Niet Comaneciquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:31 schreef NoSigar het volgende:
Mmm sport. Weet ik niks van. Nadia Commanechi?
Mijn godquote:
Aurelia Dobre ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ik plaats een plaatje om te raden:
[afbeelding]
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:47 schreef SCH het volgende:
Hintjans?
Hintjuns?
Hintjes kan het niet zijn, zo heten Belgen niet.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:34 schreef Gellius het volgende:
Mogge. Ik ben lekker binnen voor de zoetigheid..
Sasha doing a Hilbert?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef Z het volgende:
Zouden ze bij het kunstrijden ook last hebben van strontjes?
[afbeelding]
Whehe, die Sasha Cohen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:45 schreef Gellius het volgende:
Da's Sasha Cohen, volgens mij. Rank als een lenteblaadje.
Wolff.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:07 schreef Gellius het volgende:
De middelste is onjuist.
Ik ken haar niet, maar ze zou een leuke opgave zijn voor RJP bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:08 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is niet erg, ik ben 'fan' van mevroi na het zien van Walk The Line.
De spion/verrader die tot inkeer kwam in Raket naar de Maan / Mannen op de Maan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:11 schreef Z het volgende:
Wie was Wolff ook alweer?
Môgge NC!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:22 schreef NoSigar het volgende:
Ze speelt dus June Cash?
(een na-re ka-ter speelt parten.)
Ja hoor. Guust Flater. Suske en Wiske. Asterix. Billie Turf. Dommel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:51 schreef Gellius het volgende:
Jeetje, lazen jullie geen strips vroeger?!
Je hebt zelfs de spelfout van de site overgenomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:01 schreef fanneke het volgende:
Jules-de-chez-smith-an-face
Who cares. 't Is maar Frans, kuttaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je hebt zelfs de spelfout van de site overgenomen.
Ik... ik.... ik weet het niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:54 schreef Gellius het volgende:
Dan is dit toch een makkie, Tokay?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef fanneke het volgende:
Who cares. 't Is maar Frans, kuttaal.
Tssss.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Fijn, zoek jij even een ander topic op?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nou, dan móet het wel zo zijn!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zelfs ik vind Frans een mooie taal .....
Dàt is onze goede keizer Napoléon III.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou, dan móet het wel zo zijn!![]()
[afbeelding]
Maak af: Wie, wie, wie?
Verdraaid snel, Gellius!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:29 schreef Gellius het volgende:
Dàt is onze goede keizer Napoléon III.
Hierna komen de brunettes. Deal?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:35 schreef Gellius het volgende:
Blondines, zie ik al wel. Niet mijn forte.
Heel vriendelijk. Maar voor drieën graag, ik wil mijn trein niet missenquote:
Het zijn drie Amerikaanse actrices, maar zover was je zelf waarschijnlijk al gekomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:36 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm........ik word er niet warm of koud van, Tokay. Die middelste zag de lente ook al te vroeg komen, lijkt het wel.
Volkomen juist, pyl.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:50 schreef pyl het volgende:
Is Lenny Kravitz trouwens niet zó slecht dat hij "hors categorie" is, dat je hem niet meer hoeft te beoordelen, precies zoals een, ik noem maar wat, Jantje Smit?
Het is Jan Smit tegenwoordig. Jantje zong een ontroerend nummer over zijn overleden oma en brak daarma harten in het ganse land. En werd in zijn bloedeigen dorp 'Jantje Shit' genoemd door slechte mensen. The price of fame.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:50 schreef pyl het volgende:
Is Lenny Kravitz trouwens niet zó slecht dat hij "hors categorie" is, dat hij met andere woorden het beoordelen niet meer waard is, precies zoals een, ik noem maar wat, Jantje Smit?
The Doorsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef Z het volgende:
Terwijk Kravitz ooit wel wat voorstelde. Hij is echt e-norm afgegleden. Hij behoort in de categorie 'fase-muziek', zoals mejuffer Z ooit stelde. Meisjes hebben een Kravitz fase, jongens een Doors fase.
Nee. Daar is Zita Swoon te weinig bekend en nog 'te jong' voor. Ik heb wel het idee dat Zita Swoon populairder is bij meisjes. Overigens ben ik van mening dat Zita Swoon ook aan het afglijden is, maar sommige zullen dat niet met mij eens zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:59 schreef pyl het volgende:
Bestaat er ook zoiets als een Zita Swoonfase?
Mooi, Z. Dankjewel. Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:04 schreef Z het volgende:
Nee. Daar is Zita Swoon te weinig bekend en nog 'te jong' voor. Ik heb wel het idee dat Zita Swoon populairder is bij meisjes. Overigens ben ik van mening dat Zita Swoon ook aan het afglijden is, maar sommige zullen dat niet met mij eens zijn
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:04 schreef Z het volgende:
[..]
Nee. Daar is Zita Swoon te weinig bekend en nog 'te jong' voor. Ik heb wel het idee dat Zita Swoon populairder is bij meisjes. Overigens ben ik van mening dat Zita Swoon ook aan het afglijden is, maar sommige zullen dat niet met mij eens zijn
Kijk Pyl... er zijn dus mensen die WEL fatsoenlijk antwoord kunnen geven op een gestelde vraag.quote:
Alleen Audrey Tautou is correct.quote:
Misschien was dat wel de bedoeling van die betreffende fotoshoot.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:07 schreef NoSigar het volgende:
De onderste probeert in ieder geval op Audrey Hepburn te lijken. Vind ik.
Ach peace, ik hecht nou eenmaal aan het oordeel van een kenner, en in Z's kennis en oordeel heb ik het volste vertrouwen - wat is daar mis mee? Dat heeft helemaal niets van doen met een afwezige ruggengraat - integendeel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:14 schreef peaceman het volgende:
Kijk Pyl... er zijn dus mensen die WEL fatsoenlijk antwoord kunnen geven op een gestelde vraag.
Trouwens dat jij je mening door iemand laat beinvloeden is nieuw voor me. Geen ruggegraat meer?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een keer gaan luisteren hoor. In de zaal zaten misschien wel meer mannen dan vrouwen voor zover ik het kan inschatten.... Ook in het topic over Zita Swoon op Fok! zijn er meer mannen dan vrouwen.quote:
Doe ik, Diaan, maar dat had ik je al beloofd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Wel een keer gaan luisteren hoor.
Ja hallo hé, ik gaat hier toch geen naaktfoto's plaatsen? Dat ken toch niet de bedoeling wezen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:21 schreef Gellius het volgende:
Audrey is de enige die ik herken, en inderdaad, ze kan best zonder dat truitje.
Je kan ook je eigen mening vormen zonder invloed van buitenaf natuurlijk... Maar misschien is dat wel een gek idee inderdaad...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach peace, ik hecht nou eenmaal aan het oordeel van een kenner, en in Z's kennis en oordeel heb ik het volste vertrouwen - wat is daar mis mee? Dat heeft helemaal niets van doen met een afwezige ruggengraat - integendeel.
Tja je kan verwijzen wat je wilt. Maar een fatsoenlijke reactie op een normale vraag blijft moeilijk blijkbaar. Maar je visie is duidelijk....Heel duidelijk zelfs.... Een bevestiging van iets wat ik al lang dacht te weten.quote:Voor het overige verwijs ik je naar de post boven die van jou - misschien kun je er wat van opsteken.![]()
Zo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:21 schreef Gellius het volgende:
Audrey is de enige die ik herken, en inderdaad, ze kan best zonder dat truitje.
Het heeft een voorgeschiedenis Zquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Z het volgende:
[..]
Drama queen
Niet alles zo zwaar opnemen hè!
Bes-te peace, neem al-les wat ik zeg nou als-je-blieft met een kor-rel-tje zout!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:24 schreef peaceman het volgende:
Tja je kan verwijzen wat je wilt. Maar een fatsoenlijke reactie op een normale vraag blijft moeilijk blijkbaar. Maar je visie is duidelijk....Heel duidelijk zelfs.... Een bevestiging van iets wat ik al lang dacht te weten.
Verwijder mij maar uit de OP
Okayquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Doe ik, Diaan, maar dat had ik je al beloofd!![]()
Kijk, we komen er wel!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:32 schreef Bimmel het volgende:
3= Famke "Thigh Lock" Jansen
Zoveel zout bestaat er nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Bes-te peace, neem al-les wat ik zeg nou als-je-blieft met een kor-rel-tje zout!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bim, je hebt ons jubileumnummertje gemist!![]()
![]()
We hebben zelfs lol gehad zònder jou!quote:
Nee, het is een van die hele mooie dames die Tokay al eens eerder postte, van wie ik allerlei details ken, maar niet haar naam .......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Die nummer twee komt me wel heel bekend voor. UIt desperate houswives ofzo?
Nopequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Die nummer twee komt me wel heel bekend voor. UIt desperate houswives ofzo?
Veel leuker dan bij de buren, hè Gellius?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:36 schreef Gellius het volgende:
Frictie, steken onder water, de Wibautstraat, blote meisjes. Dit topic heeft echt àlles.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:39 schreef NoSigar het volgende:
Vertel een wat details dan Googlen wij haar naam wel.
Appels en peren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Veel leuker dan bij de buren, hè Gellius?![]()
You have a talent for stating the obvious.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Hier mag niet worden gegoogled om een naam te vinden....
![]()
Bananen en kiwi's.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef Z het volgende:
Appels en peren.
En nu moeten wij die voornaam raden?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:53 schreef Tokay het volgende:
Voornaam van mevrouw is gelijk aan die van d'eerste vrouw op aarde.
Volgens de bijbel dan hè...
Ach verrek. Die speelde in een episode van E.R . Donna heette ze daar geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:56 schreef pyl het volgende:
Getroffen door een Goddelijke ingeving: Eva Mendes!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:56 schreef pyl het volgende:
Getroffen door een Goddelijke ingeving: Eva Mendes!
Ah, kijk eens aan!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:17 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik ben er nog. Gepakt en gezakt! Ik heb zelfs nog tijd voor een plaatje:
[afbeelding]
We lachen mèt je, Tong.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:48 schreef tong80 het volgende:
Jacques Dutron ?
En me nu niet meer uitlachen.
Whehehehe!!! Heel goed, Tong.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:48 schreef tong80 het volgende:
Jacques Dutron ?
En me nu niet meer uitlachen.
Zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:08 schreef Z het volgende:
Brel?
Mooi!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Ik vond ook deze a-typische nog:
[afbeelding]
Canadese, Quebec, dus Franstalig.quote:
Mais non, les Judd sont des Américaines!quote:
Daag, goede reis!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken haar in ieder geval niet... en ga nu treinen![]()
Emmy Verhey de wereldberoemde violiste woont hier, 20 jaar geleden liep ik langs har huis met andere dronken maten. Ik kon me niet beheersen en belde aan en riep onder haar raam. 'Emmy doe open. Hier is Herman van Karajan.' sindsdien noemen sommigen me hier nog steeds van Karajan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope; Meneer is niet Herbert von Karajan.
Herman von Karajan...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
Emmy Verhey de wereldberoemde violiste woont hier, 20 jaar geleden liep ik langs har huis met andere dronken maten. Ik kon me niet beheersen en belde aan en riep onder haar raam. 'Emmy doe open. Hier is Herman van Karajan.' sindsdien noemen sommigen me hier nog steeds van Karajan.
Hij 's, bij mijn weten, nooit crew geweest...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
Hee, je bent zwart!
Zijn icoontje bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij 's, bij mijn weten, nooit crew geweest...
Maar de meneer op mijn plaatje weet je niet, hè ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik vind je lief
Wat heeft hij daar nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar de meneer op mijn plaatje weet je niet, hè ?
Positief - negatief, ying - yang, Mars - Venus; dat soort zweefteverij...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft hij daar nou weer mee te maken?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Positief - negatief, ying - yang, Mars - Venus; dat soort zweefteverij...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:54 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik snap nog steeds niet wat dat te maken heeft met het feit dat ik je lief vind.
En krijg ik geen kusje terug?
Nope; denk aan mijn karakteristieke plaatjesvisvijver...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef pyl het volgende:
Aha, onze eigenste RJPvD pimp is weer onder de levenden!En nog wel met een plaatje!!
Ik zou haast zeggen Edouard Shevardnadze, maar het is geen politicus, hè?
Nope; geen mislukte SF-schrijvert...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef pos het volgende:
Ron Hubbard?
En déze heren hebben dat ooit alleraardigst vertolkt:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:08 schreef Treinhomo het volgende:
Bij de buren zouden ze wel raad weten met het onderwerp van meneer's bekendste creatie...
Ik kal helegaar geen raas.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:18 schreef Tokay het volgende:
Je praat poep!![]()
Geestverruimende middelen gebruikt, TH?![]()
Ik heb in een grijs verleden nog eens een soundcheck gedaan van het reggeabandje waar een toenmalige huisgenoot in speelde, telt dat ook als crew?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij 's, bij mijn weten, nooit crew geweest...
Nee, dat telt als 'geen instrument kunnen bespelen, maar toch een beetje bij de band willen horen om meisjes te kunnen scoren'...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef brother52 het volgende:
Ik heb in een grijs verleden nog eens een soundcheck gedaan van het reggeabandje waar een toenmalige huisgenoot in speelde, telt dat ook als crew?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
Ik kal helegaar geen raas.
Er is geen woord van mijn monoloog gelogen...
Meneer bespeelde de zingende zaag?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
Musicus; maar dat moge duidelijk zijn...
Nope; meneer was van de componerende kunne...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef Tokay het volgende:
Meneer bespeelde de zingende zaag?
Dan mag jij mij uitleggen hoe je een soundcheck wilt doen als je geen noot kunt spelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee, dat telt als 'geen instrument kunnen bespelen, maar toch een beetje bij de band willen horen om meisjes te kunnen scoren'...
Kwestie van de juiste geluidsniveau's instellen op het mengpaneel...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:29 schreef brother52 het volgende:
Dan mag jij mij uitleggen hoe je een soundcheck wilt doen als je geen noot kunt spelen.![]()
Daar heb je over het algemeen geluidsmensen voor, en die gaan niet zomaar iets gokken lijkt me...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste geluidsniveau's instellen op het mengpaneel...
Dat zal dan wel een 'geheimtip' zijn. 15 albums, nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En déze heren hebben dat ooit alleraardigst vertolkt:
[afbeelding]
Monologen zijn okay...
Hey, zie ik daar een pruillipje?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
'k weet meteen ook weer waarom ik hier al geruime tijd niet meer geweest ben;
Tamme kutzooi...![]()
Helaas. Ik ben er ook nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef Tokay het volgende:
Joehoe??
Hmmmmmm. Volgens mij ben ik hier in mijn eentje.
Wat een rust......
Hee, The Toy Dollsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En déze heren hebben dat ooit alleraardigst vertolkt:
[afbeelding]
Monologen zijn okay...
Is dat een wintersporterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef Tokay het volgende:
Ik zie liever deze meneer dan jouw bug eyed earl.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:51 schreef Berkery het volgende:
Om even terug te komen op die meneer van TH: Ik ken twee klassieke stukken die door de Toy Dolls onder handen zijn genomen, 1 is Toccata in DM (van Bach geloof ik), de ander is de 'Sabeldans'. Ik gokte op meneer 2
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef Berkery het volgende:
Da's Bug Eyed Earl:
http://www.redmeat.com/redmeat/meatlocker/bugeyedearl.html
Ik ben lang niet zo eng in 't echt![]()
Ik heb beide nummers van TH gekregen, mp3-serenadesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:51 schreef Berkery het volgende:
Om even terug te komen op die meneer van TH: Ik ken twee klassieke stukken die door de Toy Dolls onder handen zijn genomen, 1 is Toccata in DM (van Bach geloof ik), de ander is de 'Sabeldans'. Ik gokte op meneer 2
Nee hoor, maar wel een sporter.quote:
Ik moet alleen even wennen aan de taal. Duurde even voor ik door had wat 'nekkid' betekent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die er om kan lachen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef dartfanaat het volgende:
Auto- of motorsport?
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef dartfanaat het volgende:
Nederlander? >Gerard Doornbos?
Nee, die is het ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Jarno Trulli ofzo?
Nee, niet Damon Hill.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ik volg de autosport niet, ik dnek dta ik ook rare gokken doe;
Damon Hill? (Maar volgens mij is die al ouder...)
Dat is hem!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef dartfanaat het volgende:
Jenson Button!
Bij mij is het precies zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ken ze eigenlijk ook alleen van naam, en niet van gezicht.![]()
Nope, ook geen muzikant of Van Kooten en de Bie typetjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef Tokay het volgende:
Ook een F1-coureur, Berkery?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Berkery het volgende:
Nope, ook geen muzikant of Van Kooten en de Bie typetje![]()
Nee, wel van Chinese afkomst, maar Amerikaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Welterusten dart
Chinese topkok/topvisser?
Krèk!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef fanneke het volgende:
Michael Chang
Die gaan zeker niet zomaar iets gokken inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef brother52 het volgende:
Daar heb je over het algemeen geluidsmensen voor, en die gaan niet zomaar iets gokken lijkt me...
Wel waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:02 schreef Feldhofer het volgende:
Dat plaatje is de Armenier Aram Khachaturian nietwaar?
En ik heb zojuist kaartjes gekocht voor Groezrock. Heb er ook al reuze zin in.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:18 schreef peaceman het volgende:
Vanavond naar The Magic Numbers (muziek in de stijl van The Mamas & the Papas).... Heb er al zin in...
Wat komt er allemaal op Groezrock?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En ik heb zojuist kaartjes gekocht voor Groezrock. Heb er ook al reuze zin in.
Dat ik op die manier mooi onder dat hele koninginnedag-geneuzel uitkom is natuurlijk helemaal mooi meegenomen...
Ik ga alleen zaterdag. Dan komen:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:24 schreef peaceman het volgende:
Wat komt er allemaal op Groezrock?
Voor mij zal 't zich allemaal zo'n beetje op 't hoofdpodium afspelen.quote:MAIN STAGE
===============================================
10:30 11:00 Latterman
11:20 11:55 A Wilhelm Scream
12:15 12:50 Peter Pan Speedrock
13:10 13:50 The Lawrence Arms
14:15 15:00 Death By Stereo
15:25 16:10 Anti-Flag
16:35 17:20 No Use For A Name
17:45 18:35 Less Than Jake
19:00 20:00 Sick Of It All
20:30 21:30 Me First and The Gimme Gimmes
22:00 23:00 Dropkick Murphys
23:30 00:30 Bad Religion
SECOND STAGE
===============================================
11:00 11:30 The Banner
11:55 12:25 The spirit that guides us
12:50 13:25 Officer Jones and his patrol car problems
13:50 14:30 The Maple Room
15:00 15:40 Bold
16:10 16:50 Himsa
17:20 18:05 Raised Fist
18:35 19:20 Comeback Kid
20:00 20:45 Born From Pain
21:30 22:20 All Out War
23:00 23:50 Path Of Resistance
Yep; Groezrock is één van de grootste hardcore-festivals in Europa.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:32 schreef peaceman het volgende:
Veel bekende namen, hoewel ik lang niet van alles de muziek ken... Maar allemaal stevig tot zeer stevig denk ik?
Geen FOR en Dynamo dit jaar. Dat vind je zeker wel jammer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep; Groezrock is één van de grootste hardcore-festivals in Europa.
Nee hoor; er zijn zat leuke, kleinere dingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:38 schreef peaceman het volgende:
Geen FOR en Dynamo dit jaar. Dat vind je zeker wel jammer?
Vorig jaar was er ook wel een te groot aanbod eigenlijk he?! Was bij veel festivals te merken aan de kaartverkoop.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; er zijn zat leuke, kleinere dingen.
Zo ga ik bijvoorbeeld ook niet naar Metallica dit jaar.
Er viel inderdaad nagenoeg niet tegenop te werken. 2005 is een verdomd prijzig concert-jaar geweest. Maar wél genoten...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:46 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar was er ook wel een te groot aanbod eigenlijk he?! Was bij veel festivals te merken aan de kaartverkoop.
Ik ook! Maar voor de festivals zelf was het minder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er viel inderdaad nagenoeg niet tegenop te werken. 2005 is een verdomd prijzig concert-jaar geweest. Maar wél genoten...
Veel plezier! Kan me voorstellen dat je er al zin in hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:18 schreef peaceman het volgende:
Vanavond naar The Magic Numbers (muziek in de stijl van The Mamas & the Papas).... Heb er al zin in...
Eerst maar ff volmaken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Plaatje doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |