Natuurlijk heb ik die ookquote:Op zondag 12 maart 2006 16:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Hoe is het album vergeleken met "Is there love in Space?" of heb je dat album niet (geluisterd)?
Er staan een hoop optredens gepland voor in Amerika en zelfs een aantal optredens in Engeland.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:58 schreef ioko het volgende:
Echt vet, ik vond de vorige albums ook al erg sterk, dus ben benieuwd. Komen er ook nog optredens, ooit ?
Ik sta naast jequote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Er staan een hoop optredens gepland voor in Amerika en zelfs een aantal optredens in Engeland.
Ik hoop dat hij dan meteen oversteekt en naar Nederland komt. De optredens in Engeland zijn overigens in Juni. Ik sta i.i.g vooraan als hij langskomt![]()
NEE !! Dan ben ik niet in Nederland, wat een k*tzooi, heb ik weer...........quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:26 schreef Funkdude het volgende:
Oke Jongens!
Het is officieel. Maandag 12 Juni speelt onze held in de Heineken Music hall te amsterdam![]()
![]()
Link: http://www.satriani.com/2004/road/
De ticketshops maar eens in de gaten gaan houden voor de voorverkoop![]()
![]()
Misschien ben je er 5 Juli wel? Aangezien net is toegevoegd dat hij dan in Hardenberg speelt in Nederland. Moet ik maar 2 keer gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:01 schreef ioko het volgende:
[..]
NEE !! Dan ben ik niet in Nederland, wat een k*tzooi, heb ik weer...........
Dan ben ik er welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:45 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Misschien ben je er 5 Juli wel? Aangezien net is toegevoegd dat hij dan in Hardenberg speelt in Nederland. Moet ik maar 2 keer gaan![]()
http://www.satriani.com/2004/road/
Eric is de tweede gitaristquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb die vorige Live CD van hem, Live in San FransiscoOok een erg vette CD. Jammer alleen dat de bassist, toen Eric Caudieux geloof ik, finaal wordt uitgefloten door het publiek...
Daar had ik me ook in vergistquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:38 schreef da_rippah het volgende:
Okay, Stuart Hamm was het inderdaad. Het leek mij meer op BOO dan op STU hoor
Ik heb het eerste nummer even online zitten luisteren, maar die begon alweer errug fijnquote:Op zondag 9 april 2006 23:49 schreef ioko het volgende:
Cd is best rustig, en vooral het laatste nummer is echt vet!! (Crowd Chant) coole riff van het nummer Paparazzi van Xzibit.
quote:Net terug van Joe Satriani in HMH.
Was een ongelofelijk gaaf concert + dat ik de pruik gevangen heb die hij op had
![]()
Was echt een heerlijk optreden, vol met jams en heerlijk samenspel met de andere bandleden.
Geluid was ook super, dijk van een sound door Satch zijn crew natuurlijk, maar de HMH heeft zeker een goede akoustiek.
Support-act : Adrian Legg was ook gaaf om te zien.
Me me me !!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:18 schreef highway101 het volgende:
Wie gaat er 5 juli naar Hardenberg? Ik wel
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Funkdude het volgende:
Ik ben geweest ja![]()
[..]
Was er ook bij in HMH, vond alleen Garen af en toe heel emotieloos staan, waren meer een paar nummers waar hij echt plezier in had, leek wel.
None the less, ik was blij dit meegemaakt te hebben.
Wilde hem sinds 'Summer Song' al zien... En nu 10 jaar later (ruim), is het dan eindelijk gelukt! WOEI!
Inderdaad, Galen zat er soms nogal suf bij te kijken. Ik heb Galen dus ook maar zitten toejuichen enz. Volgens mij vond ie dat wel leuk, aangezien die soms toch wel een glimlach had jaquote:
Jeps, same here... Alleen jammer dat hij er echt af en toe te duf zat, terwijl hij op de sit evan Satriani ook meer kan lachen.. Ik vat het niet.. zal wel met de verkeerde snaren on stage zijn gekomen.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:25 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Inderdaad, Galen zat er soms nogal suf bij te kijken. Ik heb Galen dus ook maar zitten toejuichen enz. Volgens mij vond ie dat wel leuk, aangezien die soms toch wel een glimlach had ja![]()
Geen zin om te wachten? Ik heb altijd wel wat te lullen met andere mensen die vroeg zijn. Was zeker gezellig de laatste keerquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:21 schreef ioko het volgende:
Dan maar niet vooraan, ik ben er echt niet om 7 laat staan om 5
Ik ga met een vriendin die moet werken, en we moeten zeker 1,5 uur reizen, dus ik denk niet dat dat gaat lukken, mag blij zijn als ik er om 8 uur ben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:22 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Geen zin om te wachten? Ik heb altijd wel wat te lullen met andere mensen die vroeg zijn. Was zeker gezellig de laatste keer![]()
Jaaa... dat vond ik ook in de HMH.. Wat een heerlijke show.. Was inderdaad Super Colossalquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef highway101 het volgende:
Ondanks dat het zo heet was kreeg ik soms kippevel van de kunsten van deze man![]()
Deze?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:00 schreef highway101 het volgende:
ordinaire kick. Heeft iemand die nieuwe DVD al? Satriani Live! ofzoiets.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |