moet naar de kaakchirgu das alleen iets minderquote:
liedje!!quote:
schoonmaken is nutteloosquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
schoonmaken, geld verzamelen![]()
boerenkool kopenbier drinken
![]()
discovery channel kijken![]()
weet ik niet, maar anders kun je ook animal planet kijken, dat is ook altijd wel leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
schoonmaken is nutteloos
geld verzamelen kank niet
boerenkool kopen hoef ik niet doet me moeder wel
bier drinken doe ik niet aangezien ik nog muziekles heb
discovery kiujken? is er iets leuks op dan?
Animal Planet hebben wij hier nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
weet ik niet, maar anders kun je ook animal planet kijken, dat is ook altijd wel leuk![]()
?!??!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Animal Planet hebben wij hier niet![]()
Dan zet je hem er op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Animal Planet hebben wij hier niet![]()
B_BOY
Zit niet in ons kabelpakketquote:
Vaag zeg, wat voorn kabelpakket heb je dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zit niet in ons kabelpakket
BIj de UPC verschilt het per gemeente welke zenders er in het pakket zitten, bij ons zit toevallig animal planet er niet inquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vaag zeg, wat voorn kabelpakket heb je dan?
Dat is nu een betaal zenderquote:
Hmm oke. Ik kijk het overigens ook nooitquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
BIj de UPC verschilt het per gemeente welke zenders er in het pakket zitten, bij ons zit toevallig animal planet er niet in
weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is nu een betaal zender![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
mag ik een keer bij jou komen kijken?![]()
![]()
wij hebben het er wel tijdje opgehad, maar nu niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik keek het toch nooit, dus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij hebben het er wel tijdje opgehad, maar nu niet meer
ja ik ook, maar toen werd het nickelodeon, en dat werd half talpaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij hebben het er wel tijdje opgehad, maar nu niet meer
Dat mag wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook niet maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik keek het toch nooit, dus.
talpaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja ik ook, maar toen werd het nickelodeon, en dat werd half talpa![]()
Nee het is nog altijd Nickelodeon tot 18.00 uur dan wordt het Talpa.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
nick hebben we nooit gehad, zit ook niet in het basispakket ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
Dat word nu toch overdag voor talpa uitgezonden? Of is dat bij julie gewoon zwart?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nick hebben we nooit gehad, zit ook niet in het basispakket ofzo
ik ben de oude toch al vergeten, ik heb al zo lang geen cartoon network meer gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben wel geen nieuwe afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |