Sjetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] Kan er wel even eentje gebruiken![]()
![]()
Ik denk dat zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoeld
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ze hadden aan zijn voeten moeten vast smelten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft zijn pantoffels nog aan in de sauna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie raapt me op![]()
![]()
![]()
Ja maar dat mag je toch niet laten merken als hoteliers,Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo stil![]()
ik kan me voorstellen dat je snel uitgepoept bent met die lui
![]()
leuk voor jequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben (even) verlost van mijn stalker, en mijn zus uit Griekenland, is een paar dagen wezen logeren![]()
* Foreverblue pakt Bluezz op en zet haar weer op haar voetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie raapt me op![]()
![]()
![]()
* probeert bluezz op te rapen, maar die blijft krom van het lachen liggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie raapt me op![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
Van de Talpa site:
Na wat ongemakkelijke stiltes, zwemt Willem eindelijk naar Marieke en zegt wat hij op zijn hart heeft: "Wil je met me trouwen?" Marieke weet niet wat ze moet zeggen. Uitendelijk zegt ze: "Nu niet, maar misschien later wel." Willem is duidelijk teleurgesteld en probeert dat gevoel te onderdrukken. Ongemakkelijk maakt hij wat grapjes en zegt hij dat hij dan maar naar huis gaat. Wanneer Ferri na wat pijnlijke momenten aan komt lopen om te vragen of alles naar wens is, antwoorden ze dat het perfect gaat. Zouden ze wel doorhebben dat Big Brother hen in de gaten houdt?
Ja, maar in september ga ik weer naar haar toequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat is 2x goed nieuws dus![]()
Alleen jammer natuurlijk dat je zus weer terug is naar Griekenland![]()
Echt waarquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie raapt me op![]()
![]()
![]()
Eigenlijk wel, maar die kneus is te erg voor woorden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef stil het volgende:
[..]
Ja maar dat mag je toch niet laten merken als hoteliers,Of zie ik dat verkeerd?
Gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar in september ga ik weer naar haar toe![]()
ben jij een pantoffelhater of zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze hadden aan zijn voeten moeten vast smelten.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoeld![]()
![]()
Bofkont.... kan ik je zus misschien ook een keertje lenen als zusquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar in september ga ik weer naar haar toe![]()
Ja dat weet ik wel zeker danquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Nu nog in de uitzending is Willem de pispaal van het land.
Hmz.... wil je dat echt weten?quote:
Ik weet niet, of het nou echt nodig is dat ze de hele avond de gasten gaan vermaken. Is in een gewoon hotel ook niet aan de orde.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef stil het volgende:
[..]
Ja maar dat mag je toch niet laten merken als hoteliers,Of zie ik dat verkeerd?
Op tv een beetje, maar helaas niet zo vaak als ik had gewild. Fijn om te zien dat Viola er nog in zit. En met deze twee gasten zit ik meteen weer in de BB sfeerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toch leuk je weer te zien![]()
En heb je HBB een beetje gevolgd eigenlijk? (of alleen TV uitzendingen kan ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |