*kuch!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is iets waar PdeHoog over moet beslissen....
tenminste dat ben ik van mening
Heel eerlijk gezegd twijfel ik een beetje. Enerzijds zeg ik "nee, die hoeven niet te betalen omdat ze (althans....dat hoop ik dan maar) een leuke toegevoegde waarde hebben voor de shoot". Aan de andere kant: ook modellen dragen een steentje bij aan het totale budget.quote:
Iedereen heeft natuurlijk toegevoegde waarde voor de shoot. Alleen visagisten zijn nu eenmaal wat schaarser dan modellen en fotografen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd twijfel ik een beetje. Enerzijds zeg ik "nee, die hoeven niet te betalen omdat ze (althans....dat hoop ik dan maar) een leuke toegevoegde waarde hebben voor de shoot". Aan de andere kant: ook modellen dragen een steentje bij aan het totale budget.
Ik wil voorstellen dat ze niet bijdragen aan het gebruik van de loc etc., maar eventueel alleen voor de lunch ā EUR 4,25? Iemand daar bezwaar tegen
Enneh Ynske, zijn je collega's berekend op een lunch-actie voor 25+ man / vrouw
Mee eens, daar dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd twijfel ik een beetje. Enerzijds zeg ik "nee, die hoeven niet te betalen omdat ze (althans....dat hoop ik dan maar) een leuke toegevoegde waarde hebben voor de shoot". Aan de andere kant: ook modellen dragen een steentje bij aan het totale budget.
Ik wil voorstellen dat ze niet bijdragen aan het gebruik van de loc etc., maar eventueel alleen voor de lunch ā EUR 4,25? Iemand daar bezwaar tegen
Enneh Ynske, zijn je collega's berekend op een lunch-actie voor 25+ man / vrouw
mij valt net binnen dat een meisje van mijn opleiding toen ze klaar was een cursus visagie gedaan heeft. ik wil haar wel vragen of ze zin heeft om te komen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk toegevoegde waarde voor de shoot. Alleen visagisten zijn nu eenmaal wat schaarser dan modellen en fotografen.Maar met dit compromis kan ik wel leven hoor. Als het me uberhaupt al lukt om hier een visa voor te vinden, leg ik die 4,25 wel op tafel.
Doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
mij valt net binnen dat een meisje van mijn opleiding toen ze klaar was een cursus visagie gedaan heeft. ik wil haar wel vragen of ze zin heeft om te komen...
weet je wie er op de laatste rit een stuk heeft mogen rijdenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens dat oude spoorlijntje nog weleens te voet gedaan met mooi weer (1994 of zo). Van Kerkrade-Centrum via Kerkrade West en Wijlre-Gulpen naar Simpelveld, en daar op de bus naar Maastricht of zo. Was net nadat Simpelveld niet meer door een NS-stoptrein aangedaan werd. Wel jammer dat ik dat gemist heb, nog..
Maar goed, beetje offtopic
eensch isquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk toegevoegde waarde voor de shoot. Alleen visagisten zijn nu eenmaal wat schaarser dan modellen en fotografen.Maar met dit compromis kan ik wel leven hoor. Als het me uberhaupt al lukt om hier een visa voor te vinden, leg ik die 4,25 wel op tafel.
Uiteraard heeft iedereen toegevoegde waardequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel effe helpen hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:16 schreef Klare het volgende:
Ik wil ook wel een deel bij betalen voor visagie (schrijf je dat zo?). Lijkt me wel leuk als ik toch iets beter opgemaakt wordt dan ik zelf kan!
Mail je het ff door? Dan ga ik het verwerken in het spreadsheetquote:Op maandag 20 maart 2006 11:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Dat gaat me dus alvast 8,50 kosten met mijn grote mond.
Twee visa's (visi? visae?) geīnteresseerd gevonden.
Spreadsheet? Is dat niet een beetje "atoombom tegen een mier"? notepad.exe kan dat ook wel bijhouden hoor!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mail je het ff door? Dan ga ik het verwerken in het spreadsheet
Er zitten allemaal ingewikkelde berekeningen in hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spreadsheet? Is dat niet een beetje "atoombom tegen een mier"? notepad.exe kan dat ook wel bijhouden hoor!
al betaald? nu alquote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zitten allemaal ingewikkelde berekeningen in hoorOnder andere wat de prijs per persoon gaat worden
En een aantal kolommen over wie er bijv. al betaald heeft
Nee johquote:
Op uw servies.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mail je het ff door? Dan ga ik het verwerken in het spreadsheet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |