Nah, ik wist dat het op tan eindigde. En de hint was dat het met een T begon.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef chansadres het volgende:
Ik wist het zeker niet en had het opgezocht!
En daar ston Tristan dus het klopt.
Maar ik geloof nooit dat je van tristan t...tan weet zonder de hele naam.
Fraude denk ik dus![]()
Usersurvivalgame-addict!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef chansadres het volgende:
+2 voor lynx
Oepsquote:
Kut, als jij een photoshop gaat maken, lijkt het natuurlijk gewoon een nieuw persoonquote:
Ik had er nog aan gedacht om zoiets te doen jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, als jij een photoshop gaat maken, lijkt het natuurlijk gewoon een nieuw persoon.
Ik wacht wel evenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had er nog aan gedacht om zoiets te doen jamaar nee. Ik broed nog op een ander photoshopje
Ik doe niet aan excelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef Andiyan het volgende:
Zeg lynx, als jij je nou verveelt hè?![]()
Dan kun je misschien een heel mooi exceloverzichtje maken van de winnaars per ronde, punten per ronde en totaalstand. Inclusief veranderingen enzo?
Jij kan dat zo goed.![]()
Mag ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan excel. Ik kan alleen fotosoepen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef WithMe het volgende:
Bas
Esther
Marlies
Zosja
Gabriel
Renske
Brazen, auditie van Marieke.
Ja tis best druk om 1.18quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:17 schreef Lynx666 het volgende:
Vragen maken duurt langer dan dat jullie erop zwoegen
Ja het was geen serieuze gok hoor, ik had m anders bijna van je gejat.quote:
Bas, Zosja, Gabriël en Renske zag ik meteen, dus dan staat er B..zen, weet je dat het Brazen moet zijn en dan ga je de andere namen erbij zoeken. Esther was de enige die ik kon bedenken met een r als laatste letter, en de derde wist ik echt niet dus was gokwerk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja het was geen serieuze gok hoor, ik had m anders bijna van je gejat.![]()
Maar hoe wist je het zo snel.![]()
Juist aan die afzichtelijkheid heb ik hem herkend.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:25 schreef Andiyan het volgende:
Gabriël had ik écht niet herkend. Wat een afzichtelijke mond.
Mijn inspiratie is niet zo groot op dit late uur.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:26 schreef superhero87 het volgende:
WithMe kun je ons nog een keertje vermaken met een nieuwe vraag?![]()
Tof, zal ik nu snel een hele makkelijke vraag stellen dan? (Moet je hem wel meteen beantwoorden!)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:29 schreef Lynx666 het volgende:
Als ik weer een nieuwe vraag maak volg ik Svens raad op; een naadloos nieuw gezicht maken van tal van andere kandidaten.
Dan nog ben ik in staat 'm niet te wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tof, zal ik nu snel een hele makkelijke vraag stellen dan? (Moet je hem wel meteen beantwoorden!)![]()
OK, begrijpelijk. Dan ga ik iets moeilijk(er)s verzinnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan nog ben ik in staat 'm niet te weten
En al raad ik 'm, ik ga nou echt niet meer photoshop induiken
Ben jij ook goed met photoshop?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:36 schreef superhero87 het volgende:
ik kan hem ook nog antwoorden hoor![]()
Thanxquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij werd hij door Jerney een acrobaat genoemd.
Klopt, ik ben zo slecht in namen onthoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god... het ligt echt op het puntje van mijn tong. Volgens mij werd hij door Jerney een acrobaat genoemd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |