oh oke, ik dacht even dat het een ui wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef skiczukie het volgende:
http://forum.fok.nl/usericons/53086/alexmon2.jpg
Usericon van skiczukie
Zelfs mijn klonen hebben hetzelfde UIquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:17 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog nooit een andere UI gehad.
Als ik wil veranderen post ik gewoon een tijdje met een kloon.
Mijne niet .quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zelfs mijn klonen hebben hetzelfde UI
Ik wel maar het beviel niet. Bij sommige accounts moet ik gewoon deze hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:17 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog nooit een andere UI gehad.
Als ik wil veranderen post ik gewoon een tijdje met een kloon.
Waarom geen Wirie ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef Birri het volgende:
Joepie!
Maar weet je wat nog leuker is?
Dit is mijn....
*tromgeroffel*1e post!
Jaja, nu besteed ik nog tijd aan posts enzo..
Je snapt hem niet ik hou maar opquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef Birri het volgende:
[..]
Omdat je Birri met de B schrijft, en niet met de W.
![]()
Ik snapte hem wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef skiczukie. het volgende:
[..]
Je snapt hem niet ik hou maar op
Hoe spreek je jouw nick uit?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben een Yugo.![]()
Jah, gaarne.![]()
Graag gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Birri het volgende:
[..]
Bedankt, ik dacht namelijk altijd 'Skikzoekie'.
ik zeg meestal sick suckiequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Birri het volgende:
[..]
Bedankt, ik dacht namelijk altijd 'Skikzoekie'.
Te moeilijk voor de meesten, en ik pas me aan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
da's wel raar gezien je net zegt dat het als 'skietsjzoekie' moet worden uitgesproken![]()
Deze is oud.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef PsyCha het volgende:
ik vond die pop-art ui leuker, eigenlijk.
Vanaf dat ik mijn Mondriaantje niet meer gebruik, krijg ik te horen van diverse users te horen dat mijn oude terug moet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef Zwansen het volgende:
Op veler verzoek? Volgens mij was ik de enige, en ik maakte een grapje.![]()
Define diverse users.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vanaf dat ik mijn Mondriaantje niet meer gebruik, krijg ik te horen van diverse users te horen dat mijn oude terug moet.
Klopt... en als je hem weg doet, dan ga ik 't ook zeggen. Ik kon me nog net inhoudenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vanaf dat ik mijn Mondriaantje niet meer gebruik, krijg ik te horen van diverse users te horen dat mijn oude terug moet.
HaHa. HuHu. HiHi.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is geen geldige PHP. Dan moet je define diverse_users; gebruiken.
Wat is er met je vader?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef xrrwr het volgende:
Die goeie ouwe.
Dubbele liesbreuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |