Ja, morgen komen de foto's.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Wessiej het volgende:
HAHAH, en dan is die ook nog zijn putleud kwijt geraakt van ''12 euro''.
Foto's kunnen worden besteld vanaf 5,-.
uhm, ik... als ik er 1 zou hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Birri het volgende:
[..]
Welke malloot neemt dan ook een PSP mee naar school?
Ik... zo vaak...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Birri het volgende:
[..]
Welke malloot neemt dan ook een PSP mee naar school?
Waarom zou je hem meenemen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
uhm, ik... als ik er 1 zou hebben
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
Laat me raden: Jij hebt geen dure telefoon en een PSP?
zodat ik iets te doen heb op school/bus maybe?quote:
Oh, jij gaat met de bus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
zodat ik iets te doen heb op school/bus maybe?hoef ik niet de spits 5x te lezen tijdens college
Je kan wel gaan trappen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja ik kan lastig gaan vliegen hè
Wat nou als je te ver woont om te fietsen..quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Birri het volgende:
[..]
Je kan wel gaan trappen.
Of ben je bang dat je dan afvalt?
Wat is je originele account?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:09 schreef Birri het volgende:
Overdag, is Fabian S. een gewone jongen, met een PSP, maar zodra het vanavond donker wordt is het een gewone jongen, zónder PSP.
Allahverdomme, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Wat nou als je te ver woont om te fietsen..![]()
toch nog iemand hier die sommige dingen begrijptquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Wat nou als je te ver woont om te fietsen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |