Tuuk, die lezen ook mee hier!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef schatje het volgende:
Dit hele gedoe wordt binnenkort breed uitgemeten in de bekende roddelbladen. De Telegraaf zal het aanzetje wel geven met de Privé-pagina. Let maar op.
Misschien kunnen we een merchandise-lijn opzetten TL... T-shirts met het Foklogo en op de achterkant. "ik was erbij"quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan denken we nog wel eens terug aan de voorspellende woorden van Francis and friends
.......maar liep te slapen"quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een merchandise-lijn opzetten TL... T-shirts met het Foklogo en op de achterkant. "ik was erbij...............![]()
en ook een versie met:quote:
http://www.carpenterproductions.com/index/artiesten.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En Wim H ís samen met Gert eigenaar van Carpenter Productions...
Auchquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
En op de achterkant: "Ik vond Tanja altijd al tof!"
En die koopt iedereen dan.
Wil Robertsquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.carpenterproductions.com/index/artiesten.html
Fikse artiestenstal
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fikse artiestenstal
En weer op zo'n neerbuigend toontje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fikse artiestenstal
Blauwe korenbloemen is een toppertjequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En weer op zo'n neerbuigend toontje.
Maar ik weet zeker dat ook jij je ogen niet droog zult houden bij het horen van de integere, ontroerende muziek van Janneke.
[afbeelding]
ff downenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker dat ook jij je ogen niet droog zult houden bij het horen van de integere, ontroerende muziek van Janneke.
[afbeelding]
Gaat heen, Blauwe Korenbloemen kan ik zo meezingenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's Achterhoeks hè! Verwar dat vooral niet met Twente, ligt gevoelig daar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
Doet me trouwens denken aan een nummer van "wel" een wereldartiest.![]()
Moar ik zag niks want ik mos pissen
Ik dacht al dat ik wat missen
Zo geht ut altied als er iets te doene is
Zo geht ut altied als er iets te doene is
![]()
Loopt alles nog naar wens in FB en KLB btw ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef yvonne het volgende:
Janneke de Roo, begonnen met haar zussen als de “ Zusjes de Roo “ bij Gert Timmerman ... Nu terug op het oude nest
Ok, vast een volgend slachtoffer, wedden?!
Vast wel, hoef jij je mooie hoofdje niet over te buigenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loopt alles nog naar wens in FB en KLB btw ?![]()
Hij is mooi hè.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef schatje het volgende:
Ja Gertje, anders post je het plaatje nog een keer.
Weet je wat gevoelig is ? ...op een en dezelfde dag je lievelingvogeltje moeten missen "en" je oude dagsvoorziening verspelen....dat doet pas pijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's Achterhoeks hè! Verwar dat vooral niet met Twente, ligt gevoelig daar.![]()
Dank je...ik zal het loslaten...ik maakte me idd een beetje zorgen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast wel, hoef jij je mooie hoofdje niet over te buigen
Ach, ajaks stond gisteren ook met 2-0 voor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weet je wat gevoelig is ? ...op een en dezelfde dag je lievelingvogeltje moeten missen "en" je oude dagsvoorziening verspelen....dat doet pas pijn.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |