Daar lever je dus 175 euro op in?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef WinkelKar het volgende:
is 10 minuutjes gedragen, maar blijkt toch wat te groot voor mijn pols te zijn(
Nieuwprijs 375 euro
Vraagprijs 200 euro
in principe wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Daar lever je dus 175 euro op in?
Heb je de bon ook nog?
Aangenomen dat je hem 10 minuten om hebt gehad en hem dus nog niet zo lang hebt dat je de bon al kwijt zou kunnen zijn geraakt, waarom heb je dan geen bon?quote:
Het horloge is aangeschaft via Internet, zodoende, maar ik neem aan dat je geinteresseerd bent? anders vroeg je dit niet allemaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Aangenomen dat je hem 10 minuten om hebt gehad en hem dus nog niet zo lang hebt dat je de bon al kwijt zou kunnen zijn geraakt, waarom heb je dan geen bon?
Je begrijpt vast waar ik heen wil. Kun je op een of andere manier, bijvoorbeeld een creditcardafschijving, bankafschrift etc aantonen dat je dit horloge daadwerkelijk gekocht hebt?
Overigens probeer ik je nergens van te beschuldigen, ik ben geinteresseerd maar wil wat meer achtergrond info over de herkomst.
dan hou ik m welquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:52 schreef Snarf het volgende:
Nieuwprijs 234,07 euro op internet. Mên heb jij even een slechte deal gesloten![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:52 schreef Snarf het volgende:
Nieuwprijs 234,07 euro op internet. Mên heb jij even een slechte deal gesloten![]()
ik heb mijn oude account verbannenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef Woffel het volgende:
[..]
![]()
En waarom open je dit topic onder een kloon?
Landgraaf, Z-Lquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Waar kom je vandaan? In het geval ik hem wil komen bekijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |