Klopt, en het lawaaiquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef Koewam het volgende:
Scooters zijn wel oké. Maar de geur echter...
ga je toch lekker midden in de rimboe wonenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef Koewam het volgende:
Scooters zijn wel oké. Maar de geur echter...
Jij wilt leraar worden he... Nou ik heb een paar leraren die rokenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef Roellio het volgende:
Roken!
Doe ik met je meequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef dutchmage het volgende:
hey ik steek hier even een peuk op ok
Ik ben zelfs al leraar!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jij wilt leraar worden he... Nou ik heb een paar leraren die roken, die vraag ik liever niet om hulp
.
Je bedoelt dat je de niet rokende leraren nauwelijks kent omdat je die in pauzes zelden ziet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al leraar!
Overigens roken alle puike docenten bij mij op school! [14.gif]
En welbekend feit is idd dat alleen coole leraren rokenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al leraar!
Overigens roken alle puike docenten bij mij op school! [14.gif]
Waar heb ik mijn mes gelaten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Zielepoot; Rokers zijn juist de gezelligste mensen die er bestaan!
Precies!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de niet rokende leraren nauwelijks kent omdat je die in pauzes zelden ziet?
Nee joh, dat zie je toch echt verkeerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef filmfreek het volgende:
En pedo's zijn er voor om kindjes te verkrachten, dus geen gezeur !!!
En vaak geen koffie maar thee met smaakjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Roellio het volgende:
[..]
Precies!
En omdat ze nooit meegaan stappen en leuk uit eten en op vrijdagmiddag een biertje drinken.
En geen gel in hun haar maar een simpel polder modelletje !!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:55 schreef Bopjen het volgende:
[..]
En vaak geen koffie maar thee met smaakjes![]()
Ik ben het onschuldige meisje van 6, jij (de roker) bent de vieze pedo van 40, de lucht is mijn maagdelijkheid, jouw sigaret je geslachtsorgaan, de rook het zwarte zaad waarmee je mijn maagdelijkheid bezoedelt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zie je toch echt verkeerd![]()
Je hebt teveel films gekekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:34 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Ik ben het onschuldige meisje van 6, jij (de roker) bent de vieze pedo van 40, de lucht is mijn maagdelijkheid, jouw sigaret je geslachtsorgaan, de rook het zwarte zaad waarmee je mijn maagdelijkheid bezoedelt.
Hoe zie ik dit verkeerd?![]()
Ook een anti - roker zeker !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:01 schreef speedfreakssj het volgende:
als ze het nu wel verboden maken en zo.....
of de prijs lekker verhogen naar 10 euro dan stoppen er tenmnste een boel mensen, en kom nu niet met ja dan gaan de premies omhoog en zo want het kost veeeeeeel meer.
wie zei dat rokers zo gezellig waren....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:15 schreef xrrwr het volgende:
Die anti-rook nazi's mogen hun razzia's houden als ze willen.
Mijn geschoren ballen mogen ze ook likken die godverdeomde kut-ss-ers!
het rot me niks dat het slecht voor je is, sterker nog laat het maar nog slechter voor ze worden vallen ze eerder om, het gaat me erom dat het slecht voor MIJ is en dat het stinkt...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef SupaMario het volgende:
Dat mensen die lopen te zeiken over roken maar ondertussen wel vette troep eten, wat ook slecht voor je is, allemaal mogen omvallen!
Ach zeik toch niet zo! ik rook zelf ook niet snap niet waar mensen zich druk om maken! Ze rijden ondertussen wel elke dag auto maar zeiken over rook van een sigaret of "sjekkie"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het rot me niks dat het slecht voor je is, sterker nog laat het maar nog slechter voor ze worden vallen ze eerder om, het gaat me erom dat het slecht voor MIJ is en dat het stinkt...
een auto stinkt nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:49 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Ach zeik toch niet zo! ik rook zelf ook niet snap niet waar mensen zich druk om maken! Ze rijden ondertussen wel elke dag auto maar zeiken over rook van een sigaret of "sjekkie"
Jij bent echt een mietje. Trek een jurk aan ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:34 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Ik ben het onschuldige meisje van 6, jij (de roker) bent de vieze pedo van 40, de lucht is mijn maagdelijkheid, jouw sigaret je geslachtsorgaan, de rook het zwarte zaad waarmee je mijn maagdelijkheid bezoedelt.
Hoe zie ik dit verkeerd?![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een auto stinkt niet
nou ja, verreweg de meesten niet
Leer eerst eens NL voordat je wat gaat posten, het woord amal bestaat echt niet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef Koewam het volgende:!,
!,
!!!
Of mensen op die fiets die roken, weer zo iets... komt ook amal in je longen.
Echt smerig... doe het lekker waar anderen er geen last van hebben of zo...
Die putlucht uit je bek zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:06 schreef Molleke het volgende:
I love the smell of tobacco in the morning
Leer zelf maar eens Nederlands voordat je daar commentaar op geeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leer eerst eens NL voordat je wat gaat posten, het woord amal bestaat echt niet!
En daarbij klaag je ook nog over mensen die na het roken in je gezicht praten. Mensen met knoflook op mogen dat dus wel ongestraft doen? Damn, sigarettengeur is tenminste met kauwgum o.i.d. nog weg te krijgen, knoflook niet
Je woont in Rotterdam en je klaagt over de stank van rook? Denk dat de lucht van de industrie slechter is daar dan de rook van een peuk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef Koewam het volgende:!,
!,
!!!
Ik vind mensen die roken echt ranzig... Bijvoorbeeld als ik in het winkelcentrum loop, dan is daar weer zo'n debiel die rookt, en komt die walgelijke kankerverwekkende lucht weer in je longen (nadat het langs je reukzintuig is gegaan)
Of mensen op die fiets die roken, weer zo iets... komt ook amal in je longen.
En mensen die pas hebben gerookt en die dan lekker dichtbij je komen zitten en recht in je GOK praten,!
Echt smerig... doe het lekker waar anderen er geen last van hebben of zo...
Ik vind auto's/vrachtwagens op diesel en scooters ook kut trouwens
Dit moest er effe uit hoor... huilie opmerkingen doen me toch niks
Einde mededeling.
Niet rokers.. om het uur een kwartier lullen bij de koffieautomaat en het kopieerapparaat... in de baas z'n tijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:18 schreef _Flash_ het volgende:
Rokers![]()
Om het uur een kwartier naar het rookhok... In de baas z'n tijd...
Als jij van minderjarigen afblijft!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:52 schreef LSS het volgende:
[..]
Jij bent echt een mietje. Trek een jurk aan ofzo![]()
Gatverdamme, weer zo'n werkloze hangjongere die niks anders te doen heeft dan het winkelcentrum onveilig te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef Koewam het volgende:
Bijvoorbeeld als ik in het winkelcentrum loop
Praat er goddomme eens een keer iemand tegen je, is het weer niet goed. Zo krijg je natuurlijk nooit vrienden.quote:En mensen die pas hebben gerookt en die dan lekker dichtbij je komen zitten en recht in je GOK praten,!
Ik als ex-roker, vind dat je helemaal gelijk hebt. Dit komt waarschijnlijk vanuit hun frustratie dat ze wel willen roken, maar het niet 'mogen'. Dit reageren ze af op rokers. (dan spreek ik nu niet over mezelfquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:30 schreef MarcTheShark het volgende:
Niet rokers zuigen big time, ps. de grootste klagers zijn trouwens ex-rokers
+
=
![]()
Vet is goed voor je, zelfs nodig. Zonder vet ga je dood. Zonder rook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef SupaMario het volgende:
Dat mensen die lopen te zeiken over roken maar ondertussen wel vette troep eten, wat ook slecht voor je is, allemaal mogen omvallen!
Wordt jij dik als ik een patatje eet? Kan jij aan me ruiken als ik 3 uur geleden een patatje gegeten heb?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef SupaMario het volgende:
Ik zie het zeiken op rokers hetzelfde als een hype:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:44 schreef MarcTheShark het volgende:
Klopt....een mens moet wat te zeiken hebben....maar rokers hebben steeds meer mensen tegen, terwijl dit toch jaren lang gepromoot is en nu moeten we in één keer kappen!!![]()
Nee, (de) rokers liggen plat van jouw opmerkingen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef Koewam het volgende:
...
Dit moest er effe uit hoor... huilie opmerkingen doen me toch niks
..
Vertelde me moeder ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wat kan jou het nou schelen dat mensen roken. Wees blij dat je niet 30 jaar eerder geboren bent:
- bijna iedereen rookte
- de sigaretten stonden binnen gewoon in een bekertje op tafel, vrij te pakken
- iedereen kon ze kopen
- overal werd binnen gerookt
heb ik van mijn vader gehoord![]()
Scheelt weer AOW - uitkeringen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wat kan jou het nou schelen dat mensen roken. Wees blij dat je niet 30 jaar eerder geboren bent:
- bijna iedereen rookte
- de sigaretten stonden binnen gewoon in een bekertje op tafel, vrij te pakken
- iedereen kon ze kopen
- overal werd binnen gerookt
heb ik van mijn vader gehoord![]()
Als je het zelf hebt gebakken wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:52 schreef freud het volgende:
[..]
Kan jij aan me ruiken als ik 3 uur geleden een patatje gegeten heb?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Forcefuzz het volgende:
Als je op straat loopt merk je er niks van. Tenzij je een superneus ofzo hebt, anders ruik je dat echt neit. Binnen wel, maar verder moet je niet zaniken en scooters zijn ok.
Ja kan je weer zielig gaan zuigenquote:
Dus als ze niet zouden roken waren ze niet cool? Ik wist niet dat cool werd van de verbrandingsstoffen van gedroogde bladerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
En welbekend feit is idd dat alleen coole leraren roken![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:40 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Ja kan je weer zielig gaan zuigen
Foute instelling. HUN hebben een negatieve gewoonte, waarom moeten de mensen die gewoon normaal leven zich juist aan HUN aanpassen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef carmiie het volgende:
ik rook zelf niet, maar ik snap echt niet waarom het zo erg is als andere roken, laat ze lekker, als je het vind stinken dan loop je toch lekker zelf weg
Daar heb ik vrede mee omdat ik weet dat de dingen die die "teringlucht" veroorzaken nog enig maatschappelijk nut hebben. Namelijk mensen en spullen vervoeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:29 schreef twetwe het volgende:
Wat heb ik toch een schijthekel aan auto's...
ALs ik over straat loop, krijg ik die teringlucht in me longen,
Als ik over straat fiets, krijg ik die teringlucht in me longen,
Als ik buiten voetbal, krijg ik die teringlucht in me longen,
Als ik in me achtertuin zit, krijg ik die teringlucht in me longen,
TS: je bent de grootste pauper die ik ken!
Ik zuig nergens aan hoor, itt tot de rokersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:30 schreef MarcTheShark het volgende:
Niet rokers zuigen big time, ps. de grootste klagers zijn trouwens ex-rokers
+
=
![]()
Kleine aanvulling nog.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:19 schreef gaai het volgende:
Eigenlijk heb ik geen recht van spreken want...nog maar net anderhalve week gestopt
Maar: trotse rokers.......![]()
Alsof rokers geen koffie drinkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Niet rokers.. om het uur een kwartier lullen bij de koffieautomaat en het kopieerapparaat... in de baas z'n tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |