bestl wel goed ( 1 1/2 uur). De voeding zit met ducktape in elkaar omdat er een onderdeel loszat en ik deze heb gerepareerd. De harddisk is iets van 5 of 6 Gig. Alles zit in een mooie lederen tas van Dell.
Prijs: 100 euro (ophalen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |