knuffel terugquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Geef ze maar een dikke knuffel van me...
Met als enige memorie aan het verleden de talloze topics die ooit hier geplaatst zijn. Waar je dan als alleenheerser doorheen dwaalt, vol melancholische herinneringen hoe het ooit was.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er komt een dag dat dit alles van en voor mij alleen is, LXIV.
Die dag is de dag dat ik torenhoge muren om mij heen bouw,
met in het midden een piepklein gaatje om doorheen te kijken.
Ik kijk er nu al naar uit.
Ja,quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met als enige memorie aan het verleden de talloze topics die ooit hier geplaatst zijn. Waar je dan als alleenheerser doorheen dwaalt, vol melancholische herinneringen hoe het ooit was.
Dat gevoel heb ik ooit wel eens. Wanneer ik diep in de nacht hier door FOK! struin. Alsof ik door een uitgestorven kasteel loop. Waarbij ieder topic een door mensen verlaatte verlaten kamer is.
Krijg je dan nooit de neiging alle fatsoensnormen te laten varen? Tenslotte is er toch niemand die je ziet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met als enige memorie aan het verleden de talloze topics die ooit hier geplaatst zijn. Waar je dan als alleenheerser doorheen dwaalt, vol melancholische herinneringen hoe het ooit was.
Dat gevoel heb ik ooit wel eens. Wanneer ik diep in de nacht hier door FOK! struin. Alsof ik door een uitgestorven kasteel loop. Waarbij ieder topic een door mensen verlaatte verlaten kamer is.
Lienekien komt vast nog met het antwoord.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
of is het nu verlate kamer??
Dan is het net alsof die kamer te laat is.
Gelukkig stinkt het hier op TTK niet zo. Daarvoor moet je eerder in POL, WGR of KLB zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
een uitgestorven kasteel, waar in elke hoek ( - en die heb je veel, in een kasteel - ) -
een doordringende urine-lucht hangt.
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
een uitgestorven kasteel, waar in elke hoek ( - en die heb je veel, in een kasteel - ) -
een doordringende urine-lucht hangt.
Vaak trek ik dan mijn kleren uit en ga naakt achter mijn laptop zitten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Krijg je dan nooit de neiging alle fatsoensnormen te laten varen? Tenslotte is er toch niemand die je ziet.
Naughty, naughty!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vaak trek ik dan mijn kleren uit en ga naakt achter mijn laptop zitten.
(Niemand die het ziet!)![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er komt een dag dat dit alles van en voor mij alleen is, LXIV.
Die dag is de dag dat ik torenhoge muren om mij heen bouw,
met in het midden een piepklein gaatje om doorheen te kijken.
Ik kijk er nu al naar uit.
Doet me denken aan Paul Austerquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga er gemakshalve vanuit dat iedereen altijd naakt achter de computer zit.
Wat moet je ook alweer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
Hoi!
Ik ben weer in zo'n bui.... ik wil niet, maar ik moet![]()
Hoi wycciequote:
We hebben een compliment gekregen, DO2!quote:Door zijn rijke en onverwacht droomachtige proza, wordt Paul Auster beschouwd als één van de grootste levende schrijvers uit de V.S.
Dat ligt maar helemaal aan je beleving van aangenaam of vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daarmee voorkom je vervelende verrassingen, he...
quote:Tabee
ta·bee
/tabe/, /tAbe/
tussenw.
(1906) <Mal. tabe <Oud-Ind. tubham ((datief) aan u)
(informeel)
1
- gegroet!, dag!, saluut!, adieu!
- nou, tabee hoor
- nou tabee dan
Wat moet je onthouden? Om te gaan slapen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Onthouden, voorbereiden, slapen.
Moet je dan ook blozen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ach...Complimenten...
Ik word daar altijd een beetje verlegen van.
WaaaaaHaaaaat IiiiiiiiiiHiiiiiis DiiiiiiiiiiiHiiiiiiiiiiiiiiiiiiit VooooooooooHoooooooooooooooRquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja.
Houdoe!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef LXIV het volgende:
Sakkerloot! Ben ik helemaal de tijd vergeten!
Moet nu bier gaan drinken, anders is het te laat!
Tabee...
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat moet je onthouden? Om te gaan slapen?
Mijn gevoel zegt me dat ik niet moet luisterenquote:Oh ja, da's waar ook...
Jij vergeet naar je gevoel te luisteren.
Nu je het hebt gevraagd niet meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ik ja zeg,
ga je me dan complimenteren?
Als jij lief voor me bent wil ik best blozen hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu je het hebt gevraagd niet meer![]()
Maar ik vind het wel heel lief, blozende mannen.
Dat kan toch niet! Ik geloof je niet. Je bent vast wel eens lief voor een ander, en dan is die ander ook lief voor jou.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou,
als mensen lieve dingen tegen me zeggen, wil ik nog wel eens blozen, ja.
Ik bloos zelden of nooit, dus.
(. )
Uhhhh.... dat was niet de bedoeling!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Als jij lief voor me bent wil ik best blozen hoor.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij heb je wyccie weggejaagd, k_man.
Ik ben - naar mijn weten - geen slechte jongen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan toch niet! Ik geloof je niet. Je bent vast wel eens lief voor een ander, en dan is die ander ook lief voor jou.
Ik vind het veel enger als ze te dichtbij komen staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben - naar mijn weten - geen slechte jongen.
Ik help graag mensen die om hulp verlegen zitten.
Maar zodra mensen lief gaan doen tegen mij, vind ik het toch een beetje eng worden.
Dat je beter weet, verzacht de pijn wel een beetje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik deed het expres, Tha_Erik.
I agreequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
"Deze topic". Het doet pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |