Zit wat in. Als het viaviavia is wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:15 schreef doctor.starbucks het volgende:
meestal kwestie van, dat moet ik voor me zien.. en dan geld kloppen
Ga me zuurverdiende kennis niet zo vrijgeven? 22 jaar studie, en niks voor terug zien ? Blijft je pc mooi traag
ook bekend als packard-Hell maarja ik heb er een laptop van en geen problemenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:05 schreef tsjsieb het volgende:
'k zit nu zelfs een *****packard-bell van een kennis van mijn broer opnieuw te installeren
(en die hadden natuurlijk niet netjes de master-boot dvd/cd's gebrand wat normaal na de 1e installatie moet om later evt. een back-up van je windows te kunnen terugzetten)
![]()
Dan kun je net zo goed een t-shirt met de tekst "ik ben een computernerd" kopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:22 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Dan koop je die. Wij redden ons er ook mee.
Die zijn er ook ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een t-shirt met de tekst "ik ben een computernerd" kopen
idd .. maarja op een laptop is toch zowiezo alles geintregeerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
Packard bell, sorry.. die ondersteunen we al jaren niet meer
*denkt aan de vastgesoldeerde rommel op het moederbord.. vervang dat maar ens zelf...* wilde de servicedienst een godsvermogen voor hebben.
Tsja, als je ene broer therapeut is en je andere cabaretier heeft dat ook geen zin natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
Trouwens, zonet, alles betaald, das natuurlijk onder voorbehoud.. familie enzo is de ene hand wast de ander*badkamer zo laten verbouwen
*
is nog veel modulair.. denk ens aan wifikaart en in sommige gevallen de grafische kaart... opticaldrive, magnetic drive, keyboard.. muisquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd .. maarja op een laptop is toch zowiezo alles geintregeerd
Ik hoop dat in mijn ding nog een wifi kaart past .... (dat heb ik eigenlijk hard nodig eens checken)quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:00 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
is nog veel modulair.. denk ens aan wifikaart en in sommige gevallen de grafische kaart... opticaldrive, magnetic drive, keyboard.. muis
Dat veroorzaakt hier vaker een probleem dat het een probleem oplost.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef boyv het volgende:
Haha, gelukkig denkt mijn pa altijd dat ie er beter in is dan ik, dus dat probleem lost zichzelf op
Kom op zeg, dat doe je toch niet. Als er een timmerman op je verjaardag komt dan vraag je die toch ook gewoon of ie de klemmende deur even wil repareren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:38 schreef Nemephis het volgende:
Gewoon grof geld vragen, een timmerman komt toch ook niet de hele dag aan je huis klussen? Werkt uitstekend en hoef je ook niet de hele avond over compu's te lullen
Maar niet of ie ook gelijk de complete schuifpui renoveertquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat doe je toch niet. Als er een timmerman op je verjaardag komt dan vraag je die toch ook gewoon of ie de klemmende deur even wil repareren.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
heel herkenbaar. Iedereen weet dat ik er verstand van heb. Dus ik doe altijd het volgeden.
Hey kan je even kijken naar mijn computer? Ik heb een probleem er mee namelijk. Ok en ik loop netjes mee.
Kijk zo raar als ik dit doe dan gaat het fout zie je wel? Dat is het probleem.
Hmmm laat mij eens kijken. Ah ja inderdaad zeg, je hebt een probleem ja.
En dan loop ik terug naar de kamer en ga lekker genieten van mijn drankje.
Die gezichten zijn dan onbetaalbaar![]()
Ja hallo ik kom hier voor een verjaardag hoor niet voor de PC![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |