boodschapse en tot vanavondquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet even nog behoorlijk wat boodschapjes enzo doen dus jullie zien me vanavond wel weer![]()
![]()
doei bongquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet even nog behoorlijk wat boodschapjes enzo doen dus jullie zien me vanavond wel weer![]()
![]()
Les 1 van je cursus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef regenworm het volgende:
sov gott!
Grüss Gotquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef regenworm het volgende:
sov gott!
Hoi Sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef Sjet het volgende:
Hoi LiefBeer![]()
![]()
Hoi Frizti![]()
Je hebt een capsert in je avatar!
Whello M
En ....... Bongie [afbeelding]
geen idee waar het huis staat, als het in de bergen staat is het hoogquote:
Boodschapsequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
![]()
gaat die weg danquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Talitha het volgende:
Waar gaat Bonnie naar toe ?
Collecteren samen met Anne-Jan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
gaat die weg dan
Edit: Die gaat vanavond naar de voetbalwedstrijd van AZ
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
toch wel positieve mail hoop ik voor je![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]Moet m'n zus zo af en toe nog even laten weten dat ik nog leef
Is zeker liefquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Talitha
Ik vind Iejoor ook heel lief![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is zeker lief![]()
Vind pooh ook heel![]()
Manu.... avatar veranderen, dan mag je bij Sjet komen wonenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Maar Iejoor kijkt altijd een beetje droef....... dan denk ik altijd; 'kom maar gauw bij mij wonen'
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Maar Iejoor kijkt altijd een beetje droef....... dan denk ik altijd; 'kom maar gauw bij mij wonen'
Manu, kun je niet net als Frizti 2 plaatjes als avatar gebruiken ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iejoor kijkt droef ja, maar hij kan er helemaal niks aan doen dat al die filmopnames overdag zijn, terwijl hij elke nacht zit te
![]()
![]()
Zou ik ook niet vrolijk van worden....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
en als ze dan weer antwoord geeft weet jij gelijk dat zij ook nog leeft
![]()
![]()
Als jij weet hoe dat moet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Manu, kun je niet net als Frizti 2 plaatjes als avatar gebruiken ?
Dus Joey en iejoor afwisselend![]()
mail me de plaatjes maar, zal ik eens kijken wat ik er van kan maken.quote:
dan heb je nu dubbele bevestigingquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar meestal hoor ik dat wel van m'n ouders als ik die bel
Daswaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
okee, komt eraanquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef frizti het volgende:
[..]
mail me de plaatjes maar, zal ik eens kijken wat ik er van kan maken.
Moet je niet zo boos gaan kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iejoor kijkt droef ja, maar hij kan er helemaal niks aan doen dat al die filmopnames overdag zijn, terwijl hij elke nacht zit te
![]()
![]()
Zou ik ook niet vrolijk van worden....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan heb je nu dubbele bevestiging![]()
Heb je trouwens al iets van Londen gehoord?
Hallo, allemaal!!!!quote:
Iejoor: "Rare dingen, Ongelukken. Je hebt ze nooit voor je ze hebt."quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Moet je niet zo boos gaan kijken![]()
Was geen kritiek op Iejoor..... Iejoor roels!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Hallo, allemaal!!!!![]()
Viool is zeker een muts, daar kan je onwijs ziek van worden, net als een pijnstiller met cola innemen!!!!
Hoewel, dan zijn we een paar dagen van haar verlost.![]()
ja oke, ze zullen ook eerst wel verzamelen en doen voor ze verdere reactie geven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Manu82 het volgende:
[..], maar denk dat ze dat ook niet via de email doen en meeste baantjes waarop ik solliciteer zijn wel via de mail
Kijk nooit boos naar jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Moet je niet zo boos gaan kijken![]()
Was geen kritiek op Iejoor..... Iejoor roels!![]()
![]()
![]()
Hoi Soapiequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Hallo, allemaal!!!!![]()
Viool is zeker een muts, daar kan je onwijs ziek van worden, net als een pijnstiller met cola innemen!!!!
Whelloquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Hallo, allemaal!!!!![]()
halloquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Hallo, allemaal!!!!![]()
Dat zou goed kunnen ja!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Whello
Ik denk dat de inwendige Viool het niet eens meer merkt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |