raaaaaiiight...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 06:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij behoort vast tot het klootjesvolk wat door bedrijven te paaien is met een auto en GSM van de zaak....
Ah weer zo'n jaloerse lopendebandmedewerker met zijn prachtige toekomstquote:Op vrijdag 3 maart 2006 06:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij behoort vast tot het klootjesvolk wat door bedrijven te paaien is met een auto en GSM van de zaak....
Mooie onzin dus he. Alles is makkelijk te betalen, zo lang je geld hebt kan je alles betalen. Als je 10.000 euro over hebt kan je ook 10.000 euro minder lenen van je hypotheek ipv jarenlang rente daarover betalen. Als je geen verstand hebt, moet je geen onzin uitkramen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 06:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Postbank is een klotebedrijf hoor, vergis je daar niet in. Ik zou geen aanspraak maken op die krediethypotheek. Makelaarscourtage is sowieso iets wat je meteen moet betalen, anders betaal je jaren rente voor iets wat je gewoon meteen kunt aftikken.
...
zorg nou eens dat je je eigen leugens onthoudt bhfh...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik kan met mijn loon nog geeneens 100.000 lenen en ik kom ook al niet in aanmerking voor de startersbonus van Verhagen..
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik kan met mijn loon nog geeneens 100.000 lenen en ik kom ook al niet in aanmerking voor de startersbonus van Verhagen..
Kun jij eigenlijk wel lezen? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:33 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Mooie onzin dus he. Alles is makkelijk te betalen, zo lang je geld hebt kan je alles betalen. Als je 10.000 euro over hebt kan je ook 10.000 euro minder lenen van je hypotheek ipv jarenlang rente daarover betalen. Als je geen verstand hebt, moet je geen onzin uitkramen.
1: bij een krediethypotheek kun je ook weer opnemen.(en boetevrij meer aflossen dan 10%)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kun jij eigenlijk wel lezen? Volgens mij niet.
Ben je me aan het stalken? Jij reageert werkelijk op elke post van me dom, onbenullig en infantiel. Nee, ik ben geen lopende band medewerker. Jij misschien wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:27 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Ah weer zo'n jaloerse lopendebandmedewerker met zijn prachtige toekomst![]()
Feit is en blijft dat je het gaat lenen. Vaak lossen mensen uit gemakzucht het niet af. Lage maandlast, dus dan vindt men het zonde om het hele bedrag af te lossen. Gaan ze liever van op vakantie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
1: bij een krediethypotheek kun je ook weer opnemen.(en boetevrij meer aflossen dan 10%)
2. je kunt hem ook laten omzetten in een andere hypotheekvorm
3. je hoeft dan niet weer de hele mallemolen (indien je weer opneemt) van werkgeversverklaring ed door.
Maar dat is sowieso de bedoeling, dus geen argument.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Feit is en blijft dat je het gaat lenen.
En ook dat geldt voor een aflosvrije hypotheek.quote:Vaak lossen mensen uit gemakzucht het niet af. Lage maandlast, dus dan vindt men het zonde om het hele bedrag af te lossen. Gaan ze liever van op vakantie.
Je kunt het ook gewoon zelf betalen. Het is ook zeker niet gebruikelijk dat men het makelaarscourtage gaat lenen bij de nieuwe hypotheek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso de bedoeling, dus geen argument.
[..]
En ook dat geldt voor een aflosvrije hypotheek.
Je hebt gelijk als je zegt dat je het, als je het kan, het zelf zou moeten betalen, maar in dit geval is dat dus niet mogelijk.(user heeft dat geld niet)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon zelf betalen. Het is ook zeker niet gebruikelijk dat men het makelaarscourtage gaat lenen bij de nieuwe hypotheek.
Dat geldt ook voor een aflosvrije hypotheek inderdaad.
Tja, dan kun je jezelf afvragen of je wel goed bezig bent.... Om nu jarenlang rente te gaan betalen over een makelaarscourtage...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat je het, als je het kan, het zelf zou moeten betalen, maar in dit geval is dat dus niet mogelijk.(user heeft dat geld niet)
Nou: jarenlang. Dat is dan het voordeel van een hypotheekkrediet. Je zou kunnen kiezen om maandelijks iets af te lossen. (in plaats van het te sparen en aan het eind van het jaar proberen 10% af te lossen)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tja, dan kun je jezelf afvragen of je wel goed bezig bent.... Om nu jarenlang rente te gaan betalen over een makelaarscourtage...
Het meest verleidelijke bij een krediethypotheek is natuurlijk het tegenovergestelde van aflossen. Extra bedragen opnemen gaat ook zo makkelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou: jarenlang. Dat is dan het voordeel van een hypotheekkrediet. Je zou kunnen kiezen om maandelijks iets af te lossen. (in plaats van het te sparen en aan het eind van het jaar proberen 10% af te lossen)
Ik probeer het nog eens...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meer dan 4% rendement halen uit een belegging is niet voor iedereen weggelegd. Heel veel mensen die er de ballen verstand van hebben leggen er zelfs op toe.
Blijft over: een spaarrekening. Misschien dat je 3,2 a 3,4 % rente kan krijgen (weet het niet precies)... Dan is dat niet erg rendabel.
Verder ben ik het grotendeels met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |