heeft het ook nog nut om 'm zo te maken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef Byte_Me het volgende:
http://www.myjoint.nl/WIET/Diamond.html
die bovenste megajoint is vet!
die onderste heb ik ook een keer gedraaid. tsja, zou het niet nog eens doen. veel werk en het rookt kut.
ja, het ziet er cool uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef timbob het volgende:
[..]
heeft het ook nog nut om 'm zo te maken?
via viaquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja, het ziet er cool uit
ach, het houdt je van de straat he.
waar ken jij spaced van? komt in NL toch niet op TV?
shaun of the dead! briljante zombiefilm! de extra's op de DVD zijn ook erg leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef timbob het volgende:
[..]
via via
en eerst shaun of the dead gezien, en verder gezocht.
wil nog een keer de dvd box bestellen ooit
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef mazaru het volgende:
Dit is de lurk-je-half-dood-joint
[afbeelding]
knap gedraaid. ik hou het bij 40 cm wel voor gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef mazaru het volgende:
Dit is de lurk-je-half-dood-joint
[afbeelding]
dat is echt een slecht gedraaide joint, is vast niet te roken. zonde van de berg wiet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef mazaru het volgende:
Oh, het is een serie
Dit is de 1e foto
[afbeelding]
Die hierboven staat de 2e,
En dit is de 3e
[afbeelding]
Vind ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat is echt een slecht gedraaide joint, is vast niet te roken. zonde van de berg wiet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook.
Maar misschien had hij wel zo'n kerstboom![]()
[afbeelding]
Met zo'n boom is het altijd kerstquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
![]()
zo eentje wil ik ook, ook al is de kerst alweer voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |