Rintje Ritsma heeft dat al gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef Ericr het volgende:
Ik wacht op de eerste sporter die kwaad wegloopt nadat hij Maalderink een beuk heeft gegeven. Vanmiddag de Jong dan maar.
Dit vind ik te ver gaan persoonlijk heb zowiezo een hekel aan om mensen dood te wensen zoals hier in dit topic word gedaan.quote:
Die heeft dan ook nog wraak genomen door deze OS te rijden. Maalderink vond dat Rintje maar moest stoppen.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Ericr het volgende:
Lelijke albinokop is het.
Er zijn geen vitale onderdelen geraakt... heb zorgvuldig gesoeptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:19 schreef maril het volgende:
[..]
Dit vind ik te ver gaan persoonlijk heb zowiezo een hekel aan om mensen dood te wensen zoals hier in dit topic word gedaan.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Er zijn geen vitale onderdelen geraakt... heb zorgvuldig gesoept
ik snap dus ook niet dat je er niets van zegt; die Ingrid Paul had Maalderink gisteren enorm belachelijk kunnen maken met zn domme vraagjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef Ericr het volgende:
Ik wacht op de eerste sporter die kwaad wegloopt nadat hij Maalderink een beuk heeft gegeven. Vanmiddag de Jong dan maar.
niet zo bangig zijn en gewoon die vent belkachelijk maken, dat kan toch niet zo moeilijk zijn, ze had niets meer te verliezen op dat momentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef Ericr het volgende:
Hij ging van kwaad tot erger, ik geef het je te doen als die <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=camera&v=56">camera</a> op je gericht staat. Maalderink staat er laf achter, gelukkig voor onze ogen wel.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef tong80 het volgende:
Het scheelde niet veel of Bob de Jong had de Topictitel recht gedaan
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Zou Maalderink zich aftrekken op zijn eigen interviews?
Hij heeft geen lul, dat gaat dus niet. Een microlul hooguit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Zou Maalderink zich aftrekken op zijn eigen interviews?
ja precies, "de media", hij was het verdorie zelf! die dat had gezegdquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij heeft geen lul, dat gaat dus niet. Een microlul hooguit.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:08 schreef Boogerd het volgende:
Bert Maalderink heeft Bob de Jong heel slim op scherp gezet. Ik denk dat ie een bloemetje verdient van Ingrid Paul en Bob de Jong!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |