tjaquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Tot zaterdag
Het is nu al duidelijk.
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het nieuwe PUB SC Logo #2. Poll.
Maar het heeft volgens mij niet meer zo veel nut
Ja lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Smaakte het DEv ?
waarom wordt er nou nooit aan de vrouwen gedachtquote:
Dat doen we toch ook..quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waarom wordt er nou nooit aan de vrouwen gedacht
Ik dacht aan vrouwen toen ik stemdequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mocht je het niet halen dan zet ik nog 50 proxy's in![]()
Juist, er zijn al zo weinig vrouwen in deze SC, vandaar dat ik haar erin heb gezetquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook..
[afbeelding]
Knap vrouwtje!
maar ik wil niet naar een vrouw kijken in de OPquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook..
[afbeelding]
Knap vrouwtje!
Doe mij maar Nathalie Portmanquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook..
[afbeelding]
Knap vrouwtje!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn bisexueel aangelegd. Ook jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar ik wil niet naar een vrouw kijken in de OP![]()
niet dat ik die OP ooit zie![]()
Ohhh dan maak ik me geen zorgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mocht je het niet halen dan zet ik nog 50 personen in![]()
Is er een aso verschil doe ik het zó - 50 of we doen het zonder pollquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mocht je het niet halen dan zet ik nog 50 personen in![]()
Er zijn meer mannen dan vrouwen hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en waarom niet danquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef DjDev het volgende:
[..]
* DjDev geeft een hapje aan TLK
Smakelijk
Jou inzending was anders ook niet super, die heeft al een keer in de OP gestaan overigens. Dus je moet niet zeurenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee dat ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat had het dan moeten worden, die ene toffe waar dat blikje fanta op staat ?
De regels zijn nou eenmaal gemaakt zei je net, en die werde niet veranderd, en het beinvloeden van een poll mag nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is er een aso verschil doe ik het zó - 50 of we doen het zonder poll.
weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jou inzending was anders ook niet super, die heeft al een keer in de OP gestaan overigens. Dus je moet niet zeuren![]()
Nou enquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen dan vrouwen hier
Dan doe ik net eentje meer dan degene die als 1ste dreigt te eindigenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is er een aso verschil doe ik het zó - 50 of we doen het zonder poll
quote:
vechten ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
niet grappig ..
toch best wel
meerderheid beslist, en wij vinden dat er een vrouw in moet staanquote:
Maarja zal wel niet gebeuren, ik sta 16 stemmen voor op de 2e die maar 4 stemmen heeftquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dan doe ik net eentje meer dan degene die als 1ste dreigt te eindigen![]()
![]()
Nou, zolang het niet opvalt kan je niets bewijzen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dan doe ik net eentje meer dan degene die als 1ste dreigt te eindigen![]()
![]()
Geen rechtmatig bewijs, zeggen dat iets gaat doen kan altijd, of je het doet is een tweedea...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, zolang het niet opvalt kan je niets bewijzen.
Alhoewel, is dit bewijs genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |