Kijk je wel even achter je als je klaar bent?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:54 schreef Megumi het volgende:
Ik moet ook even wat kwijt. Maar dan op het toilet.
Evolutie...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:53 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben spijkers tieten?
Zelfs "kankerkachel" mag nog... maar het is wel oud...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef vosss het volgende:
Hey TS, je mag hier gewoon godverdomese tyfuskankerzooi (of iets soortgelijks) zeggen op fok; dus die rare censuur is nergens voor nodig
Dan moet je hard meppen om hem de muur in te krijgenquote:
quote:
Helaas Ponchoquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef spijkertje73 het volgende:
hoi ik ben spijkertje en nieuw of dit fenomeen genaamd fok.
waarom ?
ik ben een man van 32 woon in Den Haag ben altijd in voor een dolletje maar heb ook een eigen mening mischien daarom wel dat ik er voor gekozen heb mij hier op fok aan te melden .
tja en wat verder > eigelijk weet ik het niet ,ik weet niet eens of het normaal is dat een nieuwe fokker zichzelf voorsteld eigelijk maar de tijd zal het leren.
spijkertje zwaait
Nee het is een hangt van voren job.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Kijk je wel even achter je als je klaar bent?
Shit.quote:
Shaneequa toevallig?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Shit.
TS, heb je misschien een leuk jong zusje van rond de 14?
Jazeker, 0900-Foknu.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:57 schreef Random_hero het volgende:
Heeft fok! een helpdesk?
4 was voor geyle sex met yvonne...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jazeker, 0900-Foknu.
Als je in het menu bent kun je kiezen wat je wilt.
1 was voor bugs
2 was voor downtime
3 was voor feedback.
Zoiets was het volgens mij. Ik heb al een tijd niet meer gebeld.
Laten we TS even een korte cursus geven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
4 was voor geyle sex met yvonne...
bier...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Laten we TS even een korte cursus geven.
Frietje stoof is lekker.
Zeg dat je 19 bent en lik je in bij Yvonne.
Kijk uit voor spelfouten.
3 kwart van users zijn kloons.
Feedback is een speeltuin alleen dan binnenshuis.
Wat hebben we nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |