Ik wil het best bijhouden hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee hoor, veel zin heb ik er niet inMisschien bekijken we het later, for now houden we gewoon even dit.
Dadaai
Uhm...Waar is FB dan voor?quote:
Linkje waar hij je aanvalt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:35 schreef DjDev het volgende:
Ik stoor me nogal aan de user B_BOY
Hij zit al een tijdje te aanvallen.
Ik bedoel..als hij zo doorgaat dan scheld ik hem verrot en dan krijg ik een ban (waar ik geen zin in heb)
Ik zou het fijn vinden als een van de modjes hem een beetje in de gaten houd.
bvd
.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zit op school..
Zo Gym, na half 5 thuis
Donequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Ayaxola het volgende:
Stupid Girls - De clip
Kan dit topic niet gesloten worden? Het gaat nergens meer over, alleen dat meisje wordt een beetje gepest, het heeft helemaal niks meer met die clip ofzo te maken, en een inhoudelijke discussie is er ook niet meer.
En terecht, als ik jouw posts zie. Ik heb dr ook al een paar moeten editten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Nashje het volgende:
Renesite edit posts van mij.
Meningsuiting enzo. Nooit van gehoord zeker, Rene?
Danke sehrquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe pak ik dit aan?
Ik denk eigenlijk dat dit topic ook wel dicht kan? Kon ik af en toe ook maar slotjes zetten ofzo![]()
Overheen gekekenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe pak ik dit aan?
Ik denk eigenlijk dat dit topic ook wel dicht kan? Kon ik af en toe ook maar slotjes zetten ofzo![]()
So? Wat jij een kuttopic vind hoeft niet persee een kuttopic te zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:57 schreef 14.gif het volgende:
MY SON'S OF TO HOLLAND THE FOLLOWING MONDAY BUT HE'S GOT...
Kut-topic![]()
We zijn al aan het overleggenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Worden hier de centrale topics ook nog centraal? In GC is dat al wel het geval, en ik vind het bagger als sommige fora's het wel hebben en andere weer niet. Dus bijdeze het verzoek om centrale topic's centraal te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |