die meeste supermarkten hebben er wel liggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
klikt best lekker
als ik er morgen toevallig 1 vind, ga ik er ook maar eens 1 klaarmaken
Eerst in de marinade leggen en dan om de 10 minuten bestijken met die marinade.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een beenham, ik heb honing, tijm en ketjap
martijn, dsat aanbraden in de oven, is dat gewoon de beenham in de braadslee stoppen met de marinade, en dan om de zoveel tijd ff omdraaien?
Gisteren weer gemaakt was weer er lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik heb gisteren weer een beenhammetje gekocht en wil dat gaan bereiden in de oven.
Nu heb ik ooit van Dutch-Mama een heerlijk ketjap / tijm / honing mengsel recept gehad maar ik vroeg me af of er nog meer lekkere recepten waren.
Het recept van DM was uit mijn hoofd:
4 Eetlepels Ketjap Manis
2 Eetlepels Honing
Verse tijm naar smaak
En hier mee om de 10 minuten de beenham mee bestrijken
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar wie weet nog meer een lekker recept voor de beenham?
Aanbakken dan neem ik aan dat je hem in de pan bereid?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:41 schreef daanski82 het volgende:
Probeer is Vat 69 (wiskey) met bruine basterdsuiker.
eerst een kleinbeetje aanbakken metr boter
Gewoon kaal in de oven dan krijgt ie ook een mooi bruin kleurtje aan de buiten kantquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:30 schreef greatgonzo het volgende:
skup.... ga dit ook klaarmaken voor de kerst... maar kun je dit alleen braden in de oven in een braadzak, of kan je ook gewoon "kaal" grillen?
Niet in de grill in een (hete lucht) oven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:07 schreef greatgonzo het volgende:
en dan hoe lang in de grill... 30-40 min?
Ik vind van wel is ook magerderquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:37 schreef greatgonzo het volgende:
neem aan dat hete lucht lekkerder is dan braadpan?
Nee, dat hoeft niet als je je houdt aan onderstaande tijden blijf hij erg sappigquote:Op zondag 24 december 2006 12:42 schreef greatgonzo het volgende:
en kan het dan het beste in aluminiumfolie doen denk ik of niet? Om de sappen er in te laten?
Ik zou hem wel in een braadslee of zo leggen want er komt wel vocht uit. Maar dat is niet zo veel en niet ergquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik braad het altijd 35 minuten op 160 Graden aan in de oven en dan nagaren op 90 Graden 10 Minuten per 100 Gram.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |