Juist, even installeren de benodigde programma's erop zetten en hij werkt weer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is een middagje werk en dan ben je klaar
toen mijn pa hem de vorige keer opnieuw installeerde duurde dat een dagquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is een middagje werk en dan ben je klaar
moet ze dat wel met je willen doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef mstr het volgende:
[..]
een leuke chick ook, en die kan je nog neuqen ook![]()
dat valt heus wel meequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mên, dan heb je echt geen leven
Als mijn pa het doet duurt het wel 2 dagen, daarom doe ik het ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
toen mijn pa hem de vorige keer opnieuw installeerde duurde dat een dag![]()
Hoeft nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet ze dat wel met je willen doen.
Ja dus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat valt heus wel mee
iedereen is op wintersport![]()
ik ben thuisquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat valt heus wel mee
iedereen is op wintersport![]()
Ik vind 1300 euro voor een pc nog wel aardig duurquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ze zijn niet overdreven duur hoor vergeleken met een gewone pc..ligt maar eraan wat je precies wilt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze heeft enkel pech als ze het niet wilt
.
dus is er verder niks te doen in dit gat dan tv kijken en achter de pc zitten of smsen maar me btg is opquote:
mijn laptop 1200 inclusief 2 jaar garantiequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind 1300 euro voor een pc nog wel aardig duur![]()
Mijn pc koste ongeveer 700 euro
Tot strakjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:46 schreef carmiie het volgende:
ik ga koffie drinken en tv kijken enzo, tot half 11 ofzo![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze heeft enkel pech als ze het niet wilt
.
Same here, moet hem alleen wel delen met mn ouders broertje en zusje, mja beter dan alles zelf moeten betalenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef Ayaxola het volgende:
Tering, dat vind ik echt veel geld voor een PC, ik heb geen eigen, dus ben daar eigenlijk ook helemaal geen geld aan kwijt![]()
IK ben nu ook aan het sparen voor een laptopquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mijn laptop 1200 inclusief 2 jaar garantie
Das niet verkeerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
IK ben nu ook aan het sparen voor een laptop
Acer Aspire 3003Lmi
700 euro![]()
Ik heb er wel 700 euro voor over om een eigen PC te hebben, ik werd helemaal gek van mijn zusje die er ook op wou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Same here, moet hem alleen wel delen met mn ouders broertje en zusje, mja beter dan alles zelf moeten betalen
Ja, dat heb ik ook, maar dat gaat eigenlijk primaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Same here, moet hem alleen wel delen met mn ouders broertje en zusje, mja beter dan alles zelf moeten betalen
wij hebben ook nog wel laptop thuis, staat naast de gewone pc maar probleem is dat daar geen internet op zitquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef snopprinses het volgende:
nja ik moet wel eigen laptop/pc hebben voor school en werk. Anders kon ik nooit wat op tijd af hebben
Als je de onderdelen los koopt en zelf in elkaar bouwt kun je voor 700 euro een prima pc samenstellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb er wel 700 euro voor over om een eigen PC te hebben, ik werd helemaal gek van mijn zusje die er ook op wou.
Ik heb een laptopquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
IK ben nu ook aan het sparen voor een laptop
Acer Aspire 3003Lmi
700 euro![]()
Daaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, maar dat gaat eigenlijk prima![]()
Heb ik ook gedaan. Maarja niet iedereen kan zelf een PC in elkaar zettenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je de onderdelen los koopt en zelf in elkaar bout kun je voor 700 euro een prima pc samenstellen
nog goedkoper zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Maarja niet iedereen kan zelf een PC in elkaar zetten
Had dat ook ja. Word je lekker savonds van dat ding weggeschopt, in mijn geval door mijn ma. Nu geen last meer van, alleen heel zelden als broer of zus ff langs komen (wonen op zichzelf). Dat is dan weer minder erg, alleen komen ze vaak wel op het moment dat ik ergens mee bezig benquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb er wel 700 euro voor over om een eigen PC te hebben, ik werd helemaal gek van mijn zusje die er ook op wou.
Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk te installeren?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij hebben ook nog wel laptop thuis, staat naast de gewone pc maar probleem is dat daar geen internet op zit
Nou en? Tis toch pubers onder mekaar over computers?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef mstr het volgende:
dit is een discussie voor in ut digitale honk!
En bijna iedereen kent wel iemadn die het wel kanquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die is mooiquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef snopprinses het volgende:
hier ben ik voor aant sparen en voor een nieuw drumstel
mn oudesr willen niet dat daar ook internet komt (zit er wel op, kwestie van stekkertje er in stoppen) maar ze zijn bang dat we dan op pc én laptop alleen maar op internet gaan zittenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk te installeren?
ohyeahquote:
dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mn oudesr willen niet dat daar ook internet komt (zit er wel op, kwestie van stekkertje er in stoppen) maar ze zijn bang dat we dan op pc én laptop alleen maar op internet gaan zitten
herkenbaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mn oudesr willen niet dat daar ook internet komt (zit er wel op, kwestie van stekkertje er in stoppen) maar ze zijn bang dat we dan op pc én laptop alleen maar op internet gaan zitten
daarom mag ik ook geen eigenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
herkenbaar
Mijn moeder was er eerst ook een beetje op tegen dat ik een internetkabel naar mijn kamer legde
heb ik geen zin inquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef mstr het volgende:
wie zet er alvast een nieuwe klaar?
De laatste moet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef mstr het volgende:
wie zet er alvast een nieuwe klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |