Zit wat in. Als het viaviavia is wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:15 schreef doctor.starbucks het volgende:
meestal kwestie van, dat moet ik voor me zien.. en dan geld kloppen
Ga me zuurverdiende kennis niet zo vrijgeven? 22 jaar studie, en niks voor terug zien ? Blijft je pc mooi traag
ook bekend als packard-Hell maarja ik heb er een laptop van en geen problemenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:05 schreef tsjsieb het volgende:
'k zit nu zelfs een *****packard-bell van een kennis van mijn broer opnieuw te installeren
(en die hadden natuurlijk niet netjes de master-boot dvd/cd's gebrand wat normaal na de 1e installatie moet om later evt. een back-up van je windows te kunnen terugzetten)
![]()
Dan kun je net zo goed een t-shirt met de tekst "ik ben een computernerd" kopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:22 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Dan koop je die. Wij redden ons er ook mee.
Die zijn er ook ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een t-shirt met de tekst "ik ben een computernerd" kopen
idd .. maarja op een laptop is toch zowiezo alles geintregeerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
Packard bell, sorry.. die ondersteunen we al jaren niet meer
*denkt aan de vastgesoldeerde rommel op het moederbord.. vervang dat maar ens zelf...* wilde de servicedienst een godsvermogen voor hebben.
Tsja, als je ene broer therapeut is en je andere cabaretier heeft dat ook geen zin natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
Trouwens, zonet, alles betaald, das natuurlijk onder voorbehoud.. familie enzo is de ene hand wast de ander*badkamer zo laten verbouwen
*
is nog veel modulair.. denk ens aan wifikaart en in sommige gevallen de grafische kaart... opticaldrive, magnetic drive, keyboard.. muisquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd .. maarja op een laptop is toch zowiezo alles geintregeerd
Ik hoop dat in mijn ding nog een wifi kaart past .... (dat heb ik eigenlijk hard nodig eens checken)quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:00 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
is nog veel modulair.. denk ens aan wifikaart en in sommige gevallen de grafische kaart... opticaldrive, magnetic drive, keyboard.. muis
Dat veroorzaakt hier vaker een probleem dat het een probleem oplost.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef boyv het volgende:
Haha, gelukkig denkt mijn pa altijd dat ie er beter in is dan ik, dus dat probleem lost zichzelf op
Kom op zeg, dat doe je toch niet. Als er een timmerman op je verjaardag komt dan vraag je die toch ook gewoon of ie de klemmende deur even wil repareren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:38 schreef Nemephis het volgende:
Gewoon grof geld vragen, een timmerman komt toch ook niet de hele dag aan je huis klussen? Werkt uitstekend en hoef je ook niet de hele avond over compu's te lullen
Maar niet of ie ook gelijk de complete schuifpui renoveertquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat doe je toch niet. Als er een timmerman op je verjaardag komt dan vraag je die toch ook gewoon of ie de klemmende deur even wil repareren.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
heel herkenbaar. Iedereen weet dat ik er verstand van heb. Dus ik doe altijd het volgeden.
Hey kan je even kijken naar mijn computer? Ik heb een probleem er mee namelijk. Ok en ik loop netjes mee.
Kijk zo raar als ik dit doe dan gaat het fout zie je wel? Dat is het probleem.
Hmmm laat mij eens kijken. Ah ja inderdaad zeg, je hebt een probleem ja.
En dan loop ik terug naar de kamer en ga lekker genieten van mijn drankje.
Die gezichten zijn dan onbetaalbaar![]()
Ja hallo ik kom hier voor een verjaardag hoor niet voor de PC![]()
Me too, anders heb je er een dagtaak aan.quote:Werkt prima moet ik zeggen. De enige van wie ik nog wel eens een pc fix zijn vrienden die ooit eens iets voor mij terug kunnen doen waar ik bv niet handig in ben.
Maar de drempel om die timmerman iets simpels te laten fixen ligt op een of andere manier hoger dan een systeembeheerder een pc na te laten kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat doe je toch niet. Als er een timmerman op je verjaardag komt dan vraag je die toch ook gewoon of ie de klemmende deur even wil repareren.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:45 schreef snoekiesnoek het volgende:
...
Zo kreeg ik weleens 50 euro voor het inbouwen van een dvd brander, dat ik daarna elke week wel een keer gebeld werd om uit te leggen hoe je een dvd moest branden gaat op den duur echter wel irriteren. Dan liever niet snel een extra zakcentje.
That's the spiritquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef Byte_Me het volgende:
voor mijn ouders doe ik het wel, maar de rest kan de pot op. de PC van mijn ouders heb ik dan ook foolproof ingesteld. hidden partitie met image, hoe erg ze de PC ook verkloten, in een halfuurtje is ie weer als vanouds.
Je hebt wel smaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Blue Thunder het volgende:
1 pakje Van Nelle shag met de verkeerde vloei....
Dank uquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt wel smaakMet mascotte please
![]()
kijk, daar heb je nog 'es iets aan!quote:En soms doe ik wat voor mijn verzekeringstussenpersoon. Maar jah, die kan ook aardig wat terugdoen. Zo hoef ik o.a. nooit mijn belastingpapieren in te vullen
Ja dat heb ik ook weleens eh..ahum...was zooi van de Aldi zeker ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dank umaar ik prefereer toch rizla
![]()
Was het maar mascotte... dit was 1 of ander goedkoop klotemerk.. ik bleef zuigen eraan
Dat hoef ik ook niet. Zonder iets aan een computer te doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Blue Thunder het volgende:
Zo hoef ik o.a. nooit mijn belastingpapieren in te vullen![]()
Ook erg herkenbaar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Blue Thunder het volgende:
Maar het leukste is dat als je op een verjaardag komt waar vreemde mensen komen (die dus niet weten dat ik systeembeheerder ben) en het dan over pc's gaan hebben. Dan ga ik er eens lekker voor zitten en aanhoren hoe goed ZoneAlarm wel niet is ofzo Of dat Norton Internet Security geweldig is. Mijn vrouw weet dat en zit vervolgens geamuseerd naar mij te kijken.
Ben geen systeembeheerder, maar weet wel genoeg om dergelijk situaties inderdaad te kennen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Blue Thunder het volgende:
Maar het leukste is dat als je op een verjaardag komt waar vreemde mensen komen (die dus niet weten dat ik systeembeheerder ben) en het dan over pc's gaan hebben. Dan ga ik er eens lekker voor zitten en aanhoren hoe goed ZoneAlarm wel niet is ofzo Of dat Norton Internet Security geweldig is. Mijn vrouw weet dat en zit vervolgens geamuseerd naar mij te kijken.
Ik wil niet lullig doen ofzo hoor, maar beschouw jij de ouders van de vriend van de zus van jouw vriendin als familie?!quote:Moest op een gegeven moment een pc nakijken van de schoonouders van mijn schoonzus. Nou vooruit, vraag geen geld. het is toch een soort familie.. toch?
Preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef LaRF het volgende:
haha wat herkenbaar, en mensen maar zeggen(after the job is done): "jij weet echt veel van computers".
Dan denk ik bij me zelf, "Ik ben niet slim, maar jullie snappen er gewoon geen reet van"
Zeggen dat je geenzinhebt/nietkan/nietwil?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef LaRF het volgende:
maar kunnen we niet iets doen om dit probleem structureel op te lossen?
want ik zit er ook best wel mee, ze bellen te pas en te onpas, en altijd zit ik achter die kut pc...
;-)
Hangt een beetje van de persoon af..quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
wat vragen jullie eigenlijk ?
verse install met licentie 35
Als je er écht vanaf wil zijn moet je zeggen dat ze de pc bij je langs moeten brengenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef LaRF het volgende:
maar kunnen we niet iets doen om dit probleem structureel op te lossen?
want ik zit er ook best wel mee, ze bellen te pas en te onpas, en altijd zit ik achter die kut pc...
;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |