Patty & Shift - Wonderfulquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
My Morning Jacket - What A Wonderful Man
Men at work - Down Underquote:
The Undertones - Teenage Kicksquote:
Wheatus - Teenage Dirtbagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:00 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
The Undertones - Teenage Kicks
The Undertones - Teenage kicksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Dion & The Belmonts - A Teenager In Love
beetje dubbelop hé, scroll up!quote:
Even geen Teenage Kicks meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Nirvana - Smells like teenspirit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Warren Zevon - Keep me in your heart for a whilequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Even geen Teenage Kicks meer
Celine Dion - My Heart Will Go On
Marvin Gay - Moving onquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Even geen Teenage Kicks meer
Celine Dion - My Heart Will Go On
Driving 'N Crying - Keepin' It Close to my Heartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Warren Zevon - Keep me in your heart for a while
Sorry Tong![]()
Greg Trooper - Close To The Tracksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:20 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Driving 'N Crying - Keepin' It Close to my Heart
Oe goeie band was dat.Met Kevin Kinneyquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:20 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Driving 'N Crying - Keepin' It Close to my Heart
Zeg je dat nou om mij te pesten offeh?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe goeie band was dat.Met Kevin Kinney
Nee ik meen hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Zeg je dat nou om mij te pesten offeh?![]()
Zeker een goede band overigens![]()
![]()
Als je wat moois moet hebben m s n en reageer eens op de associatiequote:
Kom jij maar even helpen.. ik kan moeilijk op mezelf reagerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Frollo het volgende:
Zeg wordt er nog geassocieerd of moet ik ff komen helpen?
Joy Division - Closerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Greg Trooper - Close To The Tracks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |