En de re-make van de film "Fist Wives Club"...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:52 schreef zoalshetis het volgende:
sony heeft nu ook weer iets nieuws:
my first fist.
Hé, laat mij nouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:05 schreef Mobster273 het volgende:
tis maar waar je trots op bent natuurlijk
ik had het eigenlijk over zhi, maar goed, je mag je infectie houden hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk over zhi, maar goed, je mag je infectie houden hoor![]()
ik heb nog nimmer een geslachtsziekte gehad tot mijn hudige vriendin, die bracht ff wat chlamydia mee. maar mannen zijn daar met één pil vanaf.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk over zhi, maar goed, je mag je infectie houden hoor![]()
met mayoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb nog nimmer een geslachtsziekte gehad tot mijn hudige vriendin, die bracht ff wat chlamydia mee. maar mannen zijn daar met één pil vanaf.
on topic: fisten is schoon, zuiver en lekker als je het goed doet.
joppiesaus schuurt idd teveel.quote:
ik had het ook niet over jou en geslachtsziekten, maar over het feit dat je kennelijk trots bent altijd op fisten uit te kunnen komen....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb nog nimmer een geslachtsziekte gehad tot mijn hudige vriendin, die bracht ff wat chlamydia mee. maar mannen zijn daar met één pil vanaf.
on topic: fisten is schoon, zuiver en lekker als je het goed doet.
ik snap et ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou en geslachtsziekten, maar over het feit dat je kennelijk trots bent altijd op fisten uit te kunnen komen....
dat terzijde, waarom zou je er de aandacht op willen vestigen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:20 schreef bonke het volgende:
[..]
ik snap et ook niet hoor
iedereen kan dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |