Hij herkent em wel goed. die maal is als in zijn 2e maal dat hij een poging ondernam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
Je moet SHERMAN niet in dei Poll zetten als 2 keer![]()
hoe ga je nou kiezen welke bij welke hoort dan![]()
Hoofdpijn enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom staat die 2e van 14.gif er niet tussen?
Ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb wat extra mensen opgetrommeld om op jou logo te stemmen
Van waar heb je die plaatjes eigenlijk? (Concert en naam van dat wijfkequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Die van 14.gif staat er niet in !!!!
Je kiest toch al voor Twisted, dus niet moeilijk doenquote:Het logo dat wint houden we, en daar valt dus geen discussie over te voeren
Mij ook, kan wel een slotje opquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
lijkt me al vrij duidelijk nu
Dat concert is dacht ik Sensation White ergens vandaan geplukt, dat wijf is Cameron Diaz link.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Van waar heb je die plaatjes eigenlijk? (Concert en naam van dat wijfke)
Sensation white, vandaar dat ze allemaal zwarte shirts aan hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat concert is dacht ik Sensation White ergens vandaan geplukt, dat wijf is Cameron Diaz link.
Het is dan ook Black.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Sensation white, vandaar dat ze allemaal zwarte shirts aan hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |