ga jij die OP eens maken!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:29 schreef mordradead het volgende:
Sorry ik ben op dit moment aandachtig V**TB*L aan het kijken.
nee maar wel dat lekkerding uit het vorige topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:31 schreef mordradead het volgende:
GREET FTW
op komt eraan, sambalbij?
Maar edit mn icon welquote:
* Domme stem en gezicht a la Hans Teeuwen opzet.quote:
lekkah heurquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef Roi het volgende:
Ik neem je mee naar Diemen-Zuid![]()
[afbeelding]
Whehehequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef Roi het volgende:
Ik neem je mee naar Diemen-Zuid![]()
[afbeelding]
Roy!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie!
Hoiquote:
Specsavers sponsorde jou errr Jamai toch ook?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb vanmiddag naar een nieuwe bril gekekenMaar er was niet zo heel erg superveel soeps
Dus ik ga binnenkort naar de specsavers
IN ZWOLLE
Me moeder krijgt wel een bril, tof heh![]()
Arme Roy.quote:Nintendo heeft bevestigd dat er problemen zijn. Op 2 maart zal enkel Crystal White beschikbaar zijn; Navy en Ice Blue hebben productieproblemen waardoor zij pas na de launch zullen volgen. Wat dit bekent voor de Amerikaanse en Europese launch is nog niet bekend.
Helaas, GAF was de bron, DSG ligt er weer uit hierquote:
Dat ligt nog steeds aan je eigen provider dan. :xquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef philipnorth het volgende:
heeft DSG wel vaker last van....
Dat ik een Microsoft Search scherm krijgt dat ie niet gevonden kan worden?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:06 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat ligt nog steeds aan je eigen provider dan. :x
Kan wel zijn, maar vervelend is het welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:06 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat ligt nog steeds aan je eigen provider dan. :x
Daarom geloof ik ook niet dat het aan jullie provider ligtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:18 schreef philipnorth het volgende:
Ja, en ik flush m'n dns ook wel eens etc
Maar t blijft apart dat t alleen Ds-gamer is op dat soort momenten
Ik moet vanmiddag ook werken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:35 schreef RaymanNL het volgende:![]()
Ik kan vamiddag weer lekker gaan werken![]()
Kan je niet weer een topcarriere bij de McD beginnen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie hebben tenminste werk. Ik ben een werkeloze pauper
Ga solliciterenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie hebben tenminste werk. Ik ben een werkeloze pauper
Tofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb zo een sollicitatiegesprek bij de Dynabyte
Geen zin meer om daar te werkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je niet weer een topcarriere bij de McD beginnen?
Weet niet, zou wel tof zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef philipnorth het volgende:
Bernie
En Roy: Ja man, zoek werk ofzo
MMaRsu: succes dan
Krijg je ook nog korting dan?
Ga je nu bij de BK solliciterenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen zin meer om daar te werken
En werk zoeken, ja, volgende maand begin ik
Neequote:
Kan je beter naar de kippenmartelaar KFC gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De McD is wel beter hoor, ik hou namelijk alleen van de kipproducten en die van de Mac zijn beterQua friet wint de BK weer overigens: Twister Fries
Ik vind de KFC er altijd uitzien als een 3e rangs shoarmaboer, maar dan met kip...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je beter naar de kippenmartelaar KFC gaanAlleen jammer dat de friet daar totaal niet te eten is
Ik ga zo lekker ontbijtenquote:
Das redelijk snel toch, hoe lang issie weggeweest?quote:
anderhalve weekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das redelijk snel toch, hoe lang issie weggeweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |