quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iejoor: "Rare dingen, Ongelukken. Je hebt ze nooit voor je ze hebt."![]()
Tot latertjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:05 schreef M-en-A het volgende:
Ik ben er even van tussen. Tot later![]()
![]()
Doei doei.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:05 schreef M-en-A het volgende:
Ik ben er even van tussen. Tot later![]()
![]()
It takes two to tangoquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:09 schreef soapie het volgende:
hahah Voor het diner dansant zijn al 2 mensen aangemeld!!!! Wordt een topavond dus....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
It takes two to tango
[afbeelding]
Waar zit Ferri..... ik hoor 'm wel maar zie 'm niet.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef soapie het volgende:
Hahah Ferri hoopt dat ze morgen niet weer zo'n buiten sessie hebben, hij heeft er niks mee!!!!!
Dan zwaai ook maar half.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW ff
[afbeelding]
Nog ééntje:quote:
Hoi FBquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW ff
[afbeelding]
Beter een halve zwaai dan helemaal geen zwaaiquote:
Whello ForeverCapsquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW ff
[afbeelding]
Heeeeeeeeej SuperSjetquote:
Jewel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej SuperSjet![]()
Gaat het een beetje met je?
Nee... je hoort het heel veel... ik ben ook weer verkouden. Maar we overleven het welquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jewel hoor![]()
voel me niet helemaal superfit, maar dat is niks nieuws.... er zijn heel veel mensen niet fit geloof ik![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... je hoort het heel veel... ik ben ook weer verkouden. Maar we overleven het wel
Voetbal kijken, voor de rest weer helemaal niks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef Foreverblue het volgende:
Wat staat er eigelijk voor vanavond op de planning? Ik hoor net dat de modeshow is verplaatst naar zondag.
[afbeelding]
Ja, ik weet ook niet waar het aan ligt bij je. Misschien dat ik een betere videokaart heb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef Sjet het volgende:
Goh ik zou erg graag van die mooie 'gladde' caps maken als jij ForeverCaps!![]()
Misschien moet ik toch eens wat olie in de comp laten lopen![]()
Was bij BB5 ook al zo... cam 1 meestal close up, cam 2 veraf. Idem voor camera 3 en 4.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Sjet het volgende:
Erg eigenlijk ook...... dat de regie niet meer dan 2 'situaties' tegelijk in de gaten kan houden....Altijd op 4 streams 2x hetzelfde
![]()
Ziet er leuk uit Friztiquote:
Allebei heel mooi gelukt Frizti!quote:
Opschepperquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar het aan ligt bij je. Misschien dat ik een betere videokaart heb.
Vind dit zoooooooo zilig voor die arme Joey, telkens die Ezel ertussenoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
everybody want a piece of joey-love
Opschepperquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Opschepper![]()
Ik moet nog ff kijken welke ik heb...... gutz waar zocht ik dat ook al weer![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
everybody want a piece of joey-love
ik doe het maar met een fx 5200 met 128mb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar het aan ligt bij je. Misschien dat ik een betere videokaart heb.
Ik heb een Nvidia Geforce 6600 GT met 128mb... ook niet echt bijzonder vind ik. Hij is wel lekker rap in dual monitor opstelling.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ik doe het maar met een fx 5200 met 128mb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |