Oke bedanktquote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, er zijn -volgens de plattegrond- 2 slaapkamers en daarnaast de X-room.
Op caps kun je de 2 slaapkamers herkennen, 1 = driehoek-spiegels en 2=ronde spiegels.
De slaapkamer 1 (3-hoek spiegels) is al vaak in beeld geweest, hier slapen jongens en meisjes. De andere slaapkamer zie je minder in de caps.
De X-room was de laatste week niet te zien. Die was tot vorige week helemaal in roze kleur ingericht en heeft nu een heel andere aanblik.
Ja hoor, kom maar langs, ik logeer nog steeds op kamer 696 !quote:Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kan ik ook verzoekjes aanvragenAnton
![]()
![]()
![]()
Vind Henk niet goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar langs, ik logeer nog steeds op kamer 696 !
Ik ga wel even verder snuffelen in Anton zijn topicquote:Op zondag 26 februari 2006 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom niet je kan het altijd proberen.
Nee hoor, ik zie echt niet alles. Alleen Ronde vormen vallen op en als er Driehoekjes te zien zijn, ben ik op een of andere manier ook ietwat alert. Anderen kijken waarschijnlijk meer naar de deurklinken in een kamer !quote:Op zondag 26 februari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oke bedankt
Die spiegels zijn echt leuk je ziet echt alles.
Dat kan ik me niet voorstellen. Toen Henk 50 werd schreef hij al dat hij tussen 2 biertjes even moest uitrusten..........quote:
Door die spiegels zie je wel meer wat er onder de dekens gebeurt.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie echt niet alles. Alleen Ronde vormen vallen op en als er Driehoekjes te zien zijn, ben ik op een of andere manier ook ietwat alert. Anderen kijken waarschijnlijk meer naar de deurklinken in een kamer !![]()
jij bent lekker bezig in dat zweeds forumquote:Op zondag 26 februari 2006 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Toen Henk 50 werd schreef hij al dat hij tussen 2 biertjes even moest uitrusten..........
maak gewoon kopieen van het forum lekker makkelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
thx , die van jou mogen er ook zijn hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |