er was eens een eenzame knabel die zijn tijd verdreef met fok!. hij had een obsessie, dat was fisten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef Crazykill het volgende:
Zoals het is
erica terpstra en fisten, da's toch wel zo'n beetje het meest ranzige dat ik me kan voorstellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:04 schreef Goldboy het volgende:
Erica Terpstra
Zeker als erica jou aan het fisten isquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
erica terpstra en fisten, da's toch wel zo'n beetje het meest ranzige dat ik me kan voorstellen
daar zag je op de vluchtstrook een mannenkont in een autoachterbak gefist worden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik trapte zo hard op mijn rempedaal dat de remmen blokkeerden. De airbag in de stuurkolom van mijn Daihatsu Applause reageerde vrijwel meteen. Met m'n neus in de nylonzak constateerde ik twee dingen: a. airbags ruiken ronduit smerig, als een poetsdoek die lang in de garage heeft gelegen; b. airbags zijn niet zacht. Het voelt ongeveer alsof iemand je met een botsproefpoppenhoofd gewikkeld in bubbeltjesfolie zo hard mogelijk in je gezicht slaat. Ik rook krijt en oudbakken motorolie en ik proefde vers bloed. In mijn auto hing een wit gas. Ik voelde het bijten in mijn luchtwegen. Kuchend zocht ik naar de raambediening. Mijn claxon ging onophoudelijk.
misschien ranzig, maar ik denk dat het uiterst soepel gaat. zonder angstige blikken. hoewel dat ook wel weer geil kan zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
erica terpstra en fisten, da's toch wel zo'n beetje het meest ranzige dat ik me kan voorstellen
mijn moeder doet niet moeilijk over wat kleingeld. je mag het van haar houden en het geven aan je vader die ze laatst heerlijk gefist heeft. "met twee handen!" riep ze er triomfantelijk achter aan!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:06 schreef SlimShady het volgende:
Je moeder krijgt nog wat wisselgeld van me.
zelfs de moppersmurf smurft de smurfin wel eens.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs de moppersmurf smurft de smurfin wel eens.
een thais popje lijkt tight, niets minder is waar. zeggen ze.quote:
Pollepelquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een thais popje lijkt tight, niets minder is waar. zeggen ze.
dies te makkelijk. overigens moet ik nu ff ergens bier gaan drinken. mazzeltof en voel je niet bezwaard om users te helpen als je ook over deze goddelijke gave beschikt.quote:
jij moet dus nog ff wachtenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef bonke het volgende:
wat een stom topic
en na al dat bier denk je dat je een stuk in je reet hebt maar is et de vuist van je vriendjequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dies te makkelijk. overigens moet ik nu ff ergens bier gaan drinken. mazzeltof en voel je niet bezwaard om users te helpen als je ook over deze goddelijke gave beschikt.
zoalhetis ging dus samen met zijn vriendje voor het raam van een kinderdagverblijf gezellig een potje fistenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:27 schreef carmiie het volgende:
kinderdagverblijf
daar ging zoalshetis samen met zijn vriendje ff kijken en toen die weer thuis was gingen ze een biertje drinken, maar zoalshetis voelde weer een stuk in ze reet dus ging ze vriendje ff kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef OpenDeur het volgende:
Bij ons op de leprakolonie...
zoals zoalshetis het zal zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:59 schreef visionnaire het volgende:
wat betekent fisten?bedoel je niet visten? als verledentijd van het werkwoord vissen?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:01 schreef bonke het volgende:
[..]
zoals zoalshetis het zal zeggen
fisten doe ik altijd met mijn vriendje
hij duwt dan zijn gebalde vuist in mijn kont, en das lekker
probeer het ook eens
MIjn vriendje wil nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:01 schreef bonke het volgende:
[..]
zoals zoalshetis het zal zeggen
fisten doe ik altijd met mijn vriendje
hij duwt dan zijn gebalde vuist in mijn kont, en das lekker
probeer het ook eens
de hamvraag is of jij wil.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef bonke het volgende:
[..]
daar ging zoalshetis samen met zijn vriendje ff kijken en toen die weer thuis was gingen ze een biertje drinken, maar zoalshetis voelde weer een stuk in ze reet dus ging ze vriendje ff kijken
en wat bleek? : er zat nog een vuist tussen zoalshetis zijn billetjes ( overgebleven van een potje fisten met de lepralijders)
nadat meneer schwarzschild het zwarte gat van zijn vrouw zag, douwde hij zo die vuist erin en bezorgde haar een hoogtepuntquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Guidow het volgende:
De Schwarzschildstraal van een zwart gat heeft zijn hoogtepunt bereikt.
nu jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
oh oma wat hebt u toch een grote mond...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, doe 's wat met roodkapje en de grote boze wolf![]()
matigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh oma wat hebt u toch een grote mond...
oh oma wat heeft u toch grote ogen...
oh oma!!! wat heeft u een lekkere grote fistkut!!
"dat is mijn anus roodkapje, en het doet pijn!"
Matigquote:
mjah, met als drinken een fist bierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:32 schreef zoalshetis het volgende:
wat gaan we vanavond eten? fiststicks?
En de re-make van de film "Fist Wives Club"...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:52 schreef zoalshetis het volgende:
sony heeft nu ook weer iets nieuws:
my first fist.
Hé, laat mij nouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:05 schreef Mobster273 het volgende:
tis maar waar je trots op bent natuurlijk
ik had het eigenlijk over zhi, maar goed, je mag je infectie houden hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk over zhi, maar goed, je mag je infectie houden hoor![]()
ik heb nog nimmer een geslachtsziekte gehad tot mijn hudige vriendin, die bracht ff wat chlamydia mee. maar mannen zijn daar met één pil vanaf.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk over zhi, maar goed, je mag je infectie houden hoor![]()
met mayoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb nog nimmer een geslachtsziekte gehad tot mijn hudige vriendin, die bracht ff wat chlamydia mee. maar mannen zijn daar met één pil vanaf.
on topic: fisten is schoon, zuiver en lekker als je het goed doet.
joppiesaus schuurt idd teveel.quote:
ik had het ook niet over jou en geslachtsziekten, maar over het feit dat je kennelijk trots bent altijd op fisten uit te kunnen komen....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb nog nimmer een geslachtsziekte gehad tot mijn hudige vriendin, die bracht ff wat chlamydia mee. maar mannen zijn daar met één pil vanaf.
on topic: fisten is schoon, zuiver en lekker als je het goed doet.
ik snap et ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou en geslachtsziekten, maar over het feit dat je kennelijk trots bent altijd op fisten uit te kunnen komen....
dat terzijde, waarom zou je er de aandacht op willen vestigen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:20 schreef bonke het volgende:
[..]
ik snap et ook niet hoor
iedereen kan dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |