jij maakt miljoenen toeren... jij doet maar 80km met een volle tankquote:
Knap dat je kan rijden wanneer je cilinder kapot is...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef Ralphneos het volgende:
Oke...![]()
Het ging als volgt... de uitlaat: me zus zat achterop, en aangezien me scooter erg laag stond, was die dus nog een stuk verlaagd... dus wij rijden in rijswijk ergens... drempel op en BOEM!cilinder en uitlaat kapot... vandaag ging ik met een maat van me naar de c1000, en toen kwam ik er achter dat me km teller het niet meer doet, me kap los zit, en me achterlicht het niet meer deed...
RAAAR!!!![]()
![]()
Nee, das mode...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Die schoenen![]()
Kleedt je eigen iig netjes aan als je op de foto gaat![]()
WHAHAHAHAHAHAHHAAHHA, zou het net zeggen LOL!! Damn geth a life dude!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Knap dat je kan rijden wanneer je cilinder kapot is...![]()
Nee, speedfight is zuinig wil je zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij maakt miljoenen toeren... jij doet maar 80km met een volle tank
Ik denk dat alle centjes al op zijn gegaan aan de bromfiets, dus de kleertjes zijn van Zeeman. Het is een kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Die schoenen![]()
Kleedt je eigen iig netjes aan als je op de foto gaat![]()
Maar je had die kleren zeker niet aan toen die foto werd gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:54 schreef junkiesietze het volgende:
hahahah mijn kleren.. kosten meer dan jouw opvoeding
Bij m'n speedfight 1 keer de waterkoelingquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Vet genaaidgelukkig is mijn brommer nog nooit kapot gegaan
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Schakelbak is het motto. Scooters zijn voor luie mensen.
Nee precies, 60 is hard zat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef Sjengdanny het volgende:
Moet je maar niet volgas over een drempel gaan![]()
En zeker niet met een Rooie Foxquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef Sjengdanny het volgende:
Moet je maar niet volgas over een drempel gaan![]()
het is pas leuk als ze vlak achter je auto aanrijden met hun opgefuckte stofzuiger..quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:45 schreef Nawien het volgende:
hoor die 2 scooterjunks praten over hun rotte invalidemobiel alsof het een bitch is
Hij heeft toch een neosquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En zeker niet met een Rooie Fox![]()
Opbokken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef junkiesietze het volgende:
maar die van mij blaast tenminste
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:40 schreef PsyCha het volgende:
Jammer voor je scooterjosti. Het leven is hard.
Conclusie: je zus is een dikke trol.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef Ralphneos het volgende:
Oke...![]()
Het ging als volgt... de uitlaat: me zus zat achterop, en aangezien me scooter erg laag stond, was die dus nog een stuk verlaagd... dus wij rijden in rijswijk ergens... drempel op en BOEM!cilinder en uitlaat kapot... vandaag ging ik met een maat van me naar de c1000, en toen kwam ik er achter dat me km teller het niet meer doet, me kap los zit, en me achterlicht het niet meer deed...
RAAAR!!!![]()
![]()
wat is die vuurpijl achteropquote:
beroof een bankquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Ralphneos het volgende:
Mijn mooie yamaha neoshij is kapot...
mijn uitlaat is kapot en mijn kappen zitten allemaal los!nou moet ik weer 3 maanden werken om de reparatie te kunnen betalen
Turboboostquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
wat is die vuurpijl achterop
Die mag je toch maar een X aantal keer gebruiken per ritquote:
En je klacht is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Ralphneos het volgende:
Mijn mooie yamaha neoshij is kapot...
mijn uitlaat is kapot en mijn kappen zitten allemaal los!nou moet ik weer 3 maanden werken om de reparatie te kunnen betalen
Wat een pauper hoerending zeg. Die kleur en die kleur uitlaatquote:
Scootersquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat een pauper hoerending zeg. Die kleur en die kleur uitlaat![]()
![]()
![]()
Daar liet je Shoogerly Hooper in haar leren broek zonder billen nog niet gratis op achteruit inparkeren. GADVERDAMME zeg, wat een lelijk geval. En dan heb ik het nog niet over die hangjeugdjosti rechts met zijn lelijke brommer en Pumas uit 2002 die probeert andere mensen de weg te blokkeren![]()
![]()
Ik haat scooter jostis
kweet wie t zegtquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar liet je Shoogerly Hooper in haar leren broek zonder billen nog niet gratis op achteruit inparkeren. GADVERDAMME zeg, wat een lelijk geval. En dan heb ik het nog niet over die hangjeugdjosti rechts met zijn lelijke brommer en Pumas uit 2002 die probeert andere mensen de weg te blokkeren![]()
![]()
Ik haat scooter jostis
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik haat scooter jostis
C4 is beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
Die TJT pijp had een vriend van me eerst ookis niet zoeen goede pijp.
Waarom pleur je er geen C21 onder ofzo ?
C21 is voor hoogtoerige setups als speed en evo. Een tjt zoals deze is te vergelijken met een gianelli shot, welke het best presteerd op std 50 en laagtoerige 70quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
Die TJT pijp had een vriend van me eerst ookis niet zoeen goede pijp.
Waarom pleur je er geen C21 onder ofzo ?
als je pimp ben zet je er een banaan zadel opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
Fox is de shit, vet veel mensen rijden erop in Maastricht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |