Ik zag het ja... en al op gereageerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nog ff dan...... whello![]()
Ik had mijn videokaart gevonden en geplaatst.....![]()
Jeppie... zit er weer goed in. Jij ook lekker gegeten?quote:
Nog niet, zometeenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... zit er weer goed in. Jij ook lekker gegeten?
Gezien, thanksquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag het ja... en al op gereageerd
Veel plezier sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gezien, thanks![]()
Nu ben ik echt ff weg
Retoucheren zit niet in mijn takenpakket.quote:
Die met de bodybag bedoel je ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef frizti het volgende:
Zucht, nu weet ik nog niet hoe die vrouw heet die de kleding komt brengen.
Ik had te laat mijn geluid aan staan, staat zo slordig in de SV.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé manu: 'looking good'![]()
Frizti: heb je mooi gedaan![]()
Geen idee hoe ze heet. Heb alleen geleerd dat je op make-up party's een bodybag kado krijgtquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:45 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik had te laat mijn geluid aan staan, staat zo slordig in de SV.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef frizti het volgende:
De tv-uitzending is weer de viool-steek-veren-in-de-reet-show.
Tis best een schattig stel. Ze zijn gewoon blij met elkaar. Da's toch mooiquote:
Heb je de SV gelezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:09 schreef cuall het volgende:
Hoe is die Vogelpoep eigenlijk, behalve dat ze een storend lachje heeft?
Ik krijg niet de indruk dat er nog geld binnen komt daarof heb ik het mis?
quote:
Ja, dat is zeker, aandoenlijk hoe schattig ze tegen elkaar doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis best een schattig stel. Ze zijn gewoon blij met elkaar. Da's toch mooi![]()
Ja, ik heb het gelezen, kwam mij over als een zweefteef.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb je de SV gelezen?
Weet je precies hoe ze is.
Voor mij iets té schattig, maar ze zijn happy.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker, aandoenlijk hoe schattig ze tegen elkaar doen![]()
snip en snap, die zijn al 2x in het hotel geweest.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen, kwam mij over als een zweefteef.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen, kwam mij over als een zweefteef.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]en ze zat Monique weer aan te vallen! Is ze het BB schopobject geworden ofzo?
Opdracht van Hummie natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]en ze zat Monique weer aan te vallen! Is ze het BB schopobject geworden ofzo?
Van Monique zou ik echt begrijpen als ze er uit was gestapt. Er is genoeg over haar heen gelopen en ze werkt keihard!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dat mag niet van mij, Monique is lief en zet zich zo in. Ik snap héél goed dat ze geen zin heeft in al dat wazige gedoe. Er moet gewoon geld binnen komen
![]()
Ja, ik had het haar ook niet kwalijk genomen, maar het ligt niet in haar lijn. Die maakt een klus af, die ze is begonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van Monique zou ik echt begrijpen als ze er uit was gestapt. Er is genoeg over haar heen gelopen en ze werkt keihard!
Dit is de week voor de zweefteven en grijze wollen sokken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef Bluezz het volgende:
OMG ferri maakt grappen... maar ook dát snappen onze freggels niet
Pffff... nu weer naar de keuken.. de hoteliers hebben echt helemaal niets met deze mensen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
OMG! Is dat verschrikkelijke stel er nog steeds? Komen die slapen,toch niet zeker?
Dat meen je toch niet echt hoop ikquote:
Sorry schat, ze blijven echt slapen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt hoop ik![]()
Ik vind dat zo'n vermoeiend topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik sta even meer op de lurk ivm het Gert T. topic, erg veel leesvoer dus ben wat minder actief
Dat ga je toch niet allemaal echt lezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik sta even meer op de lurk ivm het Gert T. topic, erg veel leesvoer dus ben wat minder actief
Hai Bongquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
wbquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet allemaal echt lezen?![]()
BEW trouwens![]()
Sjetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
BEW trouwens![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
BEW trouwens![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef demins het volgende:
Ik heb de indruk dat Gert Timmerman een beetje aan het doodbloeden is!
Hallo allemaal! Leuk dat ik er weer ben!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef demins het volgende:
Ik heb de indruk dat Gert Timmerman een beetje aan het doodbloeden is!
Hallo allemaal! Leuk dat ik er weer ben!![]()
![]()
![]()
Hai Sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
BEW trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |