quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 wat kaas enzo aanreikt aan de rest hier
Willem bakent zijn territorium af.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef regenworm het volgende:
Hallo wat een smeerlappen ze moeten eerst douchen voor ze de jacuzi ingaan
Met een bezweet lichaan erin is vies heel erg vies
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Willem bakent zijn territorium af.
Er gaat iets niet goed met je cap... Stilquote:
Hoi Dizzyquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
oh ik hou het niet meer, hoe kan een mens zoveel tegen hebben? er zo uitzien en dan ook nog zo'n kwal zijn![]()
oh ja avondjes iedereen![]()
![]()
En voor Sjet
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb straks weer een drukke dag ik ga lekker slapen.
En meldt wel bij de ochtend ploeg.
Oeps..... dat was te hoog beertjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
De kachel stook ik wel wat hoger ja
Truste wormpje tot morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb straks weer een drukke dag ik ga lekker slapen.
En meldt wel bij de ochtend ploeg.
Ferri was via de streams naar de gasten in de jacuzzi aan het luisteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
John vind iets heeeel leuk zo te horen
Ik wou het steeds al niet zeggen....... maar ik kan niet meer, ik heb de kracht niet meer om me in te houden............. 'Ik kan niet meer tegen die vent in die bubbelunitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
oh ik hou het niet meer, hoe kan een mens zoveel tegen hebben? er zo uitzien en dan ook nog zo'n kwal zijn![]()
![]()
En voor Sjet
[afbeelding]
Zag hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Ferri was via de streams naar de gasten in de jacuzzi aan het luisteren.
Hoi hoiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Mabelle het volgende:
Hoiallemaal
Ik ben weer een beetje bijgelezenoh oh wat een blamage in het hotel.
Pffff... wat zit die relatie in een dip zeg... die hebben mekaar echt niets te melden en dat wil dan trouwen
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
En voor Sjet
[afbeelding]
Maar de fok link kan ie niet vinden.quote:
Hai Dizzyquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Toffe SV, heb me rot gelachen![]()
Ik vind het sowieso een vies stelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef regenworm het volgende:
Hallo wat een smeerlappen ze moeten eerst douchen voor ze de jacuzi ingaan
Met een bezweet lichaan erin is vies heel erg vies
Hallo Mabellequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Mabelle het volgende:
Hoiallemaal
Pffff... wat zit die relatie in een dip zeg... die hebben mekaar echt niets te melden en dat wil dan trouwen
![]()
Whahaha... hij kan ook gewoon ff naar ze toegaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Ferri was via de streams naar de gasten in de jacuzzi aan het luisteren.
Verdorie dat was stomquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeps..... dat was te hoog beertje
[afbeelding]
Ja, en dan zeggen het niet erg te vinden en best nog even te willen wachten maar wel steeds onderhuidse opmerkingen blijven maken. ... wat een engnek zegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Hij wil trouwen, zij (nog) niet.
Het loopt vol hier. hoihoiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Mabelle het volgende:
Hoiallemaal
![]()
Fok! is zwaar geblocktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Maar de fok link kan ie niet vinden.![]()
Ga je gang, we kunnen helemaal los.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zitten hier toevallig mensen die die Willem kennen?? Of missen we een vast SC lid![]()
Zo niet dan kunnen we tenminste vrijuit spreken![]()
zie profielquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zitten hier toevallig mensen die die Willem kennen?? Of missen we een vast SC lid![]()
Zeker omdat Bart erop gezeten heeft.quote:
Hoi Mabellequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Mabelle het volgende:
Hoiallemaal
![]()
Hoi Mabellequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Mabelle het volgende:
Hoiallemaal
![]()
Speak woman! Maak van je hart vooral geen moordkuilquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* SuperMOM geeft Sjet even een welgemeende lange knuffel en kus!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hmz.... wil je dat echt weten?
Zat vanmiddag niet zo lekker in mijn vel, voelde me niet zo fit. Ik weet nu dat alle emoties eruit moesten...........
Was heel even naar de winkel, auto zonder bonnetje geparkeerd... ja fout, ik weet het..... maar ja, ik moest snel, en wou ook binnen 5 minuten klaar zijn bij die winkel dus hup snel.
Kom ik terug....... staat er zo'n parkeerbonschrijfunit bij mijn autowas ik dus toch te laat terug bij mijn auto.............. Nou ja. En het was de drup he. Ik heb wel mijn fatsoen gehouden hoor tegen die uitschrijf unit....... ja heb wel even mijn ergernis erover verteld. '5 minuten'! grrrrrr.
Maar gele briefje aangepakt, in de auto gaan zitten. En ik heb dus zo'n 10 minuten zitten janken. Dat zeg ik, alles moest er ff uit. Maar kon gewoon niet meer ophouden.
Voel me nu een beetje uitgedroogd kun je wel stellen![]()
Het is gewoon lekker om hier weer te kunnen ouwehoeren met jullie, lelijke capjes maken, en knuffelen met Bongie
Oepsquote:
Die is door A aan de weg gezetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef stil het volgende:
Ikm heb de hele avond holt nog niet gehoord, Is ze er niet??
Die ging om 22.00 naar bed, ze trok het niet meer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef stil het volgende:
Ikm heb de hele avond holt nog niet gehoord, Is ze er niet??
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
OepsToffe kerel die Willem, kei geweldig figuur, sportief, humor, looks, brains, wat een kerel, heerlijk
Stomme muts dat ze niet wil
ik had meteen
gezegd
![]()
En hoe was haar promilage op dat moment??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Die ging om 22.00 naar bed, ze trok het niet meer.
Ze moest gaan slapen, anders stortte ze in.
WBquote:
ik weet niet hoe dat ook al weer met die rooie lettertjes moet..... maar een hele welgemeende knuffel terugquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* SuperMOM geeft Sjet even een welgemeende lange knuffel en kus!![]()
En zij maar blijven vragen 'ben je boos?'quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Mabelle
Erg he?En hij zat net nog weer aan haar te vragen of hij haar had laten schrikken......... nou ben ik er toch zo'n anderhalf uur bij weg geweest, met mijn zus aan de telefoon gehangen....... toen had hij het er al over..... en nu weer!
![]()
![]()
Wel wanneer ze gereden wordt tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En hoe was haar promilage op dat moment??Anders mag ze niet meer verreden worden en gaat A op de bon
![]()
Voor haar doen viel het nog wel mee geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En hoe was haar promilage op dat moment??Anders mag ze niet meer verreden worden en gaat A op de bon
![]()
Jammer dat ze niet nog even wachte, had dat instorten wel mee willen maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Die ging om 22.00 naar bed, ze trok het niet meer.
Ze moest gaan slapen, anders stortte ze in.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Mabelle
Erg he?En hij zat net nog weer aan haar te vragen of hij haar had laten schrikken......... nou ben ik er toch zo'n anderhalf uur bij weg geweest, met mijn zus aan de telefoon gehangen....... toen had hij het er al over..... en nu weer!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Wel wanneer ze gereden wordt toch![]()
Hoi Parelquote:
Een fles Raki, of wijn, of rum of of ofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Voor haar doen viel het nog wel mee geloof ik.
Maar 1 fles soldaat gemaakt, als ik het goed bijgehouden heb.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat ook al weer met die rooie lettertjes moet..... maar een hele welgemeende knuffel terug [afbeelding]![]()
![]()
| 1 |
ja absoluutquote:
Weet ik veel, kan ook en, en, en zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Een fles Raki, of wijn, of rum of of of![]()
Kliko komt alleen als er te drinken, vreten of negers met grote lullen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Mo is ook zo Lief voor Alle gasten die er komenEn Holt drukt juist altijd haar snor als er Plebs zijn. Ze is denk een beetje mensenschuw
![]()
Schandalig hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef Mabelle het volgende:
Moniekie ... wat is ze weer attent en zorgzaam voor de gastenwanneer zij er niet zou zijn zou echt niemand naar ze om kijken
![]()
heeft ze vannacht dan ook in de jacuzzi gelegenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Kliko komt alleen als er te drinken, vreten of negers met grote lullen zijn.
Nee, want Socaboy was te oud natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heeft ze vannacht dan ook in de jacuzzi gelegen![]()
Nee.. anders had er nu geen water meer ingezetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Viola staat boven de gasten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Mo is ook zo Lief voor Alle gasten die er komenEn Holt drukt juist altijd haar snor als er Plebs zijn. Ze is denk een beetje mensenschuw
![]()
Op zich een goeie instellingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Timeless boys waren naar huis hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zal het je voor deze keer vergeven dat je me een bon aan wilde smerenquote:
Veeeeeeeeeeeel meer... in kilo's jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef stil het volgende:
[..]
Viola staat boven de gasten.
Zij is meer.
Heel wat meer, vooral in de breedte.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef stil het volgende:
[..]
Zij is meer.
Vele malen meer, ze is de onovertroffen Klikoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef stil het volgende:
[..]
Zij is meer.
Ja maar kan alsnog, je kliko is te zwaar en er mogen geen vloeistoffen in gedumpt worden, verder rookt ie teveel enz enz enzquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zal het je voor deze keer vergeven dat je me een bon aan wilde smeren![]()
Dat zouden voor mij ook motivaties kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef frizti het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vele malen meer, ze is de onovertroffen Kliko![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Sjet het volgende:
[..]het werkt....
![]()
Ik had gewoon even jouw zinnetje gekopieerd Bongie....
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:33 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dat zouden voor mij ook motivaties kunnen zijn![]()
Slaap lekker.quote:
Mag, maar die zeug gun ik gewoon niks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:33 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dat zouden voor mij ook motivaties kunnen zijn![]()
Even een kleine aanvulling;quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vele malen meer, ze is de onovertroffen Kliko![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |